LPG v Astře G
LPG v Astře G
Zdravím všechny ASTRAky...Má někdo zkušenosti s provozem ASTRY G na LPG?...konkrétně s rozsvícenou žlutou kontrolkou elektroniky motoru?
Opel ASTRA Combi,1,6 16V-1999-LPG
- Reklama
Díky za odpověď...mě řekli v servisu,že plyn se spaluje při vyších teplotách a proto ta signalizece..jedná se prý o přehřátou lambda sondu.U oplů je prý nastavena dost citlivě na benzín.Po předělání na plyn to prý takhle "zlobí".nemělo by to mít vliv na motor...ale nevím..Tak kdyby jsi zjistil jak na to,budu rád když napíšeš..Taky mi řekli,že asi za 1500,- se dá přidělat nějaká elektronická součástka,která to řeší a tuto chybu maže dříve,než se to rozsvítí...Zatím ahoj
Opel ASTRA Combi,1,6 16V-1999-LPG
LPG
Ahoj. Tak jsem se rozhodl na předělání auta na LPG. Kolega mi nabízí super novinku s přisáváním do plynu oleje z nádobky pro lepší mazání protože plyn je prý suchý a napojení řídící jednotky na jednotku původní s tím že při akceleraci si střikne i trošku benzínu a plná automatika celkem za 33. tisíc. Má to někdo už odzkoušené? Jo a co ta kontrolka. Bude my svítit taky, asi jo nebo už je to vyřešené? Jak to vypadá se spotřebou. Žere to více o litr?
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Ahoj,tak kolega má taky to přimýchávání oleje a jezdí v pohodě,účinek by se měl odrazit po delší době používání v minimalizaci opotřebení ventilů atd. a taky v hlučnosti, bez toho oleje jsou ventily docela slyšet. Ta kontrolka svítí dál (už dva roky) a neřeším to,zvyknul jsem si na to. Všude mš ujišťujou,že to ničemu nevadí a v řídící jednotce to taky nic nehlásí...
Opel ASTRA Combi,1,6 16V-1999-LPG
jj o ten litr více počítej, LPG není tak vykonné palivo.
Tu nadobku s přimazaváním si dej
je to přimazávání ventilových sedel - Flashlube
s tím vstřikem benzínu při akcelaraci si myslím je to zbytečný.
Teda zaleží co to je za systém LPG, jestli sekvenční nebo jednobod.
Šel bych do sekvenčního - a to bud italské LandiRenzo Omegas
nebo holandské AG Sgi či polský Stag300
A stou kontrolkou motoru, by si neměl mít problémy. Hodně zaleží na použitém typu emulátoru benz. vstřiků měly by podporovat EOBD.
Napiš co tam budeš montovat za systém.
Tu nadobku s přimazaváním si dej
je to přimazávání ventilových sedel - Flashlube
s tím vstřikem benzínu při akcelaraci si myslím je to zbytečný.
Teda zaleží co to je za systém LPG, jestli sekvenční nebo jednobod.
Šel bych do sekvenčního - a to bud italské LandiRenzo Omegas
nebo holandské AG Sgi či polský Stag300
A stou kontrolkou motoru, by si neměl mít problémy. Hodně zaleží na použitém typu emulátoru benz. vstřiků měly by podporovat EOBD.
Napiš co tam budeš montovat za systém.
LPG
Jo je to LPIGAS (Italie) na sekvenční provedení (přímý vstřik) Kolega to má na subaru ode dneška a spotřeba ukazuje ještě méně než u benzínu ale asi to bude blbost nepřesnost.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
LPG
No právě ten kapalný systém prý není dobrý v našich podmínkách. Ten LPIGAS je plynový. Holanďani prý mají GAS čistý a kvalitní tak si kapalný můžou dovolit ale u nás je to prý svinstvo tak raději plynový stav. Prý u kapalného se tou nečistotou zanášejí trysky atd.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
mam takisto LPG.. co sa tyka tej kontrolky zalezi od riadiacej jednotky LPG je potrebne zapnut dvojcestnu emulaciu lambda sondy a bude to v poriadku... pokial pojde auto na benal bude regulacovany motor lambda sondou v aute pokial na LPG tak riadiaca jednotka LPG bude sledovat realny signal z lambdy ale benzinova jednotka bude dostavat emulovany signal z riadiacej jednotky plynu... Ja mam cesku LOVTEC a tam to je mozne nastavit....
Chlapi,nějaké přimazávání ventilových sedel je zbytečnost.Tohle už nejsou 'stodvacítky':-).Motory jsou stavěné na suchý benzín-natural,tak že lpg snesou bez problémů..Možná se sedla ventilů opotřebí,ale ještě jsem to u moderních motorů neslyšel,a když tak po ujetí 200 tis.km,a to si v provozu na lpg ušetříte na několik repasí hlavy válců nebo na hlavu komplet novou:-):-).
Mám jeden dotaz na ostatní co taky jezdí na LPG. Astru mám na LPG předělanou více jak dva roky, provoz super,bez problémů. Asi rok se však potýkám se závadou, kterou mi v žádném servise neodhalili a to jsem to zoufale dal taky do značkového SRBA servisu. Jde o to,že po nastartování, kdy jede auto na benzín, tak na volnoběh je to v pohodě,ale jen co chci přidat plyn a rozjet se, tak auto "chcípá", dusí se, nechce jít do otáček, jako by jel na dva tři válce..jen co přepne na plyn, je vše v pohodě. Po napíchnutí na diagnostiku a to jsem dělal asi 5 krát se nic neukáže, vše v pořádku. Základní věci jako svíčky,filtry atd jsem měnil. Dokonce mi v jednom servisu vytáhli vstřiky a nechali je vyčistit..taky marný. Nemá někdo něco podobného, nebo netušíte co by to mohlo být? Díky
Opel ASTRA Combi,1,6 16V-1999-LPG