Máš jistotu, že ta žhavička je OK?? A jak stíháš otočit klíčkem, doběhnout k motoru a připojit tu žhavičku na fajfku a kostru?? Máš pomocníka???Martin.S píše:Dneska sem zjistil že to nežhaví a to tak že sem sundal fajfku ze svíčky na motoru a dal sem ji na jinou co mi zbyla po výměně a dal ji na kosrtu a zažhavil a ono nic a kontrolka maká tak jako dřív chvíli svítí a pak normálně zhasne
Pokud je chyba ve žhavení, svítila by kontrolka závady elektroniky motoru. A to jak při vadné nebo nepřipojené svíčce, tak i vadném žhavícím relé. A tato závada je uložena v registru. Ta kontrolka chyby svítí po celou dobu žhavení , kdy je závada přítomna ( a nemusí při tom svítit symbol žhavení). Jakmile ECU podle teploty motoru zjistí zbytečnost žhavit, žhavit přestane a zhasne i kontrolka chyby elektroniky. Ale závada přetrvává.
No to dobré není, snad se tím ničí katalyzátor, ale tohle není moje parketa. To ti poradí někdo znalejší.x.luciferka píše:mam stejnej problem...
toci toci zhavi ale chytne jen kdyz pridam alespon pul plynu..
zhavice by mely byt novy, kdyz to chvilku vrci tak pak kdyz zdechnu tak naskoci okamzite..
nemuze se neco pos... tim startovani se selapnutym plynem?
Není to jen zavzdušněné?? Pokud by to bylo chybou teplotního čidla, zkus to , co psal csala o pár řádků výš. A opět, kdyby to nežhavilo, a mělo by, už svítí kontrolka a je to v registru závad. Je to pořád dokola.
V tomhle jsou nafťáci kouzelní. Moc toho nepotřebují, aby to chytlo. Dobrou baterku, startér , kompresi, žhavení ( v zimě)a v případě Oplů i dokonalou těsnost palivového systému