Stránka 1 z 2
Jak rozebrat hlavici řadící páky
Napsal: 20 úno 2007, 16:26
od pepca
jeden člen mně žádal,zda bych nenafotil rozebranou hlavici řadící páky,chce to velikou silou zabrat,nejdříve pootočit na obě strany a zároven oprvdu hodně tahat,hlavice pak vyskočí ven,není tam žádný závit,není to lepené,tyč řadičky má pouze hrbolaté výčnělky,výstupky,v hlavici také nic není,viz foto
Napsal: 28 úno 2007, 22:27
od Honzza
Napsal: 28 úno 2007, 22:31
od pepca
tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš??
Napsal: 28 úno 2007, 22:33
od Honzza
pepca píše: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš??
Taky by me to zajimalo nejak moc extra jsem to nezkoumal ale jeste sem to nevidel,pri koupi to tam uz bylo
Stejnak to asi pujde pryc...
Napsal: 01 bře 2007, 08:58
od Princ William
Napsal: 01 bře 2007, 09:16
od 811018
O zkrácení řadičky jsem taky přemíšlel, ale skončil jsem na pojistce se zpátečkou. Ty si to vyřešil jak?
Napsal: 01 bře 2007, 11:03
od Princ William
Napsal: 01 bře 2007, 12:34
od 811018
Dík. O víkendu si vezmu tvojí slohovku do garáže a vrhnu se na to
Napsal: 01 bře 2007, 16:05
od xpolstarekx
ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG
ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty
Napsal: 05 bře 2007, 19:14
od Petrik
No já jsem to vyřešil následovně. Sehnal jsem si hlavici od poláků značky JACKY - typ magic, která nemá imbus dole pod hlavicí, ale místo jednoho ozdobného nýtku v největším průměru. Dole je široká pro kroužek dost, a nic jsem řezat nemusel. Tedy až na původní origo hlavici. Ta padla za vlast, přestože to při sundavání vypadalo jak v pohádce O veliké řepě. Asi to bylo tím, že doma nemáme myši
Tady posílám odkaz, ale já nemám matný lesk. Pvvvostě čistý chrom s kůží. Mějte se!
http://www.malewo.cz/tunning/kovovepaky.htm
Napsal: 07 bře 2007, 09:34
od Princ William
xpolstarekx píše:ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG
ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty
dik za chvalu
Napsal: 02 črc 2007, 00:26
od Bobik
No mozna se zaptam blbe, ale stejne se zeptam ... Proc zkracovat radici paku??? Jake to ma vyhody... pokud je kratsi nejdou tam blbeji kvalty a nehladaji se taky hur nez u klasiky??? Cim mensi paka tim vetsi sila a naopak, nebo to me aspon ucili uz na zakladce
No ptam se proto, ze v predchozim aute po prvnim majiteli tento vystrelek byl take (zkracena radici paka) a nejak mi neslo do hlavy proc. Byla to Skodovka (Favorit) a rychlosti tam sli nekdy docela blbe... tak by me zajimalo kde je pravda...
Napsal: 02 črc 2007, 16:02
od spermin
Napsal: 03 črc 2007, 00:38
od Princ William
razeni je ok. vse jako origo. ja to udelal vesmes za tim ucelem ze ty drahy razeni jsou fakt dost dlouhy. prece jenom musim uznat ze ta dvojka fakt dost ozila z prerazeni z jednotky tesne pod omezovacem. no a to by byl hrich u takoveho vykonu to nevyuzit. jak rika vse je stejne jako u obyc ci serie razeni az na to ze se rychleji radi ale to je taky mozna muj subjektivni nazor
Napsal: 29 dub 2008, 00:37
od Kulich
Postupoval jsem dle návodu (...chce to velikou silou zabrat...) a výsledek se dostavil - vytrhnul jsem si celou řadičku. Takže doporučuji spíše pilku. Příběh plynule pokračuje v sekci Koupím...