Z18XE - můj problém s ABS+TC - VYŘEŠENO :-)
Napsal: 23 kvě 2009, 18:17
tak došlo i na mou Záfu
nastíním problém: před časem se mi rozsvítily kontrolky ABS+TC, pořešil jsem to s Trdlem, prostříkl jsem kontakty a když to nepomohlo tak jsem vyzkoušel funkčnost TC a to tak, že jsem měl jednu stranu na asf. a druhou na písku a pokusil se zahrabat, kontrolka TC blikala při zkoušení na obou stranách, takže by to fungovat mělo; pak už teda jenom diag a to jsem domluvený s Trdelm, že se mi na to koukne na srazíku u Joela (20.6.09), mezitím jsem si dodělal dovírání oken na DO a tempomat, no a při oživování tempomatu u RomanaK jsme s tím měli trošku problém, protože auto při napíchnutí na Tech2 vykazovalo při stání rychlost 9 km/h!!, tak RomanK vyndal pojistky jak v motoru tak v pojistkovce, které se váží na ABS a potom se nám rozblikal immobilizér, nechali jsme to chilku s tím, že se "TO" třeba umoudří a ono fakt, immo se chytl, ale vyskytl se další problém a to s brzdovým spínačem, to RomanK nakonec pořešil zabejčením za pedál směrem nahoru (spínač se spíná na 2x, ale měl by sepnout v jednom místě, mě ne, byla tam velká mezera mezi 1. a 2. sepnutím, zabejčením za pedál se to srovnalo), nakonec vymazal paměť závad a hurá domů po D2 Brno-Hodonín, tempomat fungoval jenom do druhého dne, pak se zase rozsvítily ABS+TC, asi RJ odstavila tempomat a občas se mi stane, že při "konstantní" rychlosti má motor tendenci jakoby odstavit plyn (plynový pedál mám ve stejné pozici, ale chová se to jako bych odstavil nohu z plynu) pomůže jedině mírně povolit plyn a zase ho přišlápnout a zase to jede, toto se děje zcela nepravidelně a náhodně, navíc při studeném motoru se mi stává že dojíždím ke křižovatce na dvojku, dobržďuju a když vyšlápnu spojku abych zastavil tak mi otáčky klesnou lehce pod 500 a hned se zase vrátí na 1100 (při sytiči) no a největší sranda na tom je, že kontrolka motoru mi nesvítí volal jsem teda RomanoviK co s tím a poradil mi, že mám zkusit vyměnit svíčky, když to nepomůže zapalovací lištu a když ani to nepomůže tak RJ , mám proto dotaz, nebo spíš dotazy, nesetkal se někdo s něčím podobným? hlavně teda denny, Trdlo, RomanK, ARWY (ne že bych ostatní ignoroval, to ne , ale oni s autama dělají denodenně) a další dotaz je, nemáte někdo na můj motor "plonkovní" zapalovací lištu na vyzkoušení?
uffff, trošku jsem se rozepsal, ale myslím, že můj problém jsem vystihl nejobjektivněji jak to šlo, předem díky za nějaké nápady a rady
nastíním problém: před časem se mi rozsvítily kontrolky ABS+TC, pořešil jsem to s Trdlem, prostříkl jsem kontakty a když to nepomohlo tak jsem vyzkoušel funkčnost TC a to tak, že jsem měl jednu stranu na asf. a druhou na písku a pokusil se zahrabat, kontrolka TC blikala při zkoušení na obou stranách, takže by to fungovat mělo; pak už teda jenom diag a to jsem domluvený s Trdelm, že se mi na to koukne na srazíku u Joela (20.6.09), mezitím jsem si dodělal dovírání oken na DO a tempomat, no a při oživování tempomatu u RomanaK jsme s tím měli trošku problém, protože auto při napíchnutí na Tech2 vykazovalo při stání rychlost 9 km/h!!, tak RomanK vyndal pojistky jak v motoru tak v pojistkovce, které se váží na ABS a potom se nám rozblikal immobilizér, nechali jsme to chilku s tím, že se "TO" třeba umoudří a ono fakt, immo se chytl, ale vyskytl se další problém a to s brzdovým spínačem, to RomanK nakonec pořešil zabejčením za pedál směrem nahoru (spínač se spíná na 2x, ale měl by sepnout v jednom místě, mě ne, byla tam velká mezera mezi 1. a 2. sepnutím, zabejčením za pedál se to srovnalo), nakonec vymazal paměť závad a hurá domů po D2 Brno-Hodonín, tempomat fungoval jenom do druhého dne, pak se zase rozsvítily ABS+TC, asi RJ odstavila tempomat a občas se mi stane, že při "konstantní" rychlosti má motor tendenci jakoby odstavit plyn (plynový pedál mám ve stejné pozici, ale chová se to jako bych odstavil nohu z plynu) pomůže jedině mírně povolit plyn a zase ho přišlápnout a zase to jede, toto se děje zcela nepravidelně a náhodně, navíc při studeném motoru se mi stává že dojíždím ke křižovatce na dvojku, dobržďuju a když vyšlápnu spojku abych zastavil tak mi otáčky klesnou lehce pod 500 a hned se zase vrátí na 1100 (při sytiči) no a největší sranda na tom je, že kontrolka motoru mi nesvítí volal jsem teda RomanoviK co s tím a poradil mi, že mám zkusit vyměnit svíčky, když to nepomůže zapalovací lištu a když ani to nepomůže tak RJ , mám proto dotaz, nebo spíš dotazy, nesetkal se někdo s něčím podobným? hlavně teda denny, Trdlo, RomanK, ARWY (ne že bych ostatní ignoroval, to ne , ale oni s autama dělají denodenně) a další dotaz je, nemáte někdo na můj motor "plonkovní" zapalovací lištu na vyzkoušení?
uffff, trošku jsem se rozepsal, ale myslím, že můj problém jsem vystihl nejobjektivněji jak to šlo, předem díky za nějaké nápady a rady