automaticky sitič
automaticky sitič
zdravim,,,chci se informovat,ohledne automatickeho sitiče,jak to funguje na čem to je zavyslí,z čeho si to bere informace a jaky hodnoty....a co se na tom muže podělat.........diky za info.....zřejmí problem Z18XE.......
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticky sitič
Žádnej sytič nemáš.Je to vstřikování.
Jednotka motoru prodlužuje dobu otevření vstřikovačů a naklápí klapku dle teploty motoru.Pokud je motor studený,klapka je víc otevřená a doba vstřiku je delší.Pak se stoupající teplotou tyto hodnoty klesají.
Pokud máš problém s ranními starty,tak nevylučuji HW chybu jednotky Simtec 71.
Typická závada je u této jednotky chybné řízení doby otevření vstřikovačů-hlavně za studena.Po startu se motor jakoby hádá a jde nepravidelně.Po cca 1min po startu se system začne chovat docela dobře,ale ve vysokých otáčkách může být chudá směs.
Jednotka motoru prodlužuje dobu otevření vstřikovačů a naklápí klapku dle teploty motoru.Pokud je motor studený,klapka je víc otevřená a doba vstřiku je delší.Pak se stoupající teplotou tyto hodnoty klesají.
Pokud máš problém s ranními starty,tak nevylučuji HW chybu jednotky Simtec 71.
Typická závada je u této jednotky chybné řízení doby otevření vstřikovačů-hlavně za studena.Po startu se motor jakoby hádá a jde nepravidelně.Po cca 1min po startu se system začne chovat docela dobře,ale ve vysokých otáčkách může být chudá směs.
Re: automaticky sitič
Rád bych se chytil tématu. Právě podobně, jak to popisuješ, se chová moje nově pořízená Zafira B, benzín 1,8 Z18XER. Ráno, když je kolem nuly, motor hned chytne, otáčky se tak minutu houpou a pak na jedničku poskokem vpřed. Jako kdybych jel starou škodovkou bez sytiče. Záběr spojky a plyn je umění sladit. Vypadám, jak žák autoškoly. Do otáček se mu nechce, nechci to nějak zatěžovat, ale opravdu moc nejede. Po čase dobrý. V porovnání s Fábií 1,4 benzín je to hrůza. Stačí ujet 3km, po hodině se jede zpět a je to už OK. Spotřeba za studena kolem 12l/100km, teplého motoru kolem 8l/100km. Kontrolka chyby elektroniky nebo emisí nesvítí. V září to bylo v autohausu v Německu na servisu, nevím, jestli dělají automaticky diagnostiku, spíš ne. Svíčky se měnily před 30tis.km. Vaše zkušenosti jsou pro mě drahocené, o víkendu se chystám očistit škrtící klapku, kouknu na váhu, jestli tam není nějaká oxidace a víc asi sám nezmůžu. Pak by nastoupili odborníci, co to znamená, víme všichni dobře. Díky moc za radu.denny píše:Žádnej sytič nemáš.Je to vstřikování.
Jednotka motoru prodlužuje dobu otevření vstřikovačů a naklápí klapku dle teploty motoru.Pokud je motor studený,klapka je víc otevřená a doba vstřiku je delší.Pak se stoupající teplotou tyto hodnoty klesají.
Pokud máš problém s ranními starty,tak nevylučuji HW chybu jednotky Simtec 71.
Typická závada je u této jednotky chybné řízení doby otevření vstřikovačů-hlavně za studena.Po startu se motor jakoby hádá a jde nepravidelně.Po cca 1min po startu se system začne chovat docela dobře,ale ve vysokých otáčkách může být chudá směs.