Stránka 1 z 1
Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.
Napsal: 05 led 2009, 22:35
od edmund
Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích. Mám zafiru Elegance 2.2 DTI
92 kW (125 PS)
po emisích a stk začali problémy se startem. Auto stojí v garáži kde teplota neklesne pod 10 stupňů kontrolka žhavení svítí asi tak 10 sekund a zhasne motorem točím třeba minutu a nechytne. Z výfuku nejde žádný kouř. Je problém v naftě nebo ve žhavení?
Mohlo odejít čerpadlo ?
wewe
Napsal: 06 led 2009, 13:11
od hejpic
A nastaruješ nakonec?
Napsal: 06 led 2009, 18:46
od Lukybar
Mám to samé. Nepadá ti nafta? Ja taky nemohu nastartovat a potom vždy po chvíli se to chytne.
Napsal: 06 led 2009, 19:14
od P.D.
Co těsnost systému a palivový filtr-v pořádku?Jak jsou na tom žhavičky?
Napsal: 06 led 2009, 19:39
od genius0011
nevím co si představuješ pod pojmem tůrování na ME
nedalo mi to a vyhrabal sem papíry z STK a měří se volnoběh a
zvýšené otáčky, v mém případě (mám benzín
) předepsaný rozsah 2800-3200 měrená hodnota 2970
myslím si že u nafty je to podobnej rozsah
tím chci jen podotknout že: tvůj problém na 99% nesouvisí s ME
spíš že ti shodou okolností odešel(šly) některý žhavič(e)
Napsal: 06 led 2009, 19:51
od gErda
mereni nafty se provadi jinak a motor se vytaci do daleko vetsich otacek, ve svete motoru kdysi vydali clanky kdy si nekolik lidi stezovalo a popisovalo chovani na mereni emisi s dieslem a nasledne poruse auta atd.
s timhle se to resilo nekolikrat i v cernejch ovcich nebo obcansky judo, jestli to s timto problemem souvisici ci ne to netusim, takze srry za ot
Napsal: 06 led 2009, 20:12
od AstraDTI
U dieselu se pri ME vytoci motor az na omezovac, to jen pro upresneni.
K tomu problemu se startovanim - zadnej kour z vyfuku znamena ze pravdepodobne nejde nafta do valcu - tedy nejspis spadla nafta, nebo problem s cerpadlem. U spadly nafty by to pri seslapnutym plynu na podlahu po nekolika pokusech melo chytnout (nemelo by se tocit nad 10s+ chce to delat pauzy mezi pokusama).
Kazdopadne zkontrolovat zda zhasina kontrolka motoru - napriklad spatnej zhavic by se mel objevit v chybovejch hlaskach (z vlastni zkusenosti).
Re: Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.
Napsal: 10 led 2009, 17:32
od edmund
Děkuji za vaše rady a názory. Problém se startováním mám už vyřešen. Zakopaný pes byl ve špatné startovací dávce paliva v kombinaci se špatně těsnícími kroužky přepadů. Zdali softwareová chyba vznikla po emisním měření nebo ne nedokážu posoudit,asi to byla shoda náhod.