Stránka 1 z 1
1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Napsal: 31 črc 2008, 17:52
od crown
Ahoj,
Moje Astra se rozhodla, ze me trochu pozlobi ...
Pri jizde po dalnici nad 130 km/h, to je nad 3000 otacek mi to zaclo cukat, jako kdyby mel motor chvilku vyssi vykon a chvilku nizsi. Bylo to schopne cuknout treba i nekolikrat za sekundu.
Kdyz jsem zpomalil na 130 a min, tak to prestalo, pri pridani se to zase objevilo. Potom se dokonce na chvili rozsvitila kontrolka diagnostiky.
Doma jsem zkousel vyblikat kod, ukazovalo mi to 0335, ale ten tam byl ulozen uz od predtim.
Dal jsem to do servisu a tam pry na diagnostice nic nezjistili, i kdyz to byli projet. Pry to muze byt AGR nebo skrtici klapka na turbu. Taky mi doporucili cistici aditivum do nafty.
Taky vyresetovali ulozene kody
Nemeli jste nekdo stejny problem se stejnym motorem ? Trochu se bojim, aby me to nekde nenechalo.
Diky
1.7 DTI, 1/2003
Napsal: 31 črc 2008, 17:54
od Frydex
Zkus palivový filtr.. když to dýl taháš ve vyšších otáčkách, tak tam pak jde možná míň nafty...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 01 srp 2008, 10:26
od AstraDTI
Chce to zjistit co to je za chybu ten kod 0335.
Napsal: 01 srp 2008, 12:41
od RomanK
P0335 Nesprávný signál otáček nebo žádný signál otáček motoru. Nejspíš čidlo kliky.
Napsal: 01 srp 2008, 13:51
od crown
Jak se da overit, jestli ro muze byt cidlo kliky ?
Ja zkusim projet motor ve vyssich otackach na dvojku nebo trojku, jestli se to taky projevi.
Otazka je, co muze zpusobit to cukani - opravdu az nekolik cuku za sekundu, pak zase treba 1-2 sekundy ...
Na palivovy filtr se chci taky kouknout. Diky.
Napsal: 01 srp 2008, 13:57
od Salám
Jestli to hlásí čidlo otáček motoru, tak to je ono. Kámoš něl na 1.7 DTI podobný problém..při vyšší rychlosti se mu rozsvítila kontrolka. Po výměně naprosto ok. Není to ani nijak moc nákladná oprava
Napsal: 04 srp 2008, 11:16
od crown
Zkousel jsem znova auto na dalnici. Prijde mi, ze je to spise zavisle na rychlosti nebo spotrebe nez na otackach.
Pri zarazene petce to skubalo nad 130 km/h ( nad 3000 otacek )
Pri zarazene ctyrce to skubalo zhruba nad 120 km/h ( asi nad 3500 otacek )
Palivovy filtr byl meneny pri servisni prohlidce pred asi 3000 km.
Napsal: 04 srp 2008, 22:45
od Stand
Měl jsem ten samý problém před 4mi lety opravdu snímačem otáček, po výměně klid.
Napsal: 14 srp 2008, 19:13
od Capone
Ahoj,měl jsem podobný problém
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mám 1.7. DTI a při rychlosti nad 130km/hod mi auto přestalo táhnout,rosvítila se kontrolka autodiagnostiky.Při vypnutí zapalování a nasledně nastartování auta bylo vše ok,ale zase jen do 130 km/hod.Dal jsem to do do Opel Staiger a byl to úník tlaku k turbu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
cena oprav kolem 1500,- kč.Po půl roce mi to Astřička udělala znova,znova jsem jel ke Staigrovi a zase stejná oprava "říkali,že těch hadiček je tam vícero"
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Třeba je to ono,taky to nezáleželo na otáčkách,ale na rychlosti...
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Napsal: 06 kvě 2009, 17:05
od crown
Tak mi konecne vymenili cidlo kliky a vypada to, ze zavada zmizela.
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Napsal: 06 kvě 2009, 17:06
od Frydex
A zase ten RomanK .... kdo umí, ten umí...
... A co tě to stálo ?? a kde se nachází ?
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Napsal: 06 kvě 2009, 17:13
od crown
stalo me to v bsauto asi 3100, samotne cidlo bylo asi 2000. Je to takova mala fajfka a na krabicce bylo "made in Japan".
to je tak asi vsechno, co jsem o tom schopen rict.
to stare jsem myslim jeste nevyhodil, nejsem si uplne jisty - kdyby ho nekdo nahodou na neco chtel
Vymena snimaca otacok klukoveho hriadela
Napsal: 05 čer 2010, 11:41
od Kenny608
Ahoj,
moja skusenost:
Jazda na 5. 130 km alebo 4. 100 km (teda otacky okolo 3000), zasvietila mi kontrolka a zaskubalo motorom (v neskorsom stadiu mi klesol vykon motora).
Vyblikal som si chybu 0335 (chyba snimaca otacok klukoveho hriadela). V opeli mi vymenili nejake hadice na turbe, co nepomohlo. Kupil som novy snimac (cca. 56€) a vymenil. Vyzera, ze vsetko OK a motor slape tak ako ma.
Co sa tyka vymeny je to dost blba robota (moja Astra motor 1.7DTI 16V, Y17DT). Snimac sa nachádza na zadnej strane motora pri startery (pod riadiacou jednotkou vstrekovania, aspon myslim, ze sa to tak vola
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), nie je tam velmi vidiet. Menil som to zo spodu (bol som na jame).