Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Napsal: 06 led 2020, 18:49
Zdravím,
Chtěl bych poprosit o radu. asi týden zpátky se mi stalo, když jsem jel asi 10min daleko do obchodu, že jsem se vrátil do auta a při otočení klíčku do 3 pozice auto nijak nereagovalo. Byl jsem v obchodě asi 10 minut. Kontrolky se rozsvítí, světla i radio funguje, centrál také. Akorát při tom otočení do 3. polohy auto ani neškytlo, necvaklo atp.. Kontrolky zůstaly furt stejně rozsvícené ani neproblikly.
Nakonec se mi auto podařílo na bohužel zpátečku roztlačit a nastartovat v pohybu. Předtím jsem to zkoušel na trojku i zařadit jedničku a s autem mírně pohnout, kdyby to náhodou bylo zaseknutým startérem.
Dojel jsem tedy před dům a auto zase nestartovalo, kontrolky atp. svítily stejně jako předtím. Vytáhl jsem baterii, očistil kontakty a baterii doma nabil. Asi týden jsem jezdil v pořádku a před pár dny sem mi stalo opět to samé, tentokrát mi auto stojí v garáži v práci.. tak jsem opět vytáhl baterii nabil i když ukazovala hodnoty před nabitím něco nad 16V.. při nabíjení to stále stoupalo, po nabití měla baterie něco nad 14V.
Dnes jsem koupil novou baterii, zapojil opět do auta, kontrolky opět svítí, ale auto stejně nestartuje.. Doma v klidu před nabitím mi nová baterie ukazuje cca 14.6v na multimetru. Momentálně jí zkouším ještě nabít a při nabíjeni hodnoty klesly na cca 13.3. Vím, že baterie by v klidu měla mít 12.6V. Momentálně se stále nabíjí už cca 2h a rychlo nabíječka z lídlu neukazuje plné nabití.
Neměl někdo již podobnou zkušenost? Případně nepoukazuje výše popsaný problém na specifickou část, který by mohla být vadná? Dnes nebo zítra zkusím opět novou baterii vložit do auta a uvidím..
Děkuji za případné rady.
Richard
Chtěl bych poprosit o radu. asi týden zpátky se mi stalo, když jsem jel asi 10min daleko do obchodu, že jsem se vrátil do auta a při otočení klíčku do 3 pozice auto nijak nereagovalo. Byl jsem v obchodě asi 10 minut. Kontrolky se rozsvítí, světla i radio funguje, centrál také. Akorát při tom otočení do 3. polohy auto ani neškytlo, necvaklo atp.. Kontrolky zůstaly furt stejně rozsvícené ani neproblikly.
Nakonec se mi auto podařílo na bohužel zpátečku roztlačit a nastartovat v pohybu. Předtím jsem to zkoušel na trojku i zařadit jedničku a s autem mírně pohnout, kdyby to náhodou bylo zaseknutým startérem.
Dojel jsem tedy před dům a auto zase nestartovalo, kontrolky atp. svítily stejně jako předtím. Vytáhl jsem baterii, očistil kontakty a baterii doma nabil. Asi týden jsem jezdil v pořádku a před pár dny sem mi stalo opět to samé, tentokrát mi auto stojí v garáži v práci.. tak jsem opět vytáhl baterii nabil i když ukazovala hodnoty před nabitím něco nad 16V.. při nabíjení to stále stoupalo, po nabití měla baterie něco nad 14V.
Dnes jsem koupil novou baterii, zapojil opět do auta, kontrolky opět svítí, ale auto stejně nestartuje.. Doma v klidu před nabitím mi nová baterie ukazuje cca 14.6v na multimetru. Momentálně jí zkouším ještě nabít a při nabíjeni hodnoty klesly na cca 13.3. Vím, že baterie by v klidu měla mít 12.6V. Momentálně se stále nabíjí už cca 2h a rychlo nabíječka z lídlu neukazuje plné nabití.
Neměl někdo již podobnou zkušenost? Případně nepoukazuje výše popsaný problém na specifickou část, který by mohla být vadná? Dnes nebo zítra zkusím opět novou baterii vložit do auta a uvidím..
Děkuji za případné rady.
Richard