škubání při nižších otáčkách

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
hans-nowotny
Příspěvky: 5
Registrován: 03 zář 2008, 12:30

škubání při nižších otáčkách

Příspěvek od hans-nowotny » 03 zář 2008, 12:41

Zdravím přátelé! Pozorně jsem si pročetl příspěvky s podobným problémem, ale rada zněla pokaždé jinak. Proto Vás chci poprosit o pomoc. Mám Astru 1.4 16V r.v. 98. Ať už je motor studený či nikoli, při otáčkách do 3 tis. auto nejede plynule a strašně sebou škube. Udržet tak vůz po městě na 50 km/h je nadlidský úkol :cry: Na radu chytých mechaniků jsem koupil nový motor - 25 tisíc v háji a problém zůstal :cry: :evil: Mohl by mi tu někdo pomoci?

Reklama
 

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 03 zář 2008, 12:58

to si jako na radu radoby mechaniku koupil cely motor ???? :? :? to bych ho vytah a hodil jim ho na hlavu, nejcasteji byva tohle skubani zpusobeno EGR ventilem, sviti ti neco na palubce? me to taky skubalo pri popojizdeni po praze v kolone, na jednicku i na dvojku, lehce seslapnuto a auto poskakovalo jak koza, rikal sem si co a jak atd. vymena svicek to trochu zlepsila ale furt to cukalo, po tom co mi asi 2 mesice svitila kontrolka emisi a na diagnostice zjisten mrtvej egr, predtim sem ho tak 4x cistil hodne dukladne a nepomohlo, tak sem koupil za 2000 novej no a je po problemu ;) doporucuju zacit tam, aspon zkusit vycistit
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 03 zář 2008, 13:05

U mě výměna EGR nepomohla, auto si při otákách od 1500 do 1800 při mírném plynu poskakuje, ale když na to víc slápnu tak neposkakuje....diagnostika nic, egr vymeneny....

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch » 03 zář 2008, 13:17

Hm, myslm že vim co to bude, když jsem kupoval svojí Astruly, r.v. 98 1,6 16V tak to delalo presne to samy ... skoro po pul roce laborovani jsem u Opla vymenil lambda sondu a od ty doby klid ... i diagnostika hlasila jak kdy ruzny veci ... takze to neslo urcit hned presne ... zacal jsem novym ERG, pak svickama, palivovym filtrem ... a nakonec lambda ... tusim ze me pred 2 rokama vysla asi na 4000,-
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 03 zář 2008, 13:20

to byla odpověd na můj problém?

hans-nowotny
Příspěvky: 5
Registrován: 03 zář 2008, 12:30

Příspěvek od hans-nowotny » 03 zář 2008, 16:12

Jo jo, přesně tak, nechal jsem na jejich diagnózu vyměnit celý motor :( Měl najeto 180 tis. a žral olej. A to bylo zaručeně ono. Jelikož motorům zrovna dvakrát nerozumim, dal jsem na ně... To co se stalo mě samozřejmně nasr... a tak chci předejít další zbytečné investici! Na diagnostice bylo vše OK. Nedávno se mě rozsvítila kontrolka řídící jednotky, ale po opětovném nastartování zas bylo vše v pořádku. Takže radíte ventil nebo lambda... Zatim děkuju pánové :D

Uživatelský avatar
KLF
Příspěvky: 477
Registrován: 29 čer 2006, 15:52
Bydliště: PRAHA 7

Příspěvek od KLF » 03 zář 2008, 16:52

Jocker píše:U mě výměna EGR nepomohla, auto si při otákách od 1500 do 1800 při mírném plynu poskakuje, ale když na to víc slápnu tak neposkakuje....diagnostika nic, egr vymeneny....
Přesně tak.
Koukám, že už asi začnu podle návrhů zde šetřit na lambda sondu (už jsem přemýšlel o liště a svíčkách, tak díky za info)
KLF
Astra G Caravan X16 XEL (100 edition)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Uživatelský avatar
KLF
Příspěvky: 477
Registrován: 29 čer 2006, 15:52
Bydliště: PRAHA 7

Re: škubání při nižších otáčkách

Příspěvek od KLF » 29 zář 2009, 11:00

Tak jsem tak dlouho laboroval, až jsem snad konečně dolaboroval:
Ventil EGR byl nový - přestala svítit kontrolka motoru, ale auto stále v určitých otáčkách škubalo,
vyčištění palivového filtru - auto stále škubalo,
vyčistil jsem škrticí klapku - auto stále škubalo,
výměna svíček - auto stále škubalo (a bylo to čím dál horší - v širším rozsahu otáček, hlavně při zahřátém motoru, tzn. když člověk chvíli jel nebo když bylo venku teplo),
takže nakonec teď ve čtvrtek výměna zapalovací lišty a už to snad je v pořádku - auto neškube a jede jako víno. 8)

Hlavně aby nám to vydrželo :D
KLF
Astra G Caravan X16 XEL (100 edition)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Uživatelský avatar
Miichaal
Příspěvky: 349
Registrován: 02 lis 2009, 18:14
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání při nižších otáčkách

Příspěvek od Miichaal » 14 črc 2010, 14:19

mam stejný problém s cukáním (a ztrátou výkonu)...údajně prý lamda nebo zapalovací lišta... podle toho co zjistě ve čtvrtek na diagnostice....ale pak za výměnu si řekli strašně peněz....lištu si v pohodě vyměnim sám a novou si seženu o pár tisíc levněji než ci se mi snaží nacpat tam....ale jde mi o to jestli když ji doma vyměnim nebude problém s pamětí závad v ŘJ když nebude smazaná.... pojede auto jak má???

nefakcenko
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2009, 23:23
Bydliště: Brno-štatl

Re: škubání při nižších otáčkách

Příspěvek od nefakcenko » 14 črc 2010, 18:19

čau tak stejny problem se skubanim kolem tech 1500-1800ot mam taky klapa vycistena paliv ,filrt taky ,erg novej, svicky nove diagnostyka zatim nebyla neni cas.. skube a skube
astra G 1.4 16wolt X14Xe Astra do štatlu

Uživatelský avatar
Miichaal
Příspěvky: 349
Registrován: 02 lis 2009, 18:14
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání při nižších otáčkách

Příspěvek od Miichaal » 15 črc 2010, 07:26

tak včera jsem jel nabrat benzin aby až to dneska poveze táta do servisu aby nemusel tankovat...ke stojasnu jsem přijel normálně...naberu benzin..sednu o auta natočim a po vteřině to zdechlo...tak to zkusim znova...a až pod plynem se to chytlo na dva valce...tak jsem od stojanu >>odskakal<< na parkoviště..přístrojovka hrála všema barvama... teplota motoru někde hluboko za červenÿm polem...kontrolky tam problikávali jak na vánočnim stromečku...otáčkoměr i bez nastartovaného motoru si vesele poskakoval...tak co s tim....tak jsem mrknul na tu cívku...kterou už někdo předemnou nějak opravoval..nebo se spis pokousel...protoze svorkovnice ne zalita nejakym plastem...jsem teda alespon trochu zakvedlal tou svorkovnici...ale po zapnuti zapalovani furt na přístrojovce chaoz....tak jsem odpojil na 5 minut baterku aby se řj vzpamatovala...a po 5 minutách naskočila jako by nic... tak jsem ji byl trochu prohnat do kopce a už ani necukala a letěla jako vítr...tak jsem zvědavej co ty borci dneska v servisu zjistěj.... až se toho docela bojim :shock:


tak na diagnostice nic nenašli...a když to jel projet tak jela astra úplně normálně ..tak to jsem zvědavej co s tim budu dělat :cry:

jestli to bylo jenom v té svorkovnici nebo že by třeba ukostření motoru... ??? sem jim řekl ať to projdou...ale když to auto zrovna neblbne tak pochybuju že něco najdou :cry:




>>>tak auto je doma...závada nezjištěna...ale že to co to udělalo na te benzínceje na 90% přehřítím cívky..což je začátek jejího konce...tak ji vyměnim a doufám že bude na rok se závadama zase klid 8)

Odpovědět