Tak teda když mám hodně málo vlažný motor tak se někdy sepne žhavení na vteřinu a nastartuju v pohodě


jo už jsem tu četl o čidlu na teplotu který dává signal kdy sepnout žhavení ,víte někdo otom čidlu něco a je to možná moje závada.
Tak jsem na ten odkaz koukal a nejsem si jistej jinak dík ,ale mě kouř z výfuku jde i při startování a když nenastartuju a pak když to chytne tak se vyvalí dost kouře až moc tak snad vám to napoví díkyMAX - CZ píše:Ne to určitě žhaviči neni.Jak to pak nastartuješ? S plynem nebo bez plynu. Jestli s plynem, tak ti asi padá nafta. Zkus to třeba postavit z konce a uvidíš.
Nebo např. tady byl nedávno podobný problém a vyřešeno: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=10967
No mám stejný motor 2,0dtiMAX - CZ píše:Nevim co máš za motor, ale mam podobný problém a furt není úplně vyřešený. Když je mráz nažhavim a na drc, když je motor teplý taky na drc, ale jak je to mezi tak na 2x i 3x a oblak špatně spálené nafty. To aditivum tomu dost pomohlo, ale není to 100%ní.
Vyměněný žhaviče, úplně všechny filtry co šly, přepady, diagnostika čistá jako křišťálový zrcadlo (ověřeno v OVĚ - díky Dj.radim), liju výhradně Shell nebo OMV + aditivum, olej žere přiměřeně po 8tis.km jsem dolil necelý litr. Taky nevim co s tim, ale jinak motor šlape výborně, takže nehodlám do toho víc drbat.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |