Stránka 1 z 1

Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 05 pro 2011, 21:48
od čibi
Ahoj, mám astru s motorem 2.0 Di, auto normálně nastartuji, chvíli běží (10vteřin), pak chcípne. Pak musím dlouho startovat, než asi nasaje naftu a pak už jede normálně. Někdy chytí - když je teplo, v zimě spíš vytluču baterku. Měnily se těsnění pod vstřiky, na palivovém vedení je těsnění také nové, ale pořád to dělá. Motor je v pořádku, čerpadlo je 80tis km po repasi.

Neřešil jste někdo tuto závadu? Že by byla závada někde u palivového filtru - prasklý není (neteče), filtr je vyměněn.

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 20:00
od Čefa66
A hadičky přepadů od vstřiků jsi měnil ? Jestli máš opletené, tak mrkni na konce, jestli jsou roztřepené, tak je vyměň. Ovšem pozor, spotřebuješ asi 80 cm a 10 cm origo 100.-Kč. jirka.

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 20:33
od Fritol
todle mě dělalo taky :) dělal mě to ten domek pro paliv filtr tak sem koupil kousek hadičky 4 šroubovací sponky domeček pro filtr vyhodil držak pro domeček filtru sem upravil koupil sem filtr z Fabie diesela 1,4 (takovej celoplechovej) a dal tam ten konektor z vyhřevu sem prostřik olejem zamotal izolačkou(aby neoxidoval a schoval do krabičky spojistkama. :) od te doby je to bomba :)

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 21:18
od čibi
Čefa66 píše:A hadičky přepadů od vstřiků jsi měnil ? Jestli máš opletené, tak mrkni na konce, jestli jsou roztřepené, tak je vyměň. Ovšem pozor, spotřebuješ asi 80 cm a 10 cm origo 100.-Kč. jirka.
To bylo první, co se měnilo. Pak se měnilo těsnění pod vsřiky, taky bez úspěchu. Pak kroužky na spojkách vedení palivového systému. Pořád bez úspěchu. Když je léto, tak to není tak hrozný, ale jakmile mrzne, tak je pravidlem, že když to den nejede, tak to nenastartuji.

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 21:21
od čibi
Fritol píše:todle mě dělalo taky :) dělal mě to ten domek pro paliv filtr tak sem koupil kousek hadičky 4 šroubovací sponky domeček pro filtr vyhodil držak pro domeček filtru sem upravil koupil sem filtr z Fabie diesela 1,4 (takovej celoplechovej) a dal tam ten konektor z vyhřevu sem prostřik olejem zamotal izolačkou(aby neoxidoval a schoval do krabičky spojistkama. :) od te doby je to bomba :)

To jako že jsi vyhodil ten plastovej domek? Ten kovovej má vyhřejvání? Nebo tam výhřev nemáš?

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 21:58
od Fritol
vyhřev ted nemam :)

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 22:13
od čibi
A v zimě to nevadí?

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 22:16
od Fritol
no nevim :D mam to ted od leta :) ale zatim co ted ty mraziky byli tak bez problemu je teda pravda ze tam leju Vervu a krmím to zimním Vifem (aditivama) ani chybač se nerozsvítil :)

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 22:40
od čibi
Mrknu, kolik to stojí, jestli řešit originál nebo tohle. Ten originál jsi měl prasklý nebo kde si to přisávalo, nevíš?

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 06 pro 2011, 23:58
od Fritol
okolo okrouzku co jsou na vstupu a vystupu.. no ten origo boxik pro filtr něco kolem 3 000 kč. a fabie cc kolem 300 kč

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 12 pro 2011, 18:15
od čibi
O kroužky jsou nový, zatím jsem sehnal box na filtr z jiné astry, tak uvidíme, zda nastane změna

Re: Zavzdušňování palivového systému

Napsal: 27 pro 2011, 21:29
od čibi
tak vyměněna nádobka filtru a je to OK. Přitom původní ani neslzela...