Stránka 1 z 1
skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 16:19
od haluz1
zdravim potrebuju poradit nedavno se me na palub.rozla kontrolka auto s klickem.jel jsem na diagnostiku primo do opel servisu a tam me rekli ze je to skrtici klapka a nebo ridici jednotka motoru-malem jsem se tam vyvratil.auto jede docela v poho jen se ta kontrolka nesmi roznout.jak se rozne musim vypnout a znova zapnout klic jinak motor drzi otacky na 1500 a kdyz slapu na pedal nedeje se nic tak musim vyp.a zap.a vse je zase v poho.poradte jak a nebo kdo me zjisti cim to je?mam docela hruzu zte jednotky ta neni zrovna nejlevnejsi.nebo namate nekdo kontakt kolit to tak stoji.diky za odpovedi
zafira 1,6 16v 2000 rok
z16xe
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 16:24
od Frydex
Nenapsal si co máš za motor. S tou ŘJ se to tu už řešilo, vypadá to nejspíš na studeňák uvnitř jednotky. ..
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 16:36
od haluz1
Frydex píše:Nenapsal si co máš za motor. S tou ŘJ se to tu už řešilo, vypadá to nejspíš na studeňák uvnitř jednotky. ..
dik jde to opravit?
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 16:39
od Frydex
Jaký máš motor ? označení...
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 18:42
od Mike.S
haluz1 píše: . . . . zafira 1,6 16v 2000 rok z16xe
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 06 kvě 2009, 23:05
od RomanK
Číslo chyby víš?
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 07 kvě 2009, 15:09
od haluz1
RomanK píše:Číslo chyby víš?
chyby na diagnostice opel je 1550
Re: skrtici klapka nebo rid.jednotka motoru
Napsal: 11 kvě 2009, 10:53
od Trdlo
P1550 - Nouzový režim - elektronické rízení škrticího ventilu: nucené vypnutí motoru
P1550 - Nouzový režim - elektronické rízení škrticího ventilu: nucený chod naprázdno
P1550 - Nouzový režim - elektronické rízení škrticího ventilu: omezení výkonu
P1550 - Nouzový režim - elektronické rízení škrticího ventilu: regulace výkonu
Postup:
Zapalování VYP
Zapalování ZAP
Čekací doba: Minimálně 10 s
-
Vymazat chybové kódy
Pokud porucha přetrvá, vyměnit RJ
Důležité:
Resetovat dotyčnou řídicí jednotku s diagnostickým testerem před jejím nahrazením. Vyvolejte funkci "RESET" z menu "PROGRAMOVÁNÍ" v aktuálním systému diagnostického testru.