to s tim zaslepenim jsem zkousel, no problem je v tom, ze pod cca 2000 to je v nouzaku..., kym se to nejak rozjede tak je tam tech 2200 no a ja laboruju s vykonem 1500-2000 tj, to takhle nemohu odzkouset
nemas nekde po ruce motor DTI ktery ma pneumaticky solenoid, ze bys nameril kolik "podtlaku" je na na tom EGR
- na volnobehu
- za jizdy pri cca 1500-2000 pri malen seslapnuti plynu?
jinak myslim ze kdyz je plyn pridany jen trochu az po nejakou hranici tak EGR je otevren taky (proporcionalne). Uplne se zavre az od nejake kranice plynu a otacek...
DTI - podtlak a solenoidy
- Reklama
Re: DTI - podtlak a solenoidy
To sedí.patriknet píše:...jinak myslim ze kdyz je plyn pridany jen trochu az po nejakou hranici tak EGR je otevren taky (proporcionalne). Uplne se zavre az od nejake kranice plynu a otacek...
Bohužel zatím tu nic nemám, tak nezměřím. A ani nezměřím, to co potřebuješ, já to řeším tak, že měřák píchnu za solenoid a sleduju ho na output testu. Tohle stačí ověřit, pokud je EGR těsný, není prasklá membrána, pak jsem nikdy problém nenašel.
Když zkouším vytvořit pistolí podtlak uměle., pak na ovladač turba potřebuješ 0,7, na EGR v podstatě totéž, k plnému otevření.
Proto se mi nezdá těch 0,45, co jsi naměřil.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: DTI - podtlak a solenoidy
asi jsem se nepresne vyjadril, ale kdyz jsem psal o tlaku 0.45 nebo 0.1 tak to bylo vzdy na OUTputu zo solenoidu smerem k EGR.. EGR membrana neni praskla, tlak, tedy podtlak, nikde neunika.
Re: DTI - podtlak a solenoidy
Tak to jsem si přesně myslel. Já mám za to, že to je víc.
Rozhodně bych netvrdil, že toto bude tvůj problém. Zrovna tak plynulý tah od 1500 otáček u tohoto motoru, to umí VGT turbo, u obtokových verzí to zabírá později a ostřeji.
Co regulace turba, předpětí táhla regulace?
Rozhodně bych netvrdil, že toto bude tvůj problém. Zrovna tak plynulý tah od 1500 otáček u tohoto motoru, to umí VGT turbo, u obtokových verzí to zabírá později a ostřeji.
Co regulace turba, předpětí táhla regulace?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: DTI - podtlak a solenoidy
tahlo se zasune na max a pevne drzi. Zkousel jsem i to, ze jsem napojil turbo na podtlak naprimo (abych vyloucil eventualni chybu ovladani obchvatu turba)... podobne jsem to zkusil i s virivkami (otevrene i zavrene) a nic... nijaky vlyv....
jedine co ma vlyv ne kdyz se hram s tim EGR Offset..
chci zkusit podlozit nejakou podlozku pod EGR aby, tam vzdy zustal nejaka minimalne (1mm?) mezera mezi tim dosedacim kloboukem EGR a privodem spalin. mozno pojede auto hur ve vyzsich otackach, ale v tych nizkych by to melo zabrat. Kdyz toto pomuze tak je jasne ze je problem s tim EGR. pak budu hledat dale co to muze zpusobovat.
jedine co ma vlyv ne kdyz se hram s tim EGR Offset..
chci zkusit podlozit nejakou podlozku pod EGR aby, tam vzdy zustal nejaka minimalne (1mm?) mezera mezi tim dosedacim kloboukem EGR a privodem spalin. mozno pojede auto hur ve vyzsich otackach, ale v tych nizkych by to melo zabrat. Kdyz toto pomuze tak je jasne ze je problem s tim EGR. pak budu hledat dale co to muze zpusobovat.