Po výměně palivového čerpadla jsem si všim, že moje Astra 2.0 DTI 16V nějak "netahá", má slabou akceleraci v celym rozsahu otáček (prostě to není ono) a spotřeba se mi zvýšila asi o 3 litry na 100km (aktuálně mám spotřebu asi 9.5 l/100km).
Byl jsem s tim v servisu kde mi udělali diagnostiku. Tvrdili mi, že podtlaky jsou v pořádku, a prí to bude špatnej solenoidní ventil, kterej má na svědomí tu spotřebu i akceleraci (tah)...
Nemáte s tim někdo skušenosti? Rád bych slišel více názoru, protože originál v oplu člověku nakecaj všechno možný...
Díky za každou odpověď
Solenoidní ventil
- Reklama
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
jaké tam máš čerpadlo BOSCH, nabo DENSO?? myslím, že tím selenoidem mysleli SCV ventil, který je na čerpadle, není nad to zavolat přímo do servisu.....na BOSCHE najdeš na netu spoustu servisů a na DENSO je kontakt tu: http://www.beneco.cz/
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Čerpadlo mám BOSCH. Odešel mi solenoidní (elektromagnetický) ventil turba (řídí podtlak turba), ale všude v prodejnách jsem našel jedině AGR ventil (reguluje výfukové plyny).
V servisu kde mám auto mi řekli, že podrobněji mi to už popsat nemužou - výrobní číslo mi taky samozřejmě nedali... Když mi odešel ten solenoid, tak mi přehodili na turbo ventil ze škrtících klapek, takže je mám teďka odstavený... proto to tolik (9.5 l/100km) "žere"...
Byl bych vděčnej kdyby mi někdo mohl říci, který přesně ventil to je, kde se nachází a případně i výrobní číslo... Díky
V servisu kde mám auto mi řekli, že podrobněji mi to už popsat nemužou - výrobní číslo mi taky samozřejmě nedali... Když mi odešel ten solenoid, tak mi přehodili na turbo ventil ze škrtících klapek, takže je mám teďka odstavený... proto to tolik (9.5 l/100km) "žere"...
Byl bych vděčnej kdyby mi někdo mohl říci, který přesně ventil to je, kde se nachází a případně i výrobní číslo... Díky
Zdar a sílu,
nevím, jestli ti to trošku pomůže, ale já to před nedávnem taky řešil. Měnil jsem před 2 týdny podtlakovou vývěvu, protože na té původní od koupi nefungoval 2 okruh (ovládá EGR ventil, klapku víření vzduchu v sání a podtlak turbodmychadla), veškerý podtlak obstarával 1 stupeň, který zároveň vytváří podtlak pro brzdový válec, takže v případě, že by mi vypadla některá hadička z těchto ventilů, bude brzdový pedál tvrdý jako kámen a já budu brzdit očima. V poslední době se však stávalo, že při asi 10x šlápnutí na brzdový pedál, byl již tvrdší než obvykle(to nemyslím vícekrát za sebou) Takže jsem byl nucen tuto vývěvu vyměnit za novou, je vcelku taky balík (7800kč u Opelu, 5900kč přes Poláky, u kterých je lepší rabat(výrobce je tentýž jako u Opelu)).
Ale abych se konečně dostal k tvému problému, měl jsem po výměně vývěvy problém s el. ventilem ovládání podtlaku turba. Takže jsem to vyřešil po svém. Elektroventily jsou na tomto motoru 2 typy. 1 typ ovládá klapku víření vzduchu a podtlak turba a 2 typ ovládá EGR ventil. Klapka víření vzduchu v sání není až tak důležitá a na výkonu to zpravidla nepoznáš, kdežto při nefunkčním ovládání podtlaku turba to poznáš okamžitě, protože obtokový ventil v turbu je stále otevřený a výfukové spaliny neroztáčí lopatky turbodmychadla. Výkon spadne tak na 55kw, elektronika to nepozná, takže se rožnuté ikonky servisu nedočkáš, chybové hlášení nečekej, žádné nedostaneš. Poznáš to jednoduše, při nastartovaném motoru šáhni na táhlo podtlaku turba, mělo by držet na stejném místě (přitažené), pokud s ním jde volně pohnout, tak el. ventil nefunguje.
Má rada zní, vyměň tento el. ventil za stejný, který ovládá klapku víření vzduchu v sání. Je to ten první, blíž ke světlu.
Snad ti to pomůže...
nevím, jestli ti to trošku pomůže, ale já to před nedávnem taky řešil. Měnil jsem před 2 týdny podtlakovou vývěvu, protože na té původní od koupi nefungoval 2 okruh (ovládá EGR ventil, klapku víření vzduchu v sání a podtlak turbodmychadla), veškerý podtlak obstarával 1 stupeň, který zároveň vytváří podtlak pro brzdový válec, takže v případě, že by mi vypadla některá hadička z těchto ventilů, bude brzdový pedál tvrdý jako kámen a já budu brzdit očima. V poslední době se však stávalo, že při asi 10x šlápnutí na brzdový pedál, byl již tvrdší než obvykle(to nemyslím vícekrát za sebou) Takže jsem byl nucen tuto vývěvu vyměnit za novou, je vcelku taky balík (7800kč u Opelu, 5900kč přes Poláky, u kterých je lepší rabat(výrobce je tentýž jako u Opelu)).
Ale abych se konečně dostal k tvému problému, měl jsem po výměně vývěvy problém s el. ventilem ovládání podtlaku turba. Takže jsem to vyřešil po svém. Elektroventily jsou na tomto motoru 2 typy. 1 typ ovládá klapku víření vzduchu a podtlak turba a 2 typ ovládá EGR ventil. Klapka víření vzduchu v sání není až tak důležitá a na výkonu to zpravidla nepoznáš, kdežto při nefunkčním ovládání podtlaku turba to poznáš okamžitě, protože obtokový ventil v turbu je stále otevřený a výfukové spaliny neroztáčí lopatky turbodmychadla. Výkon spadne tak na 55kw, elektronika to nepozná, takže se rožnuté ikonky servisu nedočkáš, chybové hlášení nečekej, žádné nedostaneš. Poznáš to jednoduše, při nastartovaném motoru šáhni na táhlo podtlaku turba, mělo by držet na stejném místě (přitažené), pokud s ním jde volně pohnout, tak el. ventil nefunguje.
Má rada zní, vyměň tento el. ventil za stejný, který ovládá klapku víření vzduchu v sání. Je to ten první, blíž ke světlu.
Snad ti to pomůže...