motor cuká a občas jede na 3 válce jinak něž je tu popsáno
Napsal: 06 pro 2009, 18:57
Ahoj,
od včerejška mám "standardní" prodblém všech aster 1.4 16V. Cukání motoru při jízdě, ale zdá se mi, že jinak než je tu popsané...
Včera jsem natankoval v Klatovech benzinka OMV (když se jede směrem na železnou rudu-BACHA ASI TAM RADĚJI NETANKUJTE!!!)
Za pár km při jízdě do kopce auto netahlo do kopce jako obvykle a po dalších pár km při jakékoliv větší zátěži=rozjezd z místa do kopce, přidání plynu jakoby motor šel na 3 válce a neměl výkon, auto tak tak vyjelo kopec a prostě při přidání plynu bud začne cukat nebo netahne a motor se rozklepe. Hlavně rozjezd do kopce velký problém, celou cestu z německa do plzně stejný problém. Večer jsem v Plzni natankoval plnou nádrž na shellce a jel to projet, trochu se to zlepšilo, už se z 90procent dá s autem normálně rozjet a když jebu lehce a nešlapu na plyn tak celke normální stav, ale při přidání plynu zase dušení a klepání motoru-motor brní ne že by v něm klepalo...
Když auto vytočím přes 5000, tak do 5000 se mu neche vytáčí se pomaleji a motor opět brní, ale pak v 5000-5500 najednou trhne a auto jede normálně jako drak...
vyndal jsem svíčky a svíčka na druhém válci nahnědlá keramika se středovou elektrodou, 2 (ty 2 kratší) ze 4 vnějších elektrod byly černé (mám tak 4 elektrodové svíčky beru ultra x-nevím, zda jsou správné, ale auto mám 1/4 oku a do včera jezdilo normálně dobře)
NA ROZDÍL OD OSTATNÍCH NESVÍTÍ KONTROLKA DIAGNOSTIKA MOTORU A AUTO PŘI TOČENÍ přes 5000 JEDE NORMÁLNĚ=na dálnici do kopce na 5ku 160, což na 1,4 myslím, že je standardní stav....
před týdnem měněný olej z původního divinol 10w40 na q8 5w40, nemohl lepší olej uvolnit karbon z dříku ventilu na druhém válci a tím se ventil přidírá a nedovírá?? nebo je to blbost?
Může takovou závadu udělat jen špatný benzin?
Škrtící klapka vyčištěna.
Volnoběh normální, před natankováním u shellky byl nepravidelný, nyní v pořádku.
Může to být ta prokletá zapalovací lišta?
Vstřikovač 2. válce?
Že by byl najednou ucpaný EGR se mi nezdá...
Prosím o radu, díky!!
od včerejška mám "standardní" prodblém všech aster 1.4 16V. Cukání motoru při jízdě, ale zdá se mi, že jinak než je tu popsané...
Včera jsem natankoval v Klatovech benzinka OMV (když se jede směrem na železnou rudu-BACHA ASI TAM RADĚJI NETANKUJTE!!!)
Za pár km při jízdě do kopce auto netahlo do kopce jako obvykle a po dalších pár km při jakékoliv větší zátěži=rozjezd z místa do kopce, přidání plynu jakoby motor šel na 3 válce a neměl výkon, auto tak tak vyjelo kopec a prostě při přidání plynu bud začne cukat nebo netahne a motor se rozklepe. Hlavně rozjezd do kopce velký problém, celou cestu z německa do plzně stejný problém. Večer jsem v Plzni natankoval plnou nádrž na shellce a jel to projet, trochu se to zlepšilo, už se z 90procent dá s autem normálně rozjet a když jebu lehce a nešlapu na plyn tak celke normální stav, ale při přidání plynu zase dušení a klepání motoru-motor brní ne že by v něm klepalo...
Když auto vytočím přes 5000, tak do 5000 se mu neche vytáčí se pomaleji a motor opět brní, ale pak v 5000-5500 najednou trhne a auto jede normálně jako drak...
vyndal jsem svíčky a svíčka na druhém válci nahnědlá keramika se středovou elektrodou, 2 (ty 2 kratší) ze 4 vnějších elektrod byly černé (mám tak 4 elektrodové svíčky beru ultra x-nevím, zda jsou správné, ale auto mám 1/4 oku a do včera jezdilo normálně dobře)
NA ROZDÍL OD OSTATNÍCH NESVÍTÍ KONTROLKA DIAGNOSTIKA MOTORU A AUTO PŘI TOČENÍ přes 5000 JEDE NORMÁLNĚ=na dálnici do kopce na 5ku 160, což na 1,4 myslím, že je standardní stav....
před týdnem měněný olej z původního divinol 10w40 na q8 5w40, nemohl lepší olej uvolnit karbon z dříku ventilu na druhém válci a tím se ventil přidírá a nedovírá?? nebo je to blbost?
Může takovou závadu udělat jen špatný benzin?
Škrtící klapka vyčištěna.
Volnoběh normální, před natankováním u shellky byl nepravidelný, nyní v pořádku.
Může to být ta prokletá zapalovací lišta?
Vstřikovač 2. válce?
Že by byl najednou ucpaný EGR se mi nezdá...
Prosím o radu, díky!!