Co s žirafou :(
Re: Co s žirafou :(
Práve preto kupujeme poniektorí benzínové autá a iný chcú šetriť na palive a prerobia majetok na servise. Poznám pár takých osobne... Diesel je síce usporný, silný, ale ako jazdený je aj drahší na servis a menej spoľahlivý. Keď nafťák, tak nový a na dlhšie trasy...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
- Reklama
Re: Co s žirafou :(
ja zase hovorím, že auto ide ako sa oň staráš...ale sú aj výnimky
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co s žirafou :(
u tohodle motoru ? kdy víš že maš nove čerpadlo nebo jsi prnví majitel a a víš kolik maš km. nepada nafta a maš ok podtlakove vedení tak tě nikde nenecha.. a servis neni drahy.. nejdražší servis je kolem 150 000 km kdy ty čerpadla odchazí
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Co s žirafou :(
Je fakt, že to čerpadlo je past , ale zase cokoli z bižuterie kolem motoru odejde, lehce se dá zjistit
To takový nebezpečný high voltage motor, když začne cukatura, to je věcí, co se musí prověřit, vyčistit....a i tak je někdy spousta dalších záhad
To takový nebezpečný high voltage motor, když začne cukatura, to je věcí, co se musí prověřit, vyčistit....a i tak je někdy spousta dalších záhad
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor