startovani vzdy az na po 3
startovani vzdy az na po 3
Ahoj
z nejakeho zatim neznameho duvodu mne zacalo trapit horsi startovani, vzdy chyta za studena az na po treti ( na podruhe kdyz ji trapim dyl )
teply motor uz pak v pohode, jizda uplne v pohode taky
baterku jsem ted vymenil, dal i novy svicky ... nepomohlo stale stejne
na co jeste mrknout, co vyzkouset?
mam astru g caravan 1.6 cng ( je jedno na jake palivo startuji, ono stejne asi prvnich par vstriku je vzdy benzin )
driv startovala krasne, tak me to ted trosku vadi
L
z nejakeho zatim neznameho duvodu mne zacalo trapit horsi startovani, vzdy chyta za studena az na po treti ( na podruhe kdyz ji trapim dyl )
teply motor uz pak v pohode, jizda uplne v pohode taky
baterku jsem ted vymenil, dal i novy svicky ... nepomohlo stale stejne
na co jeste mrknout, co vyzkouset?
mam astru g caravan 1.6 cng ( je jedno na jake palivo startuji, ono stejne asi prvnich par vstriku je vzdy benzin )
driv startovala krasne, tak me to ted trosku vadi
L
- Reklama
Re: startovani vzdy az na po 3
Zdravím Tě Luke.
Nevím zda Ti moje rada bude k něčemu dobrá.
Může to být cokoliv.
Já osobně bych vyzkoušel vyměnit zapalovací svíčky.
Tam bych to vyděl nejpravděpodobněji.
I na zanešené svíčce může být faktor špatného startování, také probitá zapalovací svíčka.
Za studena to dělává paseku ale při teplejším motoru se většinou chytí.
Lambda sonda při závadě by se to projevovalo i za tepla.
Třetí možnost netěsnosti v dodávce paliva.
Snad už to máš v pohodě.
Nevím zda Ti moje rada bude k něčemu dobrá.
Může to být cokoliv.
Já osobně bych vyzkoušel vyměnit zapalovací svíčky.
Tam bych to vyděl nejpravděpodobněji.
I na zanešené svíčce může být faktor špatného startování, také probitá zapalovací svíčka.
Za studena to dělává paseku ale při teplejším motoru se většinou chytí.
Lambda sonda při závadě by se to projevovalo i za tepla.
Třetí možnost netěsnosti v dodávce paliva.
Snad už to máš v pohodě.
Re: startovani vzdy az na po 3
ahoj
svicky i baterku mam novy, problem zustava furt stejnej
za studena vzdy az na potreti, za tepla chytne napoprve ( ale ne uplne hned)
rikal jsem si ze by to mohl mit nejaky chybejici senzor ci neco takovyho, ale zatim netusim
L
svicky i baterku mam novy, problem zustava furt stejnej
za studena vzdy az na potreti, za tepla chytne napoprve ( ale ne uplne hned)
rikal jsem si ze by to mohl mit nejaky chybejici senzor ci neco takovyho, ale zatim netusim
L
Re: startovani vzdy az na po 3
Ahoj,
nevím jestli ti moje odpověď bude ještě něco platná, vzhledem k datu odeslání tvého dotazu. Ale jelikož je dosud nezodpovězen, pokusil bych se přidat svou trošku do mlýna.
Před časem jsem se totiž stal také majitelem Zafiry A 1.6 CNG a začal mě trápit úplně stejný problém, jako tebe. Totiž zdlouhavé studené starty. Jen s tím rozdílem, že já nestartuji na 2- 3x, ale napoprvé se zhruba 10ti vteřinovým týráním startéru a aku. V hledání příčiny jsem už asi o kousek dál. Resumé: netěsný jeden nebo více CNG vstřikovačů. Po zastavení motoru se sice uzavřou ventily na tlakových lahvích i regulátor tlaku, ale přesto mezi tím zmíněným regulátorem a lištou se vstřiky zůstane zbytkový tlak, který v případě netěsnosti některého ze vstřiků postupně uteče, naplní sací potrubí a při příštím startu se motor tímto plynem jednoduše zahltí, či chceš-li uchlastá. Protože hned při prvním příštím otočení motoru jsou mu přidávány další a další dávky ať už CNG nebo benzínu, podle toho, na co máš přepnuto. Zjistil jsem to tak, že jsem několik dní (cca 10-20 startů) vůbec nepřepínal na CNG a jezdil pouze na benzín. Starty se postupně lepšily a lepšily, až problém vymizel úplně. Hned po prvním přepnutí na plyn se ovšem vše zase vrátilo do starých kolejí. Další indicií mi bylo to, že při demontáži těch CNG vstřiků v liště nebyl absolutně žádný tlak(tudíž se někam a někudy ztratit musel) a zpod škrtící klapky byl znatelně cítit plyn. Nechal jsem tedy vstřiky "odborně" zkontrolovat, vyčistit a přetěsnit v BOSCH servisu se specializací na CNG(dělají i revize a jsou na sebe moc hrdí), namontoval je zpět a hle! Je to o kousek lepší, ale pořád to není ono. Proto doporučuji: Nevyhazuj zbytečně peníze oknem za "rádobyrepass" starých vstřiků a kup rovnou nové. Moje zkušenost pro tebe budiž věčnou výstrahou!
nevím jestli ti moje odpověď bude ještě něco platná, vzhledem k datu odeslání tvého dotazu. Ale jelikož je dosud nezodpovězen, pokusil bych se přidat svou trošku do mlýna.
Před časem jsem se totiž stal také majitelem Zafiry A 1.6 CNG a začal mě trápit úplně stejný problém, jako tebe. Totiž zdlouhavé studené starty. Jen s tím rozdílem, že já nestartuji na 2- 3x, ale napoprvé se zhruba 10ti vteřinovým týráním startéru a aku. V hledání příčiny jsem už asi o kousek dál. Resumé: netěsný jeden nebo více CNG vstřikovačů. Po zastavení motoru se sice uzavřou ventily na tlakových lahvích i regulátor tlaku, ale přesto mezi tím zmíněným regulátorem a lištou se vstřiky zůstane zbytkový tlak, který v případě netěsnosti některého ze vstřiků postupně uteče, naplní sací potrubí a při příštím startu se motor tímto plynem jednoduše zahltí, či chceš-li uchlastá. Protože hned při prvním příštím otočení motoru jsou mu přidávány další a další dávky ať už CNG nebo benzínu, podle toho, na co máš přepnuto. Zjistil jsem to tak, že jsem několik dní (cca 10-20 startů) vůbec nepřepínal na CNG a jezdil pouze na benzín. Starty se postupně lepšily a lepšily, až problém vymizel úplně. Hned po prvním přepnutí na plyn se ovšem vše zase vrátilo do starých kolejí. Další indicií mi bylo to, že při demontáži těch CNG vstřiků v liště nebyl absolutně žádný tlak(tudíž se někam a někudy ztratit musel) a zpod škrtící klapky byl znatelně cítit plyn. Nechal jsem tedy vstřiky "odborně" zkontrolovat, vyčistit a přetěsnit v BOSCH servisu se specializací na CNG(dělají i revize a jsou na sebe moc hrdí), namontoval je zpět a hle! Je to o kousek lepší, ale pořád to není ono. Proto doporučuji: Nevyhazuj zbytečně peníze oknem za "rádobyrepass" starých vstřiků a kup rovnou nové. Moje zkušenost pro tebe budiž věčnou výstrahou!
Re: startovani vzdy az na po 3
diky, vemu v uvahu a zkusim mrknout i na tohle
Re: startovani vzdy az na po 3
tak potvrzeno, diky moc za spravny tip
jeden cng vstrik byl spatnej uplne, druhej jen trochu.. vysledek byl ze netesnily, pri delsim stani naplnili sani plynem a startovalo se na velmi bohatou smes
L
jeden cng vstrik byl spatnej uplne, druhej jen trochu.. vysledek byl ze netesnily, pri delsim stani naplnili sani plynem a startovalo se na velmi bohatou smes
L
- Mojmec11
- Příspěvky: 1554
- Registrován: 20 zář 2009, 11:03
- Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany
Re: startovani vzdy az na po 3
Už asi pozdě,ale můj postřeh: dělá mi to to samé,ale za tepla,po kratší době po vypnutí motoru.je to tím,že nemám stříkačku ale podtlak.Ale jinak musím pochválit Astru,že vůbec chytne.Uchlastání plynem i benzínem u motorů Fav./Felicia bylo vždycky na delší dobu,hlavně když mrzlo.
Jak tak koukám suma sumárum: zlatej starej dobrej podtlak a ovládání škrtící klapky přímo lankem od pedálu.
Jak tak koukám suma sumárum: zlatej starej dobrej podtlak a ovládání škrtící klapky přímo lankem od pedálu.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Re: startovani vzdy az na po 3
uz to asi melo svoje odslouzeno, tej je to vymeneno a snad na dalsich min 150t km bude pokoj
jen jsem zvedav zda mi jeste klesne spotreba, pokud bude jezdit pod korunu kilak tak ji snad dopreji i mycku
mel jsem driv podtlakovy LPGcko na civicu a lade, musel jsem tam z podobnych duvodu menit elektromagneticky ventily na privodech paliva, moc toho nevydrzely, ale zase byly za pusu ( a taky me zachranily auto pri 2 pokusech o kradez.. zlodej vytrhal kabely, nastartoval ale nepropojil okruhy pro ttyto ventily
jen jsem zvedav zda mi jeste klesne spotreba, pokud bude jezdit pod korunu kilak tak ji snad dopreji i mycku
mel jsem driv podtlakovy LPGcko na civicu a lade, musel jsem tam z podobnych duvodu menit elektromagneticky ventily na privodech paliva, moc toho nevydrzely, ale zase byly za pusu ( a taky me zachranily auto pri 2 pokusech o kradez.. zlodej vytrhal kabely, nastartoval ale nepropojil okruhy pro ttyto ventily