Stránka 1 z 3

Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 29 pro 2008, 21:01
od glemo
Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...

Napsal: 29 pro 2008, 21:10
od Mike.S
přesunul jsem ti to, sem se to hodí víc

Napsal: 29 pro 2008, 21:43
od Trdlo
Servis. Bohužel. Jsou na to speciální klíče, kterýma se to snad ještě povolí. Pokud ne, tak hlava dolu a vyjiskřit.

Napsal: 30 pro 2008, 09:51
od spermin
pohledej na internetu v okolí nějakou mechanickou dílnu, vytahovače zalomených šroubů bývají běžná věc,
jinak jiskřit. :x

Napsal: 30 pro 2008, 10:04
od Trdlo
Spermine sorry, ale žhavič tahat normálním vytahovákem, no newim, newim...

Napsal: 30 pro 2008, 10:05
od Frydex
No to asi těžko no... :twisted:

Napsal: 30 pro 2008, 10:22
od spermin
pokud bych ten žhavič viděl, mohl bych navrhnout postup, tak jsem navrhl možné a jednoduché řešení,
samozřejmě, takto to řešit nelze, proto píšu ať pohledá a popř. i kontaktuje.
pokud se mu ukroutil 6TI hran tak jedině rozdělat, nebo něco podobného co navrhuji.
dotaz :? kdo zná vytahovače zalomených šroubů :?

Napsal: 30 pro 2008, 10:27
od Frydex
Vytahovače doma mám, ale na normální šrouby, už jsem to párkrát dělal, žhavičky bych s tím určitě nedal.. :o

Napsal: 30 pro 2008, 10:35
od spermin
tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_

Napsal: 30 pro 2008, 10:42
od mexxo
Ku nám do servisu chodí jeden chlapík z Bratislavy. Odvŕtava ich a nejako vyťahuje bez demontáže hlavy, prípadne aj opravuje závity. Ale keby mal isť z BA ku vám tak by sa to asi dosť predražilo. Skús nájsť niekoho podobného v okolí.

Napsal: 30 pro 2008, 10:59
od Trdlo
spermin píše:tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
No to jsou klasický vytahováky. Ale s tím fakt žhavič nedáš.

Teoreticky, pokud zbyl alespoň kousek, dalo by se použít tenhle vytahovák, ale i s ním to spíš nepůjde...

Obrázek
Obrázek

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 30 pro 2008, 14:26
od denny
glemo píše:Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...
Toto pouze spec.nástroji třeba pro motory Mercedes a koncernu PSA je super od KLANN,já mám pro Opel od HENI.

Tady je postup nástroji Klann pro PSA
http://www.klann-online.de/Filme/KL-1383-21K.htm

Napsal: 31 pro 2008, 12:55
od glemo
Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.

Napsal: 31 pro 2008, 17:34
od denny
glemo píše:Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.
Žádná keramika tam není.Elektroda je wolframová a musí se utrhnout vevnitř spec.nástrojem.Koukni pořádně na ten filmek,co jsem napsal odkaz,je to přímo ten motor.Dovnitř přes komoru vstřikovače pouští vzduch a bordel jde ven při práci.Ani značkový servis nebude mít toto nářadí,vždy si jej pořizuje někdo,kdo se dost specializuje.Vím kolik služeb vykonávám pro tzv značkové servisy,vždyť jim vyrábím i brzdové trubky,lakujeme jim auta měníme SAC a NIO spojky,oni toho totiš kladivem a klíčem na olej filtr moc nezvládnou.
Já bohužel dělám nějvíc Opel,VAG a BMW,tak mám jiné nástroje.Dal jsem ti tam schválně odkaz,abys věděl na co se informovat,čím to opravují apod.

Napsal: 01 led 2009, 16:41
od Frydex
Tak tomu říkám nářadičko... 8)