Stránka 1 z 1

Autorádio - chladič

Napsal: 19 kvě 2016, 18:31
od czthomas
Čaute,
Pořídili jsme si ještě jednu astru g 1.8 16V r.v. 99 a mám následující problémy:

1. pořídili jsme si do Astry nové autorádio jelikož to původní už bylo staré a jak u starého tak i u nového rádia si to nepamatuje uložené nastavení vč. uložení rádiových stanic. Když rádio nastavím a uložím si pár stanic, vytáhnu klíček a ihned zase dám klíček do první polohy, tak si to ještě uložení pamatuje. Ovšem, jak mile vytáhnu klíček a k autu se vrátím cca jednu hodinu, rádio si nic nepamatuje. Což je velice nepohodlné opakovaně nastavovat rádio a hledat stanice. Kdyby to dělalo jen u jednoho rádia, tak to si myslím že se jedná o závadu v rádiu. Ale mohu tam dát jaké chci a pořád stejný problém.

2. problém, který se mi nelíbí že když vypnu motor tak ještě pár minut vrčí chlazení. To je normální? U Astry G 1.4 mi to nedělá :?

Předem Vám děkuji za informace.

Re: Autorádio - chladič

Napsal: 19 kvě 2016, 18:44
od Kadel
Ahoj. Co jsem týče rádia, je potřeba koupit buďto přípojku nebo přepinovat stávající ISO konektor. Mám tu samou zkušenost s rádiem Blaupunkt.
A sahara může běžet chvili po vypnutí motoru...

Re: Autorádio - chladič

Napsal: 19 kvě 2016, 18:48
od Gorbo1
Skus prehodit cerveny a zlty kabel 8)
A pozri sem:https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ta#p462555

Re: Autorádio - chladič

Napsal: 19 kvě 2016, 18:52
od Kadel
Byl jsi rychlejší :-) právě jsem to taky našel :-)

Re: Autorádio - chladič

Napsal: 02 čer 2016, 11:49
od czthomas
Omlouvám se pozdní reakci. To mám tedy silou "vytrhnout" žlutý a červený drát a přehodit je včetně pojistek? Mám obavy, aby při tom vytrhnutí se nějak nepoškodil ten drátek.

Re: Autorádio - chladič

Napsal: 02 čer 2016, 12:22
od kratales
Jehlou vytáhni pin od červeného a žlutého kabelu a prohoď je, to je vše (jde o stálé napájení). Případně můžeš ty dva dráty někde přestřihnout a použít čokoládu (svorkovnici), to pro Tebe bude asi nejjednodušší. Většina nových autorádií už má na červeném a žlutém kabelu rychlospojku.

Jinak to, že běží po vypnutí motoru sahara je naprosto normální, motor se dochlazuje.