Klima vs. vykon
Re: Klima vs. vykon
Ja mám 1,8 a tiež cítim úbytok výkonu keď zapnem klimu. Pekne to vidieť už keď stojím na mieste. Zapnem klímu a hneď sa zvýšia volnobežné otáčky. Nárast spotreby nepociťujem, nemávam klímu pustenú moc dlho v kuse.
- Reklama
Re: Klima vs. vykon
jo spotreba aj otacky vyletia aj pri stati ... to by mi ani tak nevadil ako to ze motor sa uplne inak zacne chovat ... ked idem k semaforu otacky nepadaju postupne ale zletia jak sialene a ked preradujem a nespravim to vazne rychlo tak mi spadnu na volnobeh a potom auto poskakuje, takisto ked idem dole kopcom na prebeh tak auto po uvolneni plynu uplne zabrzdi ... niekde som tu nasiel ze po zaponuti klimi sa dlzka vstrekovania paliva predlzuje tak asi to bude mat spolocneho dost viacej ako len remenom prepojeny kompresor
no nic asi stym zbehnem do servisu a uvidime ...
mohlo by to robit aj to ze by bolo malo naplne ?
no nic asi stym zbehnem do servisu a uvidime ...
mohlo by to robit aj to ze by bolo malo naplne ?
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001
Re: Klima vs. vykon
Neviem čo chceš riešiť v servise. Auto sa ti chová normálne.
Re: Klima vs. vykon
ved vravim ze to este mesiac dozadu nerobilo a zapnutie klim. az na mierne zakolisanie otacok ani nebolo badatelne ... tazko to popisat to by sa musel clovek v tom previezt citit a pocut ... preto sa mi to nezda ...
mexxo ty si z DCA ? ja som tam zil 18 rokov ... tak som poteseny ze aj krajani navstevuju seriozne fora a ze jazdia na serioznych autach
mexxo ty si z DCA ? ja som tam zil 18 rokov ... tak som poteseny ze aj krajani navstevuju seriozne fora a ze jazdia na serioznych autach
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001
Re: Klima vs. vykon
opat mi to nedalo a dnes som trocha spekuloval a zistil som ze hluk ktory klima vydava po zapnuti nejde z priestoru motora ale je pocut v kabine ...
moze to byt expanzny ventil ?? je to pohibliva suciastka ? lebo hluk sa meni v zavislosti od otacok alebo to nemoze vydavat ziadnyhluk ? a ak takje mozne ze by to bolo naplnou (jej nedostatkom a teda aj nedostatkom toho maziva ktore obsahuje?)
to trasenie bude robit asi ventilator na chladici, vykon a spotreba niekedy su v poriadku niekedy nie to by som teda neriesil ale co ten hluk ?
moze to byt expanzny ventil ?? je to pohibliva suciastka ? lebo hluk sa meni v zavislosti od otacok alebo to nemoze vydavat ziadnyhluk ? a ak takje mozne ze by to bolo naplnou (jej nedostatkom a teda aj nedostatkom toho maziva ktore obsahuje?)
to trasenie bude robit asi ventilator na chladici, vykon a spotreba niekedy su v poriadku niekedy nie to by som teda neriesil ale co ten hluk ?
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001
Re: Klima vs. vykon
Taky zajdu asi do servisu aby si zvuk poslechly. Ty ložiska no nevím nevím jestli by ložiska mohly hučet jak kompresor když nad tím přemýšlím ale chtělo by to odborníka na klimu. Samo že se to mění s otáčkama takže je tam přímá závislost s točením. Loni jsem nechal dopustit klimu a vyměnili ten olej, zdálo se že rachot byl menší ale nebylo to ono a dělá to pořád a někdy to jede úplně potichu. V těch autorizovaných servisech asi na takovou závadu nepřijdou a nakonec by měnili celý motor pokud tam nebude nějaký frajer co se vyzná v klimě a hlavně jestli už takový problém řešil.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Klima vs. vykon
Mněl jsem možnost jet 1.6 8V i 1.6 16V.
8V jde lépe do otáček od spodu. 16V se probouzí později. Tak od 2500, ale spíše až od 3000.
Se zapnutou klimou jdou obě hůř do otáček a oběma pomaleji padali otáčky při řazení. S klimou jezdím i nějak plynuleji než bez ní
8V při klimě a třech dospělých lidech už na 5 do kopce nejede. Na dálnici to bylo nejvíce vidět.
16V jde hůře do otáček, ale má tendenci zrychlovat stále. 2 dospělí, dvě děti a plný kufr. Na slovensko jsem jel bez klimy a zpět s klimou a kromě horšího narůstu otáček do 3000 jsem jinou změnu nezaznamenal. Spotřeba se zvedla tak o půl litru.
8V jde lépe do otáček od spodu. 16V se probouzí později. Tak od 2500, ale spíše až od 3000.
Se zapnutou klimou jdou obě hůř do otáček a oběma pomaleji padali otáčky při řazení. S klimou jezdím i nějak plynuleji než bez ní
8V při klimě a třech dospělých lidech už na 5 do kopce nejede. Na dálnici to bylo nejvíce vidět.
16V jde hůře do otáček, ale má tendenci zrychlovat stále. 2 dospělí, dvě děti a plný kufr. Na slovensko jsem jel bez klimy a zpět s klimou a kromě horšího narůstu otáček do 3000 jsem jinou změnu nezaznamenal. Spotřeba se zvedla tak o půl litru.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100
Re: Klima vs. vykon
Jo jo přesně tak, 105 koní je 105 koní ale stejně jsem rád, že mám 8V protože ty rozjezdy na křižovatkách jsou opravdu lepší a příjemné. Na dálnici při předjíždění jsem v kopečku vždy klimu na chvíli vypnul a pohoda. Ještě že ty klímy se moc nepoužívají. Horší by to bylo na Floridě.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Klima vs. vykon
Na Floridě najdeš motor 1,6 tak jedině v motorce. V autech se pod 3.0 nedostaneš.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klima vs. vykon
no a taky místo 8V je to tam samý V8
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Klima vs. vykon
No nebojte hoši už těm amíkům odzvonilo a budou jezdit na 1,2. Ropu mají drahou a Obama chce do roku 2015 zlikvidovat velké obsahy a velké auta a už i nasvědčuje nakupování japonských aut s obsahem 1,6 a 1,2. Takže kdo to sleduje tak ví.
Jinak zpět k problému nesetkali jste se někdo s tím občasným hlukem jako kompresor? Ještě mrknu na jiné vlákno něco jsem četl ale nějak moc rad tam k mému problému nebylo nebylo. Chce to odborníka asi co si to poslechne a uvidíme.
Jinak zpět k problému nesetkali jste se někdo s tím občasným hlukem jako kompresor? Ještě mrknu na jiné vlákno něco jsem četl ale nějak moc rad tam k mému problému nebylo nebylo. Chce to odborníka asi co si to poslechne a uvidíme.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Klima vs. vykon
no ja som sastretol raz huci raz nie ale to som pisal bol som v servise a akurat sla vpohode tak som vypadal ako blbec pytaju no a co to robi a ja ze no teraz akrat nic, doprdele ... vazne neviem co s tym ...
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001
Re: Klima vs. vykon
Aj mne to obcas huci. Hlavne od cca 2700 otacok. Ide to do takeho vysokeho zvuku. Ja to zatial neriesim klima chladi a pri silnejsom radiu to akosi nevnimam.FLOG píše:no ja som sastretol raz huci raz nie ale to som pisal bol som v servise a akurat sla vpohode tak som vypadal ako blbec pytaju no a co to robi a ja ze no teraz akrat nic, doprdele ... vazne neviem co s tym ...
Zafira Comfort 1,8i Z18XE model 2002
240 tis. km
Before:
Hyundai Accent 1,3i r.v. 2002 (3,5 roka)
Peugeot 309 1,9 XLD r.v. 1988 (2 roky)
240 tis. km
Before:
Hyundai Accent 1,3i r.v. 2002 (3,5 roka)
Peugeot 309 1,9 XLD r.v. 1988 (2 roky)
Re: Klima vs. vykon
U me znatelny ubytek vykonu poznat neni (Z20Let OPC) ale trochu to huci.
Zafira OPC, VW Corrado G60 USA
Re: Klima vs. vykon
Ahojte..mám také motor 1.8... X18XE1 a když zapnu klimu tak to poznat jde,že se výkon sníží,ale před 2ma týdny jsem byl v Chorvatsku v 5 a plnej kufr a ten vykon sice byl nižší ale jako jelo to dokopce uplne v poho a to sem aji v kopcích přžedjížděl...