Chod motoru na 3 valce..X18XE1
Napsal: 12 dub 2013, 18:23
Ahoj.
Mam znovu problem s chodem motoru...+ LPG STAG 4+
Motor:1.8,85kw,X18XE1,r.v. 1999
Pred nedavnem se mi projevilo na aute ze mi rozla kontrolka emisi..obcas zhasla sama hned..nekdy az po vypnuti zapalovani...
Vykonostne na benzin jelo ale na plyn ne.
Byl problem s plynem a to se vstrikovacema>>byla provedena vymena pouzdirek..OK.
Nyni je problem zpet ale jiny..
Kontrolka emisi se obcas rozne a motor jede na 3 valce.
Pri volnobeznych otackach motor ma nepravidelny chod..pokuckava...
Pri seslapnuti pedalu se motor cely rozechveje a zabrbla..pak jde do otacek....
Pri jizde se chova auto,ze kdyz slapnu na plyn tak cele auto cuka a jakmile povolim pedal tak normal...
Bylo mi receno ze by to mohly byt svicky a nebo zapalovaci civka...
Takze zakoupeny nove svicky:BOSCH FLR 8 LDCU+ (Super plus) + zakoupeno nova zapalovaci civka zn.MAXGEAR za 1200kc.prodavaci sem rekl presne typ auta a vsechno a objednal ale doma mi to hazelo porad kod motoru na Z18XE1
Po namontovani a vyzkouseni projetim vse OK.....tak sem vyresetoval ridici jednotku opojenim baterie kabelem - cca.na 10 min.
Po vyresetovani najeto cca.20 min a rano jak sem jel do prace,tak znovu kontrolka se rozsvitila,kdyz sem jel na plyn...auto nebrblalo....
odpoledne z prace uz auto nemelo vykon na LPG..
Na to sem znovu odpojil baterii a pak znovu projel...Vse ok...najeto asi 3km a znovu auto jelo na 3 valce...cukalo a pri seslapnuti zas na 3 valce...
Znovu reset a nastartovani ale auto to same...porad 3 valce...
Je to zjimave...jak se to chova....
Jeste mne napadlo treba vymenit ten kabel od civky..ale nevim kde sehnat..jestli treba tim??,nevim uz....
UFF....Slohovka Hadra....
Jsem uz z toho zoufaly...co s tim je....
Prosim o rady.....
zvazuji jet na diagnostiku,ale mam strach aby mi diagnostika odhalila zda je to treba jen nejaka blbost....
Mam znovu problem s chodem motoru...+ LPG STAG 4+
Motor:1.8,85kw,X18XE1,r.v. 1999
Pred nedavnem se mi projevilo na aute ze mi rozla kontrolka emisi..obcas zhasla sama hned..nekdy az po vypnuti zapalovani...
Vykonostne na benzin jelo ale na plyn ne.
Byl problem s plynem a to se vstrikovacema>>byla provedena vymena pouzdirek..OK.
Nyni je problem zpet ale jiny..
Kontrolka emisi se obcas rozne a motor jede na 3 valce.
Pri volnobeznych otackach motor ma nepravidelny chod..pokuckava...
Pri seslapnuti pedalu se motor cely rozechveje a zabrbla..pak jde do otacek....
Pri jizde se chova auto,ze kdyz slapnu na plyn tak cele auto cuka a jakmile povolim pedal tak normal...
Bylo mi receno ze by to mohly byt svicky a nebo zapalovaci civka...
Takze zakoupeny nove svicky:BOSCH FLR 8 LDCU+ (Super plus) + zakoupeno nova zapalovaci civka zn.MAXGEAR za 1200kc.prodavaci sem rekl presne typ auta a vsechno a objednal ale doma mi to hazelo porad kod motoru na Z18XE1
Po namontovani a vyzkouseni projetim vse OK.....tak sem vyresetoval ridici jednotku opojenim baterie kabelem - cca.na 10 min.
Po vyresetovani najeto cca.20 min a rano jak sem jel do prace,tak znovu kontrolka se rozsvitila,kdyz sem jel na plyn...auto nebrblalo....
odpoledne z prace uz auto nemelo vykon na LPG..
Na to sem znovu odpojil baterii a pak znovu projel...Vse ok...najeto asi 3km a znovu auto jelo na 3 valce...cukalo a pri seslapnuti zas na 3 valce...
Znovu reset a nastartovani ale auto to same...porad 3 valce...
Je to zjimave...jak se to chova....
Jeste mne napadlo treba vymenit ten kabel od civky..ale nevim kde sehnat..jestli treba tim??,nevim uz....
UFF....Slohovka Hadra....
Jsem uz z toho zoufaly...co s tim je....
Prosim o rady.....
zvazuji jet na diagnostiku,ale mam strach aby mi diagnostika odhalila zda je to treba jen nejaka blbost....