Stránka 1 z 1

Vadný mikrospínač v klíčku na DO

Napsal: 09 pro 2008, 23:15
od flidr roman
Mám vadný mikrospínač v klíčku na DO, dá se někde sehnat nový prosím?? Děkuji za radu

Re: Vadný mikrospínač v klíčku na DO

Napsal: 28 pro 2008, 16:22
od kotengu
flidr roman píše:Mám vadný mikrospínač v klíčku na DO, dá se někde sehnat nový prosím?? Děkuji za radu
řeším podobný problém, u mé zafirky je jen jeden klíč, v kterém občas stávkuje spínač zamknutí a odemknutí, musím vždy sednout do auta a provést synchronizaci, baterka je nová.myslel jsem, že je to kontakty v DO, vyčistil jsem je, mezi baterii a kryt DO jsem dal podložku z lepící pásky, ať jsou kontakty pekne na sobě a zatím nic moc, občas DO prostě zlobí.Snažím se sehnat nové, zatím se nechci obracet na opel.cz a neodvažuji se hádat co za to budou chtít...

Napsal: 28 pro 2008, 17:52
od MAX - CZ
V autorizáku chtěli za klíč tisícovku, ale musíš donést kartu CAR PASS. Pokud nemáš tak jsou schopni vystavit podle VINu nový CAR PASS, ale za něj chtějí taky tisícovku. A pak se jen modlit, že to pasuje :idea:

Napsal: 28 pro 2008, 18:01
od genius0011
MAX - CZ píše:V autorizáku chtěli za klíč tisícovku, ale musíš donést kartu CAR PASS. Pokud nemáš tak jsou schopni vystavit podle VINu nový CAR PASS, ale za něj chtějí taky tisícovku. A pak se jen modlit, že to pasuje :idea:
ale to je cena jen za klíč ne?? :arrow: bez DO

Napsal: 28 pro 2008, 18:03
od manli2
jo jen za klíš beš nišeho

Re: Vadný mikrospínač v klíčku na DO

Napsal: 29 pro 2008, 11:07
od mexxo
kotengu píše:
flidr roman píše:Mám vadný mikrospínač v klíčku na DO, dá se někde sehnat nový prosím?? Děkuji za radu
řeším podobný problém, u mé zafirky je jen jeden klíč, v kterém občas stávkuje spínač zamknutí a odemknutí, musím vždy sednout do auta a provést synchronizaci, baterka je nová.myslel jsem, že je to kontakty v DO, vyčistil jsem je, mezi baterii a kryt DO jsem dal podložku z lepící pásky, ať jsou kontakty pekne na sobě a zatím nic moc, občas DO prostě zlobí.Snažím se sehnat nové, zatím se nechci obracet na opel.cz a neodvažuji se hádat co za to budou chtít...
A nebude to chybným kontaktom medzi tým plieškom na baterke a plošákom? Je to pomerne častá závada: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... chronizace

Napsal: 29 pro 2008, 11:42
od Vojta
nový klíč s transpodérem imobilizéru stojí cca 1100, k tomu dálka cca 1500, v dálkách je rozdíl jestli má auto orig alarm nebo ne, pokud nemáš carpass tak v oplu si zjistí profil klíče i security kod ale chtějí za to cca 600-1000kč (v případě že bylo auto koupeno v čr tak se tyto kody dají zjistit zadarmo u prodejce kde bylo auto prodáno jako nové)

mám jednu dálku bez alarmu, zachovalou plně funkční za 600

Napsal: 29 pro 2008, 13:58
od COBEIN
Já mám taky nějaké kíče(dálkače z aster)

Napsal: 29 pro 2008, 14:26
od Mike.S
jenom dotázek, když si seženu dálku z jiného auta, je potřebak tomu aby to fungovalo ještě něco nebo se provede jenom synchronizace a je hotovo?

Napsal: 29 pro 2008, 15:51
od adam09
To podle me nejde tak lehce.

Napsal: 29 pro 2008, 16:10
od Vojta
adam09 píše:To podle me nejde tak lehce.
musí se na tech2

Napsal: 29 pro 2008, 16:11
od MAX - CZ
genius0011 píše:
MAX - CZ píše:V autorizáku chtěli za klíč tisícovku, ale musíš donést kartu CAR PASS. Pokud nemáš tak jsou schopni vystavit podle VINu nový CAR PASS, ale za něj chtějí taky tisícovku. A pak se jen modlit, že to pasuje :idea:
ale to je cena jen za klíč ne?? :arrow: bez DO
Upřímně, to teda nevim. Jen jsem zaslechl nějakýho zákazníka jak se na to právě ptal v servisu, když jsem čekal na prohlídku mojí Záfy. Ale jak se psalo už výše tak to je jen holý klíč, tak sry.

Re: Vadný mikrospínač v klíčku na DO

Napsal: 08 úno 2009, 19:23
od libor pospisl
Mě to dělalo taky na obou klíčech ale nebyl to vadný spínač ale upadený kontakt od baterky do tišťáku.
Sice je to pakárna to opravit ale nějaký elektronik vám to za pár kaček opraví.

Re: Vadný mikrospínač v klíčku na DO

Napsal: 26 úno 2009, 20:38
od M.erik
libor pospisl píše:Mě to dělalo taky na obou klíčech ale nebyl to vadný spínač ale upadený kontakt od baterky do tišťáku.
Sice je to pakárna to opravit ale nějaký elektronik vám to za pár kaček opraví.
Mě na Zafiřě odešly oba klíče a předtím mamině na Astruli taky. Po výměně baterky v klíči, která nepomohla, jsem klíček rozdělal, vyloupnul ten tišťák a zkusil zahýbat tím držákem kde je baterka. Byly ulomené dva kontakty od baterky to tišťáku. Špatně se to hledalo, ale zdařilo se. Pájel jsem to sám a je to OK. Pak jsem klíček normálka synchronizoval a už bez problémů.