asi před čtrnácti dny sem zastavil u baráku a rosvítila se kontrolka elektronicky řízené chlazení motoru a spustily se oba ventilátory. Při pokusu nastartovat motor se sice točil, ale nechytl. Po vychladnutí motoru to zase všechno bylo v pořádku než se motor zahřál na provozní teplotu tak začaly na volnoběh padat otáčky a občas to chcíplo. Teď se chová tak že po ujetí několika kilometrů auto začne samo zpomalovat až chcípne úplně. Rozjedou se ventilátory ( oba ) a svítí kontrolka chlazení. Dotáhl sem to na diagnostiku a tam se chyby žádné neobjevovaly.Před tím sem vyměnil termosta a teplotní čidlo. Elektrikář tam prolezl všechno. Pak přišel že když zahýbe ř.j. tak se začnou na diagnostice objevovatnespočet chyb. Někdy dvě a někdy sedm asi. Mechanik řekl že tomu moc nerozumí, ale na 80% ř.j., ale že si není jistý. Náhradní na půjčení nemůžem nikde sehnat.Potřeboval bych zjistit než se pustím do schánění jiný, jestli ta řídící jednotka motoru nemá někde třeba kostru která by byla volná nebo tak něco. Předem díky za odpovědi
PS: na foru sem už snad přelouskal všechno, ale podobný případ nenašel. jenom ty co maj ř.j. v háji
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Astra G, 98, 1,8, 16V, X18XE1