Stránka 1 z 1

RESET ecu

Napsal: 01 led 2013, 22:28
od aeon
zdravim,chtěl bych vědět nějake info o resetu ecu,co to obnaší,jakej to ma vliv,nejaky plus minus. skušenosti.......atd na forum sem nic nenašel diky za info.............
mam jinou RJ a op com mi ukazuje polovinu veci measuring blocks než když sem měl svou origo.....o 1,5L větší spotřeba.......diky za info....

Re: RESET ecu

Napsal: 01 led 2013, 22:30
od Absinth
Co vím a četl jsem tu od některých tak nechat odpojenou baterku cca 1hod, ECU by se měla nastavit do továru.

Re: RESET ecu

Napsal: 02 led 2013, 09:56
od langdon2
A co tym ziska, ziskame, tym odpojenim baterky, ?

Re: RESET ecu

Napsal: 02 led 2013, 10:15
od Absinth
dosáhnout resetování ECU

Re: RESET ecu

Napsal: 02 led 2013, 13:16
od langdon2
To mi je jasne. tema nie je o vymene rozvodou.. :D
Ale co dosiahnem tym resetom ECU???

Re: RESET ecu

Napsal: 02 led 2013, 19:00
od Absinth
Tovární nastavení :lol:

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 16:02
od kajo79
Zdravím....trocha oneskorene, ale chcem sa opýtať ako to dopadlo s tým resetom.....?

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 16:32
od kajo79
Ak nechám odpojenú baterku cca 2-3hod...nebude mi blbnúť imobilizér a podobne?

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 17:44
od HerryCZ
Imo urcite ne. Jedine co ti bude blbnout je DO na klici a elektricke okna. Vse se da jednoduse doprizpusobit. Dale budes mit vynulovany palubak a hodiny.

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 18:28
od Lake292
a zablokovane radio :)

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 19:32
od HerryCZ
Jo vlastne a pokud mas menic, tak i ten.

Re: RESET ecu

Napsal: 30 led 2013, 19:36
od Defender
Jen upřesním že u origo rádia až ho odblokuješ tak datum a čas se nastaví přez RDS sám 8)

Re: RESET ecu

Napsal: 31 led 2013, 18:01
od kajo79
A ešte možno priblblá otázka....ak znova zapojím baterku, musím motor vytočiť až po obmedzovač(čítal so to na sk fóre), a ešte tam bolo písané že baterku treba odpájať pri teplom motore, čo sa mi zdá nelogické ale radšej si to overím.....ďakujem.

Re: RESET ecu

Napsal: 30 bře 2013, 19:34
od Kosa02
Nemusíš nic vytáčet, rozhodně ne za studena! Odpojíš baterku četl sem dokonce, že stačí na 15 minut. Na studeném motoru. Potom ji zapojíš, nastartuješ se vším el. příslušenstvím vypnutým a necháš to na volnoběh, dokud se to nezahřeje na provozní telotu. Až se to zahřeje, tak by už měla být ŘJ opět "naučená" aktuální podmínky, takže to můžeš jít hned provětrat. Já sem tohle dělal, když sem zaslepoval EGR aby se ŘJ přizpůsobila... do té doby mi šíleně kolísal volnoběh ale u toho sem čistil i škrtící klapku..