Že se zavzdušňuje palivový systém, to znamená, že se do něj dostává vzduch. Ale ne že nafta teče ven. Takže místo, kde se palivová soustava přivzdušňuje, nepoznáž pohledem.
Můžeš zkusit následující. Odmontuj víčko palivového filtru, koukni na filtr. Jestli už je černý od oleje, máš jistotu, že to je těsněním pod vstřiky. Ale zase záleží, v jakém stádiu. Jestli to je nová událost, ještě se to na filtru nemuselo projevit. Než víčko zašroubuješ, zalij filtr po okraj naftou!!!
Dál můžeš sundat přepad na 4. vstřiku, na přepadovou hadičku zapoj injekci a natáhni obsah hadičky. Jestli je nafta čistá, máš velkou naději, že to je jen přepadovýma hadičkama.
Ty každopádně vyměň, potřebuješ asi metr, stojí kolem 100Kč. Na téčkách hadičku rozřízni, rádo to praská, nové téčko cca 130Kč ( nebo sada, to ti z hlavy nepovím)
Těsnění pod vstiky, to jsou 4 kusy cca po250Kč/ks, v oplu přitnuli na cenách

Ale tady pozor. Tohle už je dost náročná montáž, zasahuješ do rozvodů!!, takže jestli s motorama nemáš zkušenosti, nepouštěj se do toho

Pak to může být samotné těleso palivového filtru, ať už těsnění nebo prasklé víčko, to když někdo nedodrží dotahovací moment.
A závěrem bych tě chtěl odradit od těch zpětných ventilů. Čerpadlo VP44 není žádný sací dravec, z nádrže si naftu samo nenacucne. Tak mu jeho činnost neztěžuj. Ono to zavzdušňování na géčkách je vcelku klasika, hlavně na podzim a na jaře. Dá se tomu předejít anebo opravit.
Cca po 100 000km by se měla měnit těsnění pod vstřiky. Předpokládám, že máš najeto hrubě víc a ještě jsi je neměnil.