Příspěvek
od IGI » 16 říj 2009, 22:43
james.r píše:četl, ale neřeší to muj problém, mi jede servomotorek, jenom nezastavuje, ale on nemá ve své vnitřní konstrukci nikde nic k jeho zastavení, tedy se opět ptám, kde se nachází to, co ho zastavuje??
Jamesi.r už jsi to vyřešil? Motorek bez zátěže se ti bude točit pořád protože ho vypna až elektronika při zvětšené zátěži (doraz klapy). Vypínač pouze přepojí +- a -+ a. Na vlákně už to bylo vysvětleno
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Už jsem zjistil proč vznikla závada na motorku. Opálené kontakty na statoru a i kotvička na rotoru opálená. Proč? No protože při zvětšeném proudu se tam zajiskří a kontakty se opalují a opalují. Projektant z OPEL špekuloval co vymyslet jednoduššího než Behr s problémovou mechanikou a to ho přechcali i kluci s novými koncáky a vymyslel celkem mechanicky bezproblémový systém ale asi elektronik byl zrovna na záchodě nebo na dovolence
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jak už jsem psal je to po blinkrech nejpoužívanější tlačítko na autě protože nenávidím smrad z dieselu atd. hlavně po snídani a po ránu mne z toho až natahuje. Už mi to funguje a snad to zase vydrží 8. let (160-tisíc. Km).
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.