Stránka 16 z 52

Napsal: 29 říj 2007, 11:46
od peet100
nie je to celkom tak. Hlavny dovod preco klima odmlzi okno je ze klima vzduch vysusuje preto sa okno nemlzi. Lebo pri vnutornej cirkulacii prudi iba vnutorny vlhky vzduch pri pusteni klimy toto zmizne. Moze byt ze ta nestatsna klapka je zaseknuta. Ja konktretne ju mam zaseknutu a mam jej uz plne zuby. Akonahle bude cas tak ju odpojim a otvotim nech mam pokoj od nej.

Napsal: 29 říj 2007, 11:47
od peet100
nie je to celkom tak. Hlavny dovod preco klima odmlzi okno je ze klima vzduch vysusuje preto sa okno nemlzi. Lebo pri vnutornej cirkulacii prudi iba vnutorny vlhky vzduch pri pusteni klimy toto zmizne. Moze byt ze ta nestatsna klapka je zaseknuta. Ja konktretne ju mam zaseknutu a mam jej uz plne zuby. Akonahle bude cas tak ju odpojim a otvotim nech mam pokoj od nej.

Napsal: 29 říj 2007, 12:11
od milosh
peet100 píše:nie je to celkom tak. Hlavny dovod preco klima odmlzi okno je ze klima vzduch vysusuje preto sa okno nemlzi. Lebo pri vnutornej cirkulacii prudi iba vnutorny vlhky vzduch pri pusteni klimy toto zmizne. Moze byt ze ta nestatsna klapka je zaseknuta. Ja konktretne ju mam zaseknutu a mam jej uz plne zuby. Akonahle bude cas tak ju odpojim a otvotim nech mam pokoj od nej.
https://www.astra-g.cz/zamlzovani-oken/

Re: .,

Napsal: 30 říj 2007, 21:45
od mevis
lukaskpd píše:caute nevim jak dat dolu tu klapku tak prosim o radu
Mám podobnej problém...proto prosím zde zkušenější o radu. Sundal jsem kaslík, kopule otevřená, táhlo zaseklý. Ani boha s tím nejde hnout. Přístup k servomotorku příšernej, jak jste tu kopuli proboha dostali dolů?
Nechci to brát násilím, táhlo se prohýbá, mám strach že mi to zůstane na dva kusy v ruce. Ten servomotorek držej jenom ty dva šroubky zleva? Prostě ať zvolím jakoukoli kombinaci, bez hrubé síly s tou kopulí nepohnu...

Napsal: 30 říj 2007, 22:08
od milosh
Me ten vypinac fungoval tak na 5 pokus takze jsem nastartoval a mackal ho dokud se nezavre a pak hnedle odpojil konektor od motorku a bylo, jako davat za novej 2 litry to mi prijde dost tak to radsi ozelim, kdyz prede mnou jede smradoch (dyzl :lol: ) dam vetrak na 0 a je po smradu.

Napsal: 30 říj 2007, 22:15
od pepca
milosh píše:Me ten vypinac fungoval tak na 5 pokus takze jsem nastartoval a mackal ho dokud se nezavre a pak hnedle odpojil konektor od motorku a bylo, jako davat za novej 2 litry to mi prijde dost tak to radsi ozelim, kdyz prede mnou jede smradoch (dyzl :lol: ) dam vetrak na 0 a je po smradu.
:D :D :lol: Ha,ha,ha,nafták??sám jsem se osobně přesvědčil,že ta moje vážně nesmrdí :wink: ,jinak mnoho zdaru až pojedeš za navoněnou šáde 105-120,to si nech ventilátor na trojku,v porovnání s ní,voní nafták po fialkách :D :lol: :shock:

Napsal: 31 říj 2007, 12:07
od mevis
No mě se to po sepnutí ať to mačkám kolikrát chci ani nehne, takže mi spíš jde o to jak to táhlo odpojit. Někde jsem si přečetl že to jde sundat z toho kloubku, ale mám strach jak hrubou sílu mám použít abych to neurval a taky bych rád sundal ten servomotorek a mrknul se na něj....přístup k němu je ale hroznej...

Napsal: 02 lis 2007, 22:52
od peet100
tak ja som sa dnes s tym uz pohral a fakt to zamlzovanie bolo sposobene tym ze to nefungovalo tak som stlacal az kym sa neotvorila klapka a odpojil som motorcek:) a je po zamlzovani..:) Bola to moja prva operacia na astricke:)

Napsal: 10 lis 2007, 19:52
od kulda
mevis píše:No mě se to po sepnutí ať to mačkám kolikrát chci ani nehne, takže mi spíš jde o to jak to táhlo odpojit. Někde jsem si přečetl že to jde sundat z toho kloubku, ale mám strach jak hrubou sílu mám použít abych to neurval a taky bych rád sundal ten servomotorek a mrknul se na něj....přístup k němu je ale hroznej...
Ja sem se na to dnes vrh. Pac uz mi z toho zamlzeni jebalo, dnes sem jel s ocistenyma pruzorama jak v tanku, v nadchazejicim pocasi asi pravidlo, takze jsem dle navodu zavrel kopuli a odpojil svorkovnici k motorku.

Toho tahla se neboj. Mne to taky pruzilo, ale sem to tahlo normalne odpojil na spodni strane z takove kulicky tahem ven a pak uz ta kopule jde lehce zavrit.
Doufam, ze sem ti pomoh a taky doufam, ze to bude FUNGOVAT a skla uz budou ciste!

Napsal: 10 lis 2007, 20:04
od Milhi
Muzu potvrdit ze se mi Astrule uz tolik nezamlzuje po zkouknuti funkcnosti te klapky na vnitrni cirkulaci. Vypnul sem autoradio...ventilator dal na jednicku zvolil jiny ofuk nez okno zmackl cirkulaci a poslouchal jestli se bude neco dit. Pri vnitrnim to dela vetsi hluk. Nic neklaplo. Stacilo mi jen pokroutit kontakty k motorku a uz to opet funguje. Odpadla mi prezdivka PONORKA :lol:

Napsal: 12 lis 2007, 13:39
od pap
Zdravim. Právě jsem odstranil závadu mlžení oken.Díky za radu, bylo to přesně tím jak se tady psalo. Jen bych chtěl upozornit, že na mém autě uváděná klapka není zvenku jak se tady většinou psalo, ale je zevnitř tunelu ovládaná motorkem z boku.Tedy nejde zavřít a odpojit.Já měl štěstí měl jsem jenom zalehlej motorek a po rozebrání a rozhýbání zase všechno funguje jak má.Opel Astra G 1.7TD r.v. 99.

Napsal: 12 lis 2007, 13:51
od sovicka
Přesně jak píše pap - žádnou kopuli tam nemám, je tam jen klapka pohybující se uvnitř tunelu - jelikož je špatně dostupná, tak se blbě zadělává v jedné pozici.
Řešení je jednoduché - stačí odpojit motorek a zalepit tu mřížku která brání k přístupu ke klapce - je to totiž právě to místo kde se nasává vzduch zevnitř.
(nebo opravit motorek, ale zalepení mi přišlo jednodušší...)

Napsal: 12 lis 2007, 16:04
od Salám
sovicka píše:Přesně jak píše pap - žádnou kopuli tam nemám, je tam jen klapka pohybující se uvnitř tunelu - jelikož je špatně dostupná, tak se blbě zadělává v jedné pozici.
Řešení je jednoduché - stačí odpojit motorek a zalepit tu mřížku která brání k přístupu ke klapce - je to totiž právě to místo kde se nasává vzduch zevnitř.
(nebo opravit motorek, ale zalepení mi přišlo jednodušší...)
PŘESNĚ!!! Šoupnul jsem tam papír a je klid :D

Napsal: 12 lis 2007, 21:38
od kulda
to pap, sovicka, salam: kam ste "soupli" papir :roll: :roll: A jak ze tam zadna kopule neni? Co mate za stroje?? :roll: :shock:

Zase to tady pekne mrvite ty navody, se mi zda... :wink: :wink:

Napsal: 13 lis 2007, 08:25
od pap
pro kulda.
Nikdo tady nic nemrví.Jen jsem chtěl upozornit, že není jen jedna varianta jak se uzavírá přívod vzduchu.Prostě u Opla existuje víc druhů.Já to mám takhle a trvalo mi chvíli než jsem na to přišel a tak jsem to sem pro ulechčení ostatním dal.Jo a kdybys uměl číst, tak jsem napsal, že mám Opel Astra G 1.7TD,r.v. 99.
pro salám, sovička
Jinak ten papír se mi nezdá moc dokonalej, zkuste vyndat motorek a rozhýbat ho.Mě to pomohlo.