Stránka 1 z 4

prosím o pomoc 1.7TD ASTRA 1999 G

Napsal: 17 bře 2008, 17:26
od honzík
Ahoj potřebuji radu mám OPEL ASTRA G 1.7TD r.v.1999 včera jedu a asi po 3 km mi zacukal motor a začaly svítít kontrolky chlazení a elektroinstalace po chvilce se vše vrátilo do normálu ale po 500m zase a motor pobrukoval asi na 3 válce otáčkoměr neukazoval nic nebo nesmyslné hodnoty zastavil jsem a po cca 10 minutách zkusil nastartovat a vše v poho asi na 2 minuty zase svítily kontrolky a motor na 3 válce.Ráno jsem to zkusil za studena a vše v normálu jakoby nic nechal jsem ho na volnoběh a po 15 minutách konec opět stejná závada tak prosím oradu co by mohlo být v ...... díky moc .

Napsal: 17 bře 2008, 17:36
od Stand
To je teda záhada :shock:
Kámoš s timhle motorem se tak dlouho trápil až ho prodal :lol:
Vyměnili mu na tom kde co a když to začlo fungovat posralo se mu něco jiného..
Co třeba vstřik a nebo čerpadlo??, Taky by mohla zlobit váha vzduchu..
Tenhle motor je šíleně a zbytešně složitej muže to být kdeco a uplně se bojim vyslovovat co všechno :roll: ..

Napsal: 17 bře 2008, 17:55
od Frydex
Alternátor... odešel diodový můstek nejspíš... 8)

Napsal: 17 bře 2008, 18:02
od Stand
Proč by šel na tři válce kdyby to byl můstek?

ASTRA 1.7 TD

Napsal: 17 bře 2008, 18:10
od honzík
ZKUSIL JSEM ODPOJIT BATERKU NA 1 HOD JESTLI SE TO TŘEBA NESMAŽE NĚJAKÁ CHYBA ALE OPĚT PO 14 MIN BROUKÁ NEPRAVIDELNĚ A SVÍTÍ KONTROLKY!!

Napsal: 17 bře 2008, 18:12
od honzík
A ZAJIMAVÉ ŽE VŽDY AŽ PO PŘIBLIŽNĚ PO 15 MIN.JINAK JAK NASTARTUJU STUDENÝ TAK JE OK.? :cry: :cry:

Napsal: 17 bře 2008, 18:13
od Stand
Pozor jestli brouká takovim kolísavim tónem ve stejném rytmu tak to bude opravdu diodový můstek!

Napsal: 17 bře 2008, 18:14
od Majklus
Ja uz semtotu parkrat rikal,kdyz jede na 3 tak 1 vec ktera se da udelat za nejlacivnejc je zkusit zaslepit AGR.

Napsal: 17 bře 2008, 18:15
od honzík
PŘESNĚ TAK PRAVIDELNĚ BROUKÁ NEVÍŠ PŘÍČINU JAK SE TO MOHLO STÁT A JAKÁ JE CENA ?NEBO OPRAVA DOUFÁM ŽE SE NEVYBULÍM :cry:

Napsal: 17 bře 2008, 18:18
od Stand
To měl Frydex pravdu je to alternátor!
Je tam diodový můstek..

čti tady, dozvíš se kde nechat opravit a zakolik..:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... D+m%F9stek
Nějakej šikovnej autoelektrikář tě to opraví neboj :lol:

Napsal: 17 bře 2008, 18:28
od Frydex
bude to můstek... jde to opravit... nový můstek 1200-2000,- a repas Altíku 3000- 4000,-.
Když je motor studený, tak potřebuje větší odběr, to znamená, že to ještě po nastartování nějakou dobu žhaví a pak to vypne a diody to neusměrní.... změř to na baterce.

Napsal: 17 bře 2008, 18:31
od honzík
A JA KTO ZMĚŘÍM ? JSEM AMATÉR TAKŽE CENA ZA OPRAVU BUDE CCA 5000KČ SÁM TO NEZVLÁDNU?ASI NE CO?

Napsal: 17 bře 2008, 18:31
od Stand
A že sem tě postrašil :lol:
Tovíš když si psal že jde jako warťas na 3 válce :wink:

Napsal: 17 bře 2008, 18:33
od honzík
a jak to zjístím přesně ať nekupuju můstek a pak to bude něco jiného.jo a ještě dotaz můžu s tím jet do servisu nebo je auto nepojízdné co se může stát?

Napsal: 17 bře 2008, 18:33
od Stand
Jestli si uplnej amatér tak to sám opravit nezvládneš, napojíš voltmetr na bateku při nastartovaném motoru když se ti projevuje to kolísání a když bude voltmetr kolísat a nebude ukazovat stálou hodnotu tak je to ono..