Nestartuje X18XE1

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Nestartuje X18XE1

Příspěvek od Trdlo » 15 čer 2008, 19:47

Ahoj všem, celý odpoledne válčím se Zafou, točí, ale nestartuje. Svíčky v poho, jiskru háže, relé funguje, ale nevím, kde je pojistka na palivové čerpadlo a hlavně poraďte mi, kde je na Zafě přístup k čerpadlu? Když totiž zkusím ventilek na palivové liště u vstřiků, tak z ní benzín nejde.... Abych se dostal k čerpadlu, tak musí nádrž dolů?? :oops:
END

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 15 čer 2008, 20:16

Ahoj, tady máš návod na to čerpadlo
Obrázek
Obrázek
Obrázek

snad to bude tím
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 15 čer 2008, 20:34

Díky, ale jak na to mám. Problém je v tom, že u zadních sedadel ten otvor pro čerpadlo nikde není vidět. A to jsem i částečně okryl tapec. U astry to je přesně podle toho návodu, hned pod sedákem, ale na ty Zafě to nějak nemůžu najít.... :?
END

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 16 čer 2008, 20:22

Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá. :P
END

Uživatelský avatar
Božek
Příspěvky: 30
Registrován: 11 čer 2008, 06:17
Bydliště: Krnov

Příspěvek od Božek » 17 čer 2008, 13:51

Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá. :P
fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 17 čer 2008, 19:31

Fathead píše:Hoši, vy dva spolu radši nic nedělejte, když vidím ty vaše avantary :lol: :lol: :lol: (ne, nic ve zlým, samozřejmě, jen mi to nedalo)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a ještě jeden :lol:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 čer 2008, 20:18

Božek píše:
Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá. :P
fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.
No vzhledem k tomu, že jsem měl Zafu doma a ne na dílně na velkým heveru, tak na dvoře v dešti, zadek jen na kozách a dole byla za půl hoďky. Je to jen 6 šroubů, který držej třmeny, pak nalejvací velká hadice, tam je normální šroubovací páska, dvě odvzdušňovací hadičky, ty se blbě povolujou je na nich click páska, pokud nemáš Hazet kleště jdou rozlomit slabým šroubovákem a nahradit páskou na šroubek, no pak jen hadičky na filtru a porod s přetažením lana ručky, aby šla nádrž vytáhnout. Jde to na milimetr, ale jde, jen si lano na pravý zadní kolo musíš povolit i z držáku na nápravě (8 torx). Jo a málem bych zapomněl, konektor na čerpadlo je uprostřed za nádrží, velký černý 4 pinový. Pak, když je nádrž mimo auta, tak majzlíčkem povolit jistící plíšky na pojistném plechu, ten pak odseknout, shodit hadičky z víčka nádrže, pomalu a optrně přizvednout, zespodu víčka jsou dva konektory, ty odpojit a jeden samostatný drátek s konektorem sundat z regulátoru tlaku (je zespoda víčka nádrže), povolit jednu hadici, a uvidíš v nádrži tři plastový páčky, ty lehce stlačíš k sobě a máš čerpadlo venku. :wink: A zpátky to byla asi za čtvrt hoďky. Nejhorší bylo že v leže pod autem se blbě zvedá nádrž, v který je 20l benzínu, doporučuju ji mít skoro prázdnou.
END

Uživatelský avatar
Božek
Příspěvky: 30
Registrován: 11 čer 2008, 06:17
Bydliště: Krnov

Příspěvek od Božek » 18 čer 2008, 06:18

Trdlo píše:
Božek píše:
Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá. :P
fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.
No vzhledem k tomu, že jsem měl Zafu doma a ne na dílně na velkým heveru, tak na dvoře v dešti, zadek jen na kozách a dole byla za půl hoďky. Je to jen 6 šroubů, který držej třmeny, pak nalejvací velká hadice, tam je normální šroubovací páska, dvě odvzdušňovací hadičky, ty se blbě povolujou je na nich click páska, pokud nemáš Hazet kleště jdou rozlomit slabým šroubovákem a nahradit páskou na šroubek, no pak jen hadičky na filtru a porod s přetažením lana ručky, aby šla nádrž vytáhnout. Jde to na milimetr, ale jde, jen si lano na pravý zadní kolo musíš povolit i z držáku na nápravě (8 torx). Jo a málem bych zapomněl, konektor na čerpadlo je uprostřed za nádrží, velký černý 4 pinový. Pak, když je nádrž mimo auta, tak majzlíčkem povolit jistící plíšky na pojistném plechu, ten pak odseknout, shodit hadičky z víčka nádrže, pomalu a optrně přizvednout, zespodu víčka jsou dva konektory, ty odpojit a jeden samostatný drátek s konektorem sundat z regulátoru tlaku (je zespoda víčka nádrže), povolit jednu hadici, a uvidíš v nádrži tři plastový páčky, ty lehce stlačíš k sobě a máš čerpadlo venku. :wink: A zpátky to byla asi za čtvrt hoďky. Nejhorší bylo že v leže pod autem se blbě zvedá nádrž, v který je 20l benzínu, doporučuju ji mít skoro prázdnou.
Díky že jsi mi popsal postup .taky to zkusím ,jen já mám v garáži kanál snad to půjde lépe.
Božek

Odpovědět