Palivomer(ručička+pc)
Palivomer(ručička+pc)
Dnes mojej žene zdochla Zafira a ukázala sa kontrolka chyba motora.Nedalo sa naštartovať.Keď som sa na to išiel pozrieť ja,tiež sa mi nepodarilo naštartovať.Palivomer ukazoval skoro na minimum,ale na pc mi ukazovalo dojazd 21 Km.Tak som sa spoliehal na techniku a hľadal chybu inde.Ale nič okrem benzínu ma nenapadalo.Nechal som sa odtiahnuť na benzínku a dal za dve stovky benzín.A zrazu na štvrtý pokus to chytilo.Síce ako škodovka na 3 valce ale išlo.Za chvíľku všetko OK.Ale po natankovaní sa dojazd na pc nezmenil a stále ukazoval 21 Km.A ručička vybehla až skoro na štvrť nádrže Tak som na cca 10 min. odpojil baterku a čakal.Po pripojení sa všetko opravilo.Ručička ukázala tesne nad červené a pc 79 Km.
STRETOL SA NIEKTO S NIEČIM TAKÝMTO?NEVIETE PREČO MI TO ZLE UKÁZALO? DÍK za info
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
- Reklama
Musím se přidat. Vyjíždět nádrž skoro úplně není moc dobrý kůli nečistotám co jsou v nádrži. Ta druhá odchilka PC je způsobena natankováním malého množství benzínu. Je to docela běžný jev, hlavně u nových aut ( oplů ), třeba u vectry jsem musel natankovat za 500,- aby to PC zaznamenal a ručička se alespoň trošku zvedla. A stává se to většinou právě když je opravdu dojezd pod 100km. Jo jo prostě to chce stále plnou.
OPEL ASTRA G Coupé 1,8i 16V r.v. 2005
( PRODÁM )
( PRODÁM )
Já sem spíš popisoval ten případ po natankování. Ta první varianta že PC psalo dojezd ještě 21km a benzín už nebyl je fakt divnej.Charlie píše:No jo, ale když budu mít stále plnou, tak nepotřebuju pal. PC, a už vůbec né dojezd, protože pak to neplní svoji funkci a je to zbytečné, když to má takhle kecat a od 100km psát bludy.
OPEL ASTRA G Coupé 1,8i 16V r.v. 2005
( PRODÁM )
( PRODÁM )
-
- Kontaktovat uživatele: