DTI - podtlak a solenoidy
Napsal: 29 led 2015, 09:33
Ahoj,
nevite nekdo jaky podtlak ma byt spravne na EGR (tedy mezi solenoidem ktery ovlada EGR a samotnym EGR)? (Motor 2.0 DTI - X20DTH, ale stejne to bude i u 2.0DTL nebo 2.2 DTR)
U sebe jsem vypozoroval toto: po nastartovani (pri volnobehu) se tato hodnota dostane na cca -0.45 bar, drzi se tam asi 1 minutu a pak spadne na cca -0.1bar. kdyz i jenom hemne sespapnu plyn tak po tom co sundam nohu z plynu se hodnota znova dostane na cca -0.45 a tam se znova drzi cca 1kminutu a pak spadne. Kdyz pocas toho jak tam mam tech 0.45 seslapnu (staci jemne) plyn tak hodnota znova pada na -0.1 bar...
nevim jestli to je spravne chovani, mam pocit ze se mi do sani nedostava dostatek vyfukovych spalin a s tim mam u nizkych otacek trochu nizsi vykon (auto taha az tak od cca 2200). Sedel jsem v podobnym aute s tym samymo motorem a to tahalo ktrasne od cca 1500. U tohoto motoru se spaliny pouzivaji na doplneni objemu a tlaku ve valcich v nizsich otazkach tj neni tam jen kvuli emisim. ECU s timto mnozstvem spalin pocita, kdyz je jich malo, tak autu v nizkych otackach chybi vykon.
Jinak jeste jsem si vsimnul, ze ani po najezdeni cca 200 000 km, nemam zanesene sani,,, to je dalsi duvod proc si myslim ze prave ten EGR nejak zpusobuj malo vykonu v nizskych otackach a ze asi se neotevira jak ma. (kdyz tam je to -0.1 tak se ani trochu neotevre).
Vyveva dava -0.94, v systeme se drzi cca -0.85bar, solenoidy jsem skousel, funguji spravne (pomoci OPCOMU je ovladam). Vaha nova, cidlo tlaku sani nove, EGR drzi podtlak, solenoid turba zatahne to tahlo nadoraz, virivky taky funguji.
Pomohlo by mi kdyby nekde poznal jaky podlak ma kde v systeme, nebo kdyby nekdo z prahy a okoli, mel toto auto a venoval mi cca pul hodku na promereni podltaku v jeho aute (venuji domaci slivocici )
diky moc
Patrik
PatrikNet@seznam.cz
nevite nekdo jaky podtlak ma byt spravne na EGR (tedy mezi solenoidem ktery ovlada EGR a samotnym EGR)? (Motor 2.0 DTI - X20DTH, ale stejne to bude i u 2.0DTL nebo 2.2 DTR)
U sebe jsem vypozoroval toto: po nastartovani (pri volnobehu) se tato hodnota dostane na cca -0.45 bar, drzi se tam asi 1 minutu a pak spadne na cca -0.1bar. kdyz i jenom hemne sespapnu plyn tak po tom co sundam nohu z plynu se hodnota znova dostane na cca -0.45 a tam se znova drzi cca 1kminutu a pak spadne. Kdyz pocas toho jak tam mam tech 0.45 seslapnu (staci jemne) plyn tak hodnota znova pada na -0.1 bar...
nevim jestli to je spravne chovani, mam pocit ze se mi do sani nedostava dostatek vyfukovych spalin a s tim mam u nizkych otacek trochu nizsi vykon (auto taha az tak od cca 2200). Sedel jsem v podobnym aute s tym samymo motorem a to tahalo ktrasne od cca 1500. U tohoto motoru se spaliny pouzivaji na doplneni objemu a tlaku ve valcich v nizsich otazkach tj neni tam jen kvuli emisim. ECU s timto mnozstvem spalin pocita, kdyz je jich malo, tak autu v nizkych otackach chybi vykon.
Jinak jeste jsem si vsimnul, ze ani po najezdeni cca 200 000 km, nemam zanesene sani,,, to je dalsi duvod proc si myslim ze prave ten EGR nejak zpusobuj malo vykonu v nizskych otackach a ze asi se neotevira jak ma. (kdyz tam je to -0.1 tak se ani trochu neotevre).
Vyveva dava -0.94, v systeme se drzi cca -0.85bar, solenoidy jsem skousel, funguji spravne (pomoci OPCOMU je ovladam). Vaha nova, cidlo tlaku sani nove, EGR drzi podtlak, solenoid turba zatahne to tahlo nadoraz, virivky taky funguji.
Pomohlo by mi kdyby nekde poznal jaky podlak ma kde v systeme, nebo kdyby nekdo z prahy a okoli, mel toto auto a venoval mi cca pul hodku na promereni podltaku v jeho aute (venuji domaci slivocici )
diky moc
Patrik
PatrikNet@seznam.cz