Jo pylovy filtr ma smysl...urcite tam neni jen tak ale ted kdyz je po obdobi pyloveho silenstvi tak neni tak potreba....muj vypadal pekne hnusne..chlupatej a cernej....mam za to ze v nem byla nejaka vlhkost ktera se prez nej dostavala do kabiny....ted je to v poho a mlzit muzu jen s vnitrni cirkulaci...TOMHAJ píše:no,u me je to naopak.Ja ho tam take nemam,ale mlzi se to dostMilhi píše:Ahoj kluci....koukam ze uz je tady hodne pismenek na toto tema....jen vam napisu jak jsem si pomohl ja......uz jsem tady psal a to co jsem zazil druhy den rano nemelo obdoby....zamlzilo se mi zpetne zrcatko i pruhledny kryt na budikachto vse po zapnuti tepleho vzduchu na cerstve oskrabane okno....dostal jsem radu vyndat pilovy filtr. Udelal jsem tak a po mlze neni ani stopy...mam ho venku a na jare koupim novy tek neni potreba...treba to nekomu pomuze v rozhodovani kterou variantu zvolit ... Hodne zdaru..Ahoj
Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24
- Milhi
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 črc 2006, 00:04
- Bydliště: Kutnohorský kraj
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tady mam jeden poznatek co jsem objevil na daewooclubu, odkaz je zde - http://www.daewooclub.com/viewtopic.php?t=7771
Tak novinka, začalo se mi fest mlžit okna, ani nemuselo pršet a nepomohlo nic jiného než klima.... a tak jsem šátral a pátral a našel.
Před rokem jsem měl pylový filtr za 800, nějaký kvalitní, a vůbec žádný problém...
Teď jsem koupil (nebo teď, je to půlrok)z autodilykrc.cz a za 400. Jenže po podrobné analýze (prostě jsem ho vyndal ucpanej) jsem došel k poznatku: Buď koupit za 800 kvalitu na rok (a nebyl problém, možná by vydržel dýl) a nebo za půlku filtr na půl roku s tím, že nevím, jak ten nový bude fungovat v zimě... a investovat stejný prachy.... no a tak mě napadá koupit zase ten dražší a nechat ho, dokud nebude problém s klimou nebo mlžením...
Jen pro informaci nevím co to bylo za firmu ten původní ale zjistím...
Rozdíl byl vidět už v konstrukci filtru samotného, tak i aktivní vrstvy (ta z krče mi připadá taková tvrdá papírovina a nabalená po půlroce bordelem)
Ta původní vypadala spíš na vlákna a byla krásně profouknutelná a bordel se na ní nelepil...)
Takze taky dalsi moznost mlzeni![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tak novinka, začalo se mi fest mlžit okna, ani nemuselo pršet a nepomohlo nic jiného než klima.... a tak jsem šátral a pátral a našel.
Před rokem jsem měl pylový filtr za 800, nějaký kvalitní, a vůbec žádný problém...
Teď jsem koupil (nebo teď, je to půlrok)z autodilykrc.cz a za 400. Jenže po podrobné analýze (prostě jsem ho vyndal ucpanej) jsem došel k poznatku: Buď koupit za 800 kvalitu na rok (a nebyl problém, možná by vydržel dýl) a nebo za půlku filtr na půl roku s tím, že nevím, jak ten nový bude fungovat v zimě... a investovat stejný prachy.... no a tak mě napadá koupit zase ten dražší a nechat ho, dokud nebude problém s klimou nebo mlžením...
Jen pro informaci nevím co to bylo za firmu ten původní ale zjistím...
Rozdíl byl vidět už v konstrukci filtru samotného, tak i aktivní vrstvy (ta z krče mi připadá taková tvrdá papírovina a nabalená po půlroce bordelem)
Ta původní vypadala spíš na vlákna a byla krásně profouknutelná a bordel se na ní nelepil...)
Takze taky dalsi moznost mlzeni
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
No ja mam pokrok
Vcera sem jel do LBC, klapka otevrena, no zadni okna mlzeni klasika, stav stejny, bocni predni a celni okno bylo ofukovano, ale ne komplet, jen tam kam foukal fukar
Takze sem to mel jako pruzor z tanku, blbe se pres to kouka kdyz treba clovek jede do zatacky, no zitra mrknu na filtr, daval sem ho nekdy v lete, je mi divny ze uz by byl zasr... kdyz sem neujel ani 10t km.
A taky by me zajimalo jestli klima kdyz ji zapnu zavre klapku? Mam pocit ze ted co klapku mam stale otevrenou-odpojenou, tak mi klima nejak extra nefakci
Ach jo, to sou trable, Vojto poraď![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vcera sem jel do LBC, klapka otevrena, no zadni okna mlzeni klasika, stav stejny, bocni predni a celni okno bylo ofukovano, ale ne komplet, jen tam kam foukal fukar
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
A taky by me zajimalo jestli klima kdyz ji zapnu zavre klapku? Mam pocit ze ted co klapku mam stale otevrenou-odpojenou, tak mi klima nejak extra nefakci
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ach jo, to sou trable, Vojto poraď
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem klapku otevřel, nic neodpojoval, a nic naštěstí nemlží...
a to i při více lidech! Musíte kouknout i pod tím zadním nárazníkem jestli je to tam částečně průchozí pro vzduch (větrací otvory v kufru) a jak říkám ani zadní okno nemám zamlžené ani boční! prostě se to musí nastavit
prostě ted je to paráda... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
důvody proč se může mlžit auto:
- vlhko v autě (nacucaný koberce nebo zvlhlý sedačky atd., v horšim případě od tekoucího topení)
- ucpaný pyl. filtr
- ucpaný odtok kondenzátu klimy > vlhkej pyl. filtr
- zavřená klapka vnitřní cirkulace z důvodu poruchy (odpojení napájení motůrku nestačí, klapka se samovolně zavře nebo přivře)
na zimu doporučuju natrvalo zavřít výdechy nad rádiem, po vlezení do studenýho auta foukat jenom na přední okno a potom co začne topit přepnout na přední okno a nohy (zároveň to fouká dost i na boční okna), další věc: nedejchat s otevřenou hubou
Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- vlhko v autě (nacucaný koberce nebo zvlhlý sedačky atd., v horšim případě od tekoucího topení)
- ucpaný pyl. filtr
- ucpaný odtok kondenzátu klimy > vlhkej pyl. filtr
- zavřená klapka vnitřní cirkulace z důvodu poruchy (odpojení napájení motůrku nestačí, klapka se samovolně zavře nebo přivře)
na zimu doporučuju natrvalo zavřít výdechy nad rádiem, po vlezení do studenýho auta foukat jenom na přední okno a potom co začne topit přepnout na přední okno a nohy (zároveň to fouká dost i na boční okna), další věc: nedejchat s otevřenou hubou
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Milhi
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 črc 2006, 00:04
- Bydliště: Kutnohorský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Ty otvory slouzi k rychlemu vypusteni vzduchu z kabiny. Napriklad aby se dali vubec zavrit vrata od kufru. Kdyby tam nebyly tak tlak ktery nastane pri zavreni nema kam uniknout a zavreni je temer nemozne. Mela by v nich byt gumava ucpavka na litacku ale to myslim ze mlzeni nijak neresi ani neovlivnuje.Charlie píše:Kde najdu ty zadní otvory pro odvod vzduchu z kabiny?? Respektive jak se k nim nejlépe dostanu? Díky
rychlyradim píše:no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!![]()
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo
no to sem teda nepsal, jde to sice přes ty mřížky co zevnitř kryjou zadní světla ale hlavní výdech z auta je pod zadním nárazníkem uprostřed a rozhodně u něj nehrozí nějaký zanesení nebo nefunkčnost! pokud tedy nemáte nějakym způsobem zadělaný krytky světel (např. tuzing) tak chybu hledejte jinde
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel