Stránka 1 z 4
prosím o pomoc 1.7TD ASTRA 1999 G
Napsal: 17 bře 2008, 17:26
od honzík
Ahoj potřebuji radu mám OPEL ASTRA G 1.7TD r.v.1999 včera jedu a asi po 3 km mi zacukal motor a začaly svítít kontrolky chlazení a elektroinstalace po chvilce se vše vrátilo do normálu ale po 500m zase a motor pobrukoval asi na 3 válce otáčkoměr neukazoval nic nebo nesmyslné hodnoty zastavil jsem a po cca 10 minutách zkusil nastartovat a vše v poho asi na 2 minuty zase svítily kontrolky a motor na 3 válce.Ráno jsem to zkusil za studena a vše v normálu jakoby nic nechal jsem ho na volnoběh a po 15 minutách konec opět stejná závada tak prosím oradu co by mohlo být v ...... díky moc .
Napsal: 17 bře 2008, 17:36
od Stand
To je teda záhada
Kámoš s timhle motorem se tak dlouho trápil až ho prodal
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vyměnili mu na tom kde co a když to začlo fungovat posralo se mu něco jiného..
Co třeba vstřik a nebo čerpadlo??, Taky by mohla zlobit váha vzduchu..
Tenhle motor je šíleně a zbytešně složitej muže to být kdeco a uplně se bojim vyslovovat co všechno
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
..
Napsal: 17 bře 2008, 17:55
od Frydex
Alternátor... odešel diodový můstek nejspíš...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Napsal: 17 bře 2008, 18:02
od Stand
Proč by šel na tři válce kdyby to byl můstek?
ASTRA 1.7 TD
Napsal: 17 bře 2008, 18:10
od honzík
ZKUSIL JSEM ODPOJIT BATERKU NA 1 HOD JESTLI SE TO TŘEBA NESMAŽE NĚJAKÁ CHYBA ALE OPĚT PO 14 MIN BROUKÁ NEPRAVIDELNĚ A SVÍTÍ KONTROLKY!!
Napsal: 17 bře 2008, 18:12
od honzík
A ZAJIMAVÉ ŽE VŽDY AŽ PO PŘIBLIŽNĚ PO 15 MIN.JINAK JAK NASTARTUJU STUDENÝ TAK JE OK.?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Napsal: 17 bře 2008, 18:13
od Stand
Pozor jestli brouká takovim kolísavim tónem ve stejném rytmu tak to bude opravdu diodový můstek!
Napsal: 17 bře 2008, 18:14
od Majklus
Ja uz semtotu parkrat rikal,kdyz jede na 3 tak 1 vec ktera se da udelat za nejlacivnejc je zkusit zaslepit AGR.
Napsal: 17 bře 2008, 18:15
od honzík
PŘESNĚ TAK PRAVIDELNĚ BROUKÁ NEVÍŠ PŘÍČINU JAK SE TO MOHLO STÁT A JAKÁ JE CENA ?NEBO OPRAVA DOUFÁM ŽE SE NEVYBULÍM
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Napsal: 17 bře 2008, 18:18
od Stand
To měl Frydex pravdu je to alternátor!
Je tam diodový můstek..
čti tady, dozvíš se kde nechat opravit a zakolik..:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... D+m%F9stek
Nějakej šikovnej autoelektrikář tě to opraví neboj
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 17 bře 2008, 18:28
od Frydex
bude to můstek... jde to opravit... nový můstek 1200-2000,- a repas Altíku 3000- 4000,-.
Když je motor studený, tak potřebuje větší odběr, to znamená, že to ještě po nastartování nějakou dobu žhaví a pak to vypne a diody to neusměrní.... změř to na baterce.
Napsal: 17 bře 2008, 18:31
od honzík
A JA KTO ZMĚŘÍM ? JSEM AMATÉR TAKŽE CENA ZA OPRAVU BUDE CCA 5000KČ SÁM TO NEZVLÁDNU?ASI NE CO?
Napsal: 17 bře 2008, 18:31
od Stand
A že sem tě postrašil
Tovíš když si psal že jde jako warťas na 3 válce
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 17 bře 2008, 18:33
od honzík
a jak to zjístím přesně ať nekupuju můstek a pak to bude něco jiného.jo a ještě dotaz můžu s tím jet do servisu nebo je auto nepojízdné co se může stát?
Napsal: 17 bře 2008, 18:33
od Stand
Jestli si uplnej amatér tak to sám opravit nezvládneš, napojíš voltmetr na bateku při nastartovaném motoru když se ti projevuje to kolísání a když bude voltmetr kolísat a nebude ukazovat stálou hodnotu tak je to ono..