Má to ještě smysl opravovat?
Napsal: 08 dub 2018, 10:43
Ahojte,
už jsem tu pár témat s problémy se svou Astrou G (1.8, 85kW) založil, za poslední rok se toho vysralo docela dost (ŘJ ABS, zapalovací lišta, výfuk, svíčky, kompresor klimy, ...), ale všechno to nebyly nijak závratný sumy, tak jsem to opravil. Teď jsem se potýkal s klepáním nápravy, cukáním při bržení, špatným topením, kontrolkou chlazení motoru, svítící kontrolkou airbagů, ...
Zavezl jsem to k Milanovi do Brna (Komárov), protože jsem s jeho přístupem při minulé opravě byl fakt spokojenej, navíc ty kladný recenze na něj všude kolem... Tak mi dal cenovou kalkulaci na cca 27 tis. Kč (práce+materiál). Je totiž třeba vyměnit všechny kotouče a destičky, tyčky stabilizátorů, tyčky řízení, ještě nějaký trubky související s řízením, lanovod ručky (byla slabá), opravit elektroinstalaci k napínači pásů, termostat, nefunkční vnitřní větrák chlazení, ...
A já se ptám, jestli to má ještě smysl opravovat. Auto je r. 2000, má nalítáno 265 tis. km. V září mě čeká technická, kterou v tomto stavu auto asi neprojde. A i kdyby prošlo, mě to nebaví jezdit s klepajícím autem, kde nefunguje topení a další věci. Chci mít auto v pořádku. Jde o to, že si představuju, že kdyby bylo auto bez vad, tak bych ho s 265 tis. km mohl prodat kolem 40-50 tis. Kč (nepohybuju se v tom, tak nevím, jak je to dobrý odhad). Ale za poslední rok jsem do toho 10 tis. nasázel, teď bych do toho dal dalších 30 (a to ještě neznamená, že se pak nevysere něco dalšího, žejo...) a pak to prodal za stejných 40 tis.
Jak to vidíte? Nějak to odjezdit (spíš jen typ nákupy po městě apod.) do té technické a nechat to plavat? Nebo to fakt zkoušet všechno opravit...?
Dík, Martin
už jsem tu pár témat s problémy se svou Astrou G (1.8, 85kW) založil, za poslední rok se toho vysralo docela dost (ŘJ ABS, zapalovací lišta, výfuk, svíčky, kompresor klimy, ...), ale všechno to nebyly nijak závratný sumy, tak jsem to opravil. Teď jsem se potýkal s klepáním nápravy, cukáním při bržení, špatným topením, kontrolkou chlazení motoru, svítící kontrolkou airbagů, ...
Zavezl jsem to k Milanovi do Brna (Komárov), protože jsem s jeho přístupem při minulé opravě byl fakt spokojenej, navíc ty kladný recenze na něj všude kolem... Tak mi dal cenovou kalkulaci na cca 27 tis. Kč (práce+materiál). Je totiž třeba vyměnit všechny kotouče a destičky, tyčky stabilizátorů, tyčky řízení, ještě nějaký trubky související s řízením, lanovod ručky (byla slabá), opravit elektroinstalaci k napínači pásů, termostat, nefunkční vnitřní větrák chlazení, ...
A já se ptám, jestli to má ještě smysl opravovat. Auto je r. 2000, má nalítáno 265 tis. km. V září mě čeká technická, kterou v tomto stavu auto asi neprojde. A i kdyby prošlo, mě to nebaví jezdit s klepajícím autem, kde nefunguje topení a další věci. Chci mít auto v pořádku. Jde o to, že si představuju, že kdyby bylo auto bez vad, tak bych ho s 265 tis. km mohl prodat kolem 40-50 tis. Kč (nepohybuju se v tom, tak nevím, jak je to dobrý odhad). Ale za poslední rok jsem do toho 10 tis. nasázel, teď bych do toho dal dalších 30 (a to ještě neznamená, že se pak nevysere něco dalšího, žejo...) a pak to prodal za stejných 40 tis.
Jak to vidíte? Nějak to odjezdit (spíš jen typ nákupy po městě apod.) do té technické a nechat to plavat? Nebo to fakt zkoušet všechno opravit...?
Dík, Martin