Přepínač je řešen táhlem, které otevírá/zavírá průduchy, to je jasný.
To, že to v některých polohách (okno, okno+nohy) vypne vnitřní cirkulaci svědčí o nějakém kontaktu v panelu, který dá podnět klapce k otevření. Ten podle mne bude někde na těle kolečka, protože si nějak neumím představit, že by se klapa zavírala podle pozice táhla. I když nevím, možné to je, ale z toho co jsme si tady přečetl a podle fotek soudím, že táhlo na klapu vliv nemá, když se klapa zavírá/otevírá na základě impulsu z tlačítka. Kdyby se ovládala táhlem, tak není potřeba motorku. I když těžko říct, třeba jen Opel chtěl nabídnout komfort tlačítka místo otočného čudlu

Pojistka mě nenapadá žádná, resp. nevím která by na to mohla mít vliv, když je to především mechanická záležitost; jak jsem psal, vidím to spíš na problém s přerušením někde po cestě. Pokud ses už někdy hrabal v palubce, mohlo se něco někde šprajcnout.
Zkoušel jsi motorek/klapu zapojit samostatně ? Tj. vyzkoušel jsi jestli vůbec jede ?