Stránka 1 z 1

klepe pri brzdeni

Napsal: 17 kvě 2008, 16:31
od gErda
ahoj, rekneme ze od vymeny kol na letni si toho zacinam vsimat, rpi mensi rychlosti pri brzdeni jakoby auto poskakovalo, neco jako kdyby brzdilo,min brzdilo, brzdilo atd. proste v zavislosti na rychlosti , tim padem si rikam jestli neco s kotoucema??? no ale nebylo to znat nijak na sile brzdeni jen ze se to auto jakoby pohoupavalo. no a dneska kdyz sem na dalnici pribrzdoval cca v 160 tak to uplne mlatilo do volantu a vcelku dost, nevite nekdo cim by to mohlo bejt? neco z kotoucema? destickama? zda se mi ze to je tak od ty doby co mi menili ty kola ale to nemuzu rict urcite

Napsal: 17 kvě 2008, 16:34
od iwo126
a co tak skontrolovat capy, axialne tiahla tycky stabilizatorov

Napsal: 17 kvě 2008, 17:01
od Salám
Stočit kotouče :wink:

Napsal: 17 kvě 2008, 18:33
od gErda
Salám píše:Stočit kotouče :wink:
a kdo mi to muze udelat? servis nebo nekde jinde? kolik za to +- chtej? a jeste jedna otazka je mozny aby se to nejak stalo v navaznosti na tu vymenu kol? to je asi blbost co teda

Napsal: 17 kvě 2008, 18:40
od spermin
proměř si tloušťku, zda již nemají životnost za sebou, to vypadá na pokřivené kotouče.

Napsal: 17 kvě 2008, 19:25
od Radoš 92
gErda píše:a kdo mi to muze udelat? servis nebo nekde jinde? kolik za to +- chtej?
Nevím jestli je to ono, ale pokud chceš stočit kotouče, udělaá ti to skoro každý servis, pokus je na to vybaven. Pozor, ne autorizovaný, ten ne. Ale ne všechno se dá stočit. Pravda je, že se dají stočit jen jednou, tzn., pokud už to někdo dělal a tak jedině nové kotouče. Jinak já jsem to dával mechanikovi, který mi spravuja auto a ten s tím jel do nějakého servisu, kde mu to udělali 50Kč/ks. To znamená za 100 oba. Ale po známosti, tak možná to budetak 100Kč/ks normálně. Jde o to, že to musí být rovnoměrně.

Jinak chce to rozhodně dát k známému, máš-li nějakého mechanika, nebo do servisu každopádně... Nevím co by to mohlo být...

Napsal: 18 kvě 2008, 10:22
od pansuu
Nebo můžou bejt taky prasklý. Mám za to, že je lepší dát kotouče nový (pokud je to kotoučema). Z vlastní zkušenosti vím, že se stáčenejma kotoučema auto brzdí poněkud míň a navíc zeslabený kotouče se snadno zvlněj.... a následuje výměna za nový.

Napsal: 18 kvě 2008, 18:01
od gErda
hmmm to me teda moc netesi :( da se nejak poznat pohledem jestli uz byly prebrouseny ci ne ? a na prebrouseni musi se sundat ci jak se to vubec dela? je mozny ze by se zkroutili tim jak mi utahovali kola kdyz prezouvali? nebo je to total blbost? premejslim jak se to mohlo zniceho nic takhle stat, v tech 160 to hazelo fakt silene tim volantem

Napsal: 18 kvě 2008, 18:14
od pansuu
Věřím, že to moc nepotěší. Při tom stáčení musí zůstat určitá tloušťka, pravě proto aby se nekroutily, takže pokud je máš obržděný, nebudou to chtít udělat. A jak píšeš, že to bylo nečekaně, spíš bych tipoval tu prasklinu a pak je sled událostí jasnej- nový :evil:

Napsal: 19 kvě 2008, 08:42
od gErda
je tu nekdo z prahy co si to nechaval delat?

Jo

Napsal: 19 kvě 2008, 11:50
od micsvo
no my jsme je teda radsi vymenili 8)