Stránka 1 z 2

Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:14
od Kron
Zdravím všechny... Chci se zeptat na váš názor. Mám zaf 2.2DTi a jsou s ní docela problémy. Začalo to,když praskla kliková hřídel a musel jsme vyměnit motor. Od té doby to pořád padá do nouzáku (prý čerpadlo) a k tomu začala padat nafta. Čím víc se to nechávalo opravovat, tím víc padá a teď po 2 hod stání nenastartuje. Tak mi tam dal mechanik ruční pumpu(míček) kterým musím napumpovat naftu a pak po dlouhém točení to chytne... Důležitá otázka, má cenu vyměnit čerpadlo??? nebo poslechnout 2 mechaniky a poslat to ze skály! Mám to jako pracovní auto a nechce se mi ho jen tak vyhodit. Jezdívalo výborně a doufal jsem že zase bude, ale oba opraváři mi tvrdí, že je to jen kasička na prachy a že když opravím toto, vzápětí odejde něco jiného. Tak prostě je to opravdu takové peklo to auto nebo má cenu to nechat opravit (najeto 245000km).... Fakt už nevím co s tím.... Díky za vaše názory

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:18
od mirda2908
spis to dat opravit jinym mechanikum,ktery se tomu rozumi a ne vymenit pul auta a pak ti tohle rict a cerpadlo repas by stalo cca17litru

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:31
od Kron
A je pravda že sou ty zafiry tak strašně nepovedený.. že tam odchazí vše na co se podívám( převodovka, spojka, motor/hlava ..) nebo je problém u těch čerpadel spíše... nerad bych do toho fakt vrážel pořád dokola :cry: ... to bych raději koupil nějakýho golfaIII, ale přeci jen, v tomhle je jiné svezení...

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:44
od Alzafir
Mirdo , repas na 2,2ku za 17 tisíc, tak to bych bral :lol: , bohužel, tady je PSG 16, a to je balík :evil: .
Krone, já mám tenhle motor, sice najeto 170 tisíc, ale co se motoru, převodovky týče, nemám výhrad. Jo ta bižutérie kolem motoru, EGR, solenoidy, to je jiná, ale to najdeš na každém autě.
Nejsem si jist, ale tady na fóru nevím o nikom, komu by se motor takhle rozes...al. Zavzdušňování je nemoc všech nafťáckých oplů s tímhle čerpadlem, tomu se nevyhneš. aky jsem tím prošel.
A jasně, největší smrtelná záležitost je čerpadlo, v našem případě cca 50 tis.
Kron píše: Od té doby to pořád padá do nouzáku (prý čerpadlo)
Tady by to chtělo, abys napsal číslo chyby.
No a jestli to staruješ trápením přes startér, zaděláváš si na malér právě s čerpadlem.
Jak se chová auto, když to chytne, hned to je v nouzáku nebo to i jede?
Trochu to rozepiš.

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:45
od Marťasek
Hele zafira jako taková není špatný auto! jediný co je na ní špatně je dizlový motor :x Je toho tady popsáno hodně story ohledně čerpadla. myslím si, že pokud máš auto v dobrým stavu vyplatí se investovat do repasu čerpadla - ale u odborné fy. né u samodomo "mechanika". prostě ty čerpadla po cca 250tis jsou vyřízený. Vyměň čerpadlo a jezdi dál. Jinak tím startováním odepíšeš ještě baterku, startér a už se to kupí...
dej foto žirafky :-)

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:47
od mirda2908
ja sme jenom tipnul sory :D

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 20:52
od Alzafir
To je repas na jednokonektorová čerpadla 8)

Kron: Jinak koukám, že máš tady vlákno, no pěkně dlouho s tím válčíš :shock:

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 03 dub 2012, 21:24
od Kron
Válčím s tím už moooc dlouho, ale od konce října do února mi opravář opravoval to padání nafty.....bezvýsledně!! naštěstí za to nakonec nic nechtěl...také za co že. Nejhorší je, že číslo chyby nevím, vždy to měl jen opravář a ten někam na diagnostiku jel, a řekl, že je to čerpadlem(myslím, že to bylo něco s předvstřkem ale nejsem si jist).... ale to až po x pokusech, kterýma to nikdy nebylo a to se toho vyměnilo dost(a stálo to také dost :? ....

Jinak do nouzáku to pádá až při vyšším výkonu. Když mám lehkou nohu, tak se nic nestává, ale většinou se to stane při předjíždění a to je docela pech! Ale po chvíli se to ustálý a zase se to rozjede. Ale nemá to vůbec takovou sílu jako před tím, když tam byl originální motor. To trahala silnici. Teď je to slabý i když to není v nouzáku :((

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 04 dub 2012, 07:45
od Alzafir
Domluv se s někým na fóru s diagnostikou a nech načíst chyby. Až se s někým domluvíš, napiš mi SZ a popíšu ti, co udělat a změřit za jízdy. Ať se hneš z místa.
Vzduch , to je boj. Předpokládám, že těsnění pod vstřiky jsi měnil, není ani neobvyklé, že netěsní nebo je prasklé víčko filtru.
Přepady nezmiňuju, to je samozřejmost :D
Zjisti, co všechno měnili a kde.
Dál , čerpadlo, to je původní nebo z měněného motoru?
Zmiňuješ nejistotu ve správnosti motoru, co turbo, je původní nebo tam zůstalo z toho "nového" motoru?

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 04 dub 2012, 08:01
od langdon2
Zlaty dobry benzinak...ked tu citam ze 50000KC za repas cerpadlo...boha...sak to cca. 2000€
Za to mam dalsiu Astru :lol:

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 04 dub 2012, 20:04
od Alzafir
To je cena za nové :mrgreen: :lol: , PSG 16 se nerepasuje. I když nevím proč, když je tělo stejné ( doufám) jako u PSG 5.

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 23 kvě 2012, 13:27
od Kron
Ahoj, tak jsem dal zafku na doporučení k jednomu týpkovi a po 4 dnech zatim nafta nepada. Tak tohle snad bude ok. Byly to prý těsnění pod vačkami. Prý se mi koukne i na to čerpadlo až budu mít čas. Tak pak se ozvu. Prej není nutná výměna, někdy prý stačí vyměnit jen membránu;)

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 23 kvě 2012, 13:47
od p.somik
No, a hned je veselejší pohled nejen na žirafu, ale i na svět :D
Jo jo, dobrý mechanik, to je dnes vzácnost 8)

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 23 kvě 2012, 14:12
od Marťasek
držím palce ať to stojí co nejmíň 8)

Re: Co s žirafou :(

Napsal: 16 črc 2012, 19:52
od Šiny
Tak s čerpadlem PSG 16 bych Vám mohl vyprávět - nové cca 72 tis. Raděj to hodit ze skály, když to odešlo, málem mě odvezli :-)