Stránka 1 z 2

vlhko pod kobercem

Napsal: 21 čer 2007, 16:48
od green
Zdaréc,
pokud už tady tohle téma je, prosím o přesunutí - já jsem je nenašel...
Na místě spolujezdce po odstranění plastové krytky VINu a molitanové zátky jsem zjistil vlhkost, ale myslím, že to není voda, spíš je to taková mastnota, ale čistá. Napadlo mě, jestli nemůže téct topení. Klima mi jde v poho, kondenzát odtíká normálně pod auto, není wapkovanej interiér, záslepky zespodu mám taky, čelní sklo je měněný, tama taky nezatíká... Už nevím, na co se podívat, poraďte prosím.
Díkec

Napsal: 21 čer 2007, 18:14
od Hell
Já bych se zaměřil na to sklo..... osobně jsem s tím teď bojoval a zatím si stejně nejsem jistý,jestli jsem vyhrál.....

Napsal: 21 čer 2007, 18:22
od Hany
jo řešilo se to tu několikrát, jen hledat, jak jsi na tom s chladící kapalinou? jestli je to čirá mastnota, tipuju to na O kroužky na topení, měl jsem to samé a měnil mě O kroužky, je to nejčastější u chladícího okruhu co odejde.

Napsal: 21 čer 2007, 18:29
od green
Hany píše:jo řešilo se to tu několikrát, jen hledat, jak jsi na tom s chladící kapalinou? jestli je to čirá mastnota, tipuju to na O kroužky na topení, měl jsem to samé a měnil mě O kroužky, je to nejčastější u chladícího okruhu co odejde.
Nejsou umístěný náhodou za středovým panelem? Mechanik říkal něco o topení... :cry:

Napsal: 21 čer 2007, 18:39
od green
Ještě mě napadlo, musí se sundávat palubka nebo je to přístupný nějak normálně? A jak jsi vysušil tu vlhkost pod kobercem? Teď jsem se na to byl dívat, ale netuším, jak ty koberce vydělat. Odmontovávat sedačky se mi moc nechce :cry:

Napsal: 21 čer 2007, 18:48
od Hany
no vysušíš to blbě, já jsem oddělal ty interiér. plast kryty prahů, kryt sloupku, a potom ten koberec jen nadzvedl, narval mezi ten molitan, co je pod kobercem a podlahu hadry a na koberec taky hadry a začal jsem po koberci šlapat, protože ten molitan pod kobercem je jak houba. Takže jde to, ale kure......

jo ty kroužky jsou za střed panelem úplně dole, takže se střed.panel nemusí rozebírat, ale já osobně bych do toho nešel to vyměnit sám, je to porod a pokud nevíš kde sáhnout, hnus...

Napsal: 21 čer 2007, 18:53
od Hany
Jo a mimochodem,měnil mě to p. Křapa, takže se s ním můžeš domluvit. Byl jsem u toho, jak to dělal, tak říkám, že já bych si na to netroufl..

Napsal: 21 čer 2007, 18:55
od Hany
Ale jestli jsou to O kroužky, tak to poznáš že ti ubývá chlad. kapalina

Napsal: 21 čer 2007, 19:04
od green
OK, tak dík moc, teď jedu na týden do pryč, tak mu pak zase zavolám... Mám pocit, že z toho nebude odvázanej, je to taková práce na h....o :( Doufám, že mi to zatím nevyteče všechno :?

Napsal: 21 čer 2007, 19:06
od Hany
říkám, ale jestli budeš jezdit autem, tak kontroluj vodu v expanzce, to je takový prvotní znak, jestli je to kroužkama.

Napsal: 21 čer 2007, 19:44
od green
Teď jestli nebudu za vola...můžu to dolít destilkou? :oops:

Napsal: 21 čer 2007, 19:47
od Hany
já jezdím s obyč vodou. Jestli to bude kroužkama a bude to vyměňovat, tak musí stejně celý systém vypustit, takže tomu neublížíš..

Napsal: 12 črc 2007, 21:31
od green
Tak to byly ty O kroužky :? Je to práce pěkně na h...o, musí se rozebrat tunel od ručky dopředu + rozebrat středovej panel od kastlíku dolů. Rada pro vysušení zatečené kapaliny: Vyhodit sedačky, vsáklou kapalinu v molitanu naředit vodou a pak vysušit. Jde to blbě a stejně to není na 100%.
Líp se to údajně mění u dieselu, v motoru je víc místa. U benzínu se musí zvednout auto, shodit kolo a pak je to přístupný zespodu.
Dík všem za rady, spešl Hanymu...

Napsal: 13 črc 2007, 18:55
od Hany
není zač děkovat, ale nevím, s tím místem v motoru, vůbec nic se tam nedělá, vše se dělá v interiéru. Tak nevím.... Mě radil taky, ředit, ředit, ředit tu sračku v kobercích a vysávat a vysávat. A kdo ti to teda dělal?

Napsal: 14 črc 2007, 17:42
od green
Dělal mi to p. Křapa, je to jiný u dieselu a jiný u benzínu. U diesláka je víc místa, je to líp přístupný. Musí se z motorového prostoru vymontovat nějaký dva šrouby, jsou někde dole u přepážky oddělující kabinu a motor. U dieselu se tam dá dostat motorem, já tam místo nemám, tak mi musel shodit PP kolo a jít na to spodem. Ale už je to good, aspoň mi i vyměnil chlad. kapalinu, měl jsem tam ještě tu zelenou, teď už se lije červená. Prý :roll:
EDIT: U těch prvních Aster to údajně bylo jinak řešený, je tam o jeden spoj toho potrubí víc...