Stránka 1 z 3
zavzdušnění palivového systému
Napsal: 07 úno 2007, 17:15
od enter78
Zdravím, při sjíždění z platáku nám došla nafta a od tý doby nemůžeme nastartovat

. Dotankovali jsme 20 litrů ale nic. Asi to bude zavzdušněný. může někdo poradit jak na to? díky
Re: zavzdušnění palivového systému
Napsal: 07 úno 2007, 17:30
od rychlyradim
enter78 píše:Zdravím, při sjíždění z platáku nám došla nafta a od tý doby nemůžeme nastartovat

. Dotankovali jsme 20 litrů ale nic. Asi to bude zavzdušněný. může někdo poradit jak na to? díky
no pokud si pamatuji co se tu psalo když dojde benzín u astry tak je to na odpis čerpadla..a u nafťáku tu už není vůbec dobrý! - sázím na to že máš po čerpadlu!!

Napsal: 07 úno 2007, 17:40
od enter78
proč po čerpadlu? dost jsem se dočetl že je to prostě zavzdušnený a má se to njen odvzdušnit ale nevím jak nejlíp to udělat. žádná pumpa ruční na filtru není. Je to Zafira 2,0dti, r.v 2001
Napsal: 07 úno 2007, 17:44
od enter78
někde píšou že to naskočilo třeba po 15 minutách startování ale to se mi zdá že bych právě oddělal čerpadlo ne? přeci když budu točit a nepujde tam nafta tak se čerpadlo zadře ne? jsem docela laik tak poradte, dík
Napsal: 07 úno 2007, 17:46
od rychlyradim
enter78 píše:někde píšou že to naskočilo třeba po 15 minutách startování ale to se mi zdá že bych právě oddělal čerpadlo ne? přeci když budu točit a nepujde tam nafta tak se čerpadlo zadře ne? jsem docela laik tak poradte, dík
no myslím kdyby jsi tak dlouho startoval tak bys oddělal startér ale on ti to Vojta osvětí! a mě už to bylo řečený kolikrát nevyjíždět nádrž do mrťě! sám uvidíš! jinak jsem také laik a žádný odborník jen tu říkám to co jsem četl...

V servisu mi také řikali, že kdyby se to náhodou stalo tak ještě možnost že by dolili benzín do čerpadla a nějak to nahodili?!!?!?! jinak opravdu nevím
Napsal: 07 úno 2007, 17:49
od enter78
no tu nádrž jsem nevyjel já ale auto jsme dovezli z německa a ty kurvy v bazarech tam vždycky všechno vycucnou. Kdyřž jsem jí tam zkoušeli tak ůplně perfektně chytala. přijedeme před garáž, nastartujem nahoře na platáku ,sjíždíme dolu a pak už nic. Byla ůplně vycuclá. tak jsem jí natlačil dovnitř a a od tý doby se s ní trápím
Napsal: 07 úno 2007, 17:51
od rychlyradim
OD dominus-et-deus: Zdravím vás kolegové. potvrzuji klubův názor. Co se týče dojezdu, vždy by mělo být v nádrži kolem 9lit- tj- kolem 100km. Z vlastní zkušenosti vím, že Astra po rozb likání ujede ještě 50km. Ale například u Vectry mám 2.O 16V DTi je to ještě více, přece jenom je nafťák maličko více úsporný. V každém případě nikomu z Vás nedoporučuji a nepřál bych vám, aby palivo došlo. Může to způsobit spoustu problémů. U benzínu ani tak ne, ale u diselů by se pak mělo zajet do servisu a nechat odvzdušnit palivovou soustavu. A může odejít čerpadlo... tak bacha na to a na benzínu nešetřit Wink
tak ted se jen modli aby to bylo fakt zavzdušněné

Napsal: 07 úno 2007, 17:53
od enter78
no jo zítra zkusím servis. Ale znáš servisy: někde tam povolí hadičku, odvzdušní to ale řeknou ti že vyměnili já nevím co a necháš tam výplatu. Je to k nasrání kvůli pár litrům nafty takový sraní. JInak samozřejmě díky za odpovědi
Napsal: 07 úno 2007, 18:06
od enter78
a ještě dotaz, jestli už se to někde řešilo tak se omlouvám: Jde o volant: klasika prodřené tlačítka na klaksony. dá se to nějjk vyměnit nebo zadělat? koukal jsem že to má hodně Opelů takže asi nějaká menší chybička z výroby

Napsal: 07 úno 2007, 18:34
od rychlyradim
enter78 píše:a ještě dotaz, jestli už se to někde řešilo tak se omlouvám: Jde o volant: klasika prodřené tlačítka na klaksony. dá se to nějjk vyměnit nebo zadělat? koukal jsem že to má hodně Opelů takže asi nějaká menší chybička z výroby

no tak s tímto ti neporadím..... a tak si to nech opravit u nějakého známého mechanika..

Napsal: 07 úno 2007, 18:34
od manli2
no já osobně bych zalil palivovej filtr a pak se jen modlil aby to natáhlo další naftu

jinak ale spíš bych navštívil mechaniky od oplu....

Napsal: 07 úno 2007, 18:36
od manli2
enter78 píše:a ještě dotaz, jestli už se to někde řešilo tak se omlouvám: Jde o volant: klasika prodřené tlačítka na klaksony. dá se to nějjk vyměnit nebo zadělat? koukal jsem že to má hodně Opelů takže asi nějaká menší chybička z výroby

už se to tu řešlilo milionkrát stačí vyměnit airbag...

Napsal: 07 úno 2007, 18:41
od enter78
ty bláho kvůli 2*2 centimetu gumy měnit celej airbag? tak to je slušná vychytávka

Napsal: 07 úno 2007, 19:29
od Vojta
zalejt filtr a startovat s přestávkama abys neuvařil startér, jinak taky je možno roztáhnout, taky záleží na tom jak dlouho se to pokoušel někdo nastartovat když tam už nebyla nafta a chcíplo to...jinak kontrolka na budíkách neni pro srandu, osobně bejt výrobcem auta tak naprogramuju jednotku tak aby odpojila vstřiky když už je v nádrži nebezpečně málo paliva aby nemohlo dojít k zavzdušnění...
Napsal: 09 úno 2007, 16:41
od enter78
Chlapy díky za rady, snad to nějak dopadne. Nevínm jestli to můžu zkoušet dlouho startovat i s přestávkama abych neoddělal čerpadlo. Ale myslím že v servisu to taky budou dělat stejně ne? jiná možnost přeci není jak to nastartovat. Teda kromě roztáhnutí auta ale když to nemá řetěz tak toho se bojím