Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 09 črc 2007, 16:27

může se to napojit do pojistkové skříňky, ale z důvodu pracné demontáže a špatného přístupu jsem to napojoval do spínačky, tzn odšrobovat oba kryty slupku řízení a kabel natáhnout ke spínačce. Tam musíš proměřit ten kábl, který je pořád pod napětím, na ten se pak napíchnout. No a mezi spínačku a zásuvku dát tu pojistkovou šachtu. Jak budu mít volněji, můžu tu spínačku nafotit, ale nevím kdy to bude, spíš bude rychlejší, pokud máš někoho v okolí s měřákem, aby ti našel ten kábl.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Reklama
 

puncak
Příspěvky: 6
Registrován: 19 bře 2007, 15:55

Příspěvek od puncak » 10 črc 2007, 08:37

Díky, snad nebude takovej problém odšroubovat ty kryty a tu pojistku by snad šlo dát do takového toho průchozího futrálku přímo na vodiči?! Protože k těm pojistkám je fakt blbej přístup.

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 28 črc 2007, 12:26

Já bych se ještě vrátil k té zásuvce v kufru. (pro ledničku). Nevíte někdo jestli je tam připravená někde nějaká díra? Zatím jsem nic nenašel. Možná tam někdo má zásuvku origo. Raději bych to zabudoval tam, kde je to již připravené a nedělal zbytečně díru novou. Dráty a elektrika nebudou problém.

Ještě bych upozornil na možnost vybít zcela baterku přes zásuvku trvale napájenou. K tomuto účelu se dělají ochrany, které hlídají napětí baterky a když už má baterka namále, tak zásuvku vypnou. (Konkrétně u ledničky je to velmi vhodné, protože má příkon cca 50W.)
Takovou ochranu má v nabídce i OPEL. Je to uvedeno v souboru "Astra G Příslušenství.PDF, který jsem tady někde našel a stáhnul. Kód to má: 17 22 169. Samozřejmě se to dá sehnat i jinde a asi za lepší cenu.

Zásuvku s gumovou krytkou jsem koupil v elektro za cca 70 Kč.

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 28 črc 2007, 18:55

Tak samozřejmě musíš myslet na to, pokud tam napojíš na tu trvale zapojenou zásuvku třeba ledničku, že to asi vybere baterku, ostatně ta lednička má být zapojena jen pokud jede auto. Je to na šoférovi, aby na to myslel, že tam má něco napojené. Co se týče díry na zásuvku, tak asi pohledat, jinad dráty natáhnout dozadu není problém, v příspěvku k couvacímu asistentovi jsem nafotil trasu až do kufru.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Příspěvek od dimi » 29 zář 2008, 15:34

Super nápad. Už mám koupenou další zásuvku, ale mám trochu jinej dotaz. Jak vyndám ten kastlik a tu origo zásuvku? Nechci něco utrhnout a notmálním tahem mi ten kastlik nejde vysunout. Celkem dost drží. Díky za rady.

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 29 zář 2008, 17:52

Kastlík je jen ,,zacvaknutý,, pokud odděláš ten gumový kobereček, jsou tam dvě packy , je potřeba je šroubováčkem nadzvednout, to samé nahoře, pak ho bez problémlů vysuneš. Přiznám se ten zapalovač, jsem rozhozený neměl, jak jsem osunul ten kastlík, tak jsem se dostal k tomu kabelu zapalovače zezadu, tak jsem ho nedemontoval.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Příspěvek od dimi » 29 zář 2008, 18:11

Díky za radu.

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 29 zář 2008, 18:19

Zapalovač se domontuje:
1. Demontuje se přepážka mezi řadící pákou a popelníkem - zboku lehce vypáčit šroubovákem. Odpojej se konektrovy vyhřívání sedaček, TC apod. (pokud jsou).
2. Otevře se popelník a vyšroubujou se (tuším 3) šrouby torx.
3. Plastová krytka před zapalovačem se šroubovákem lehce vypáčí - plastický zámek 2x, ale jde to snadno. Pak se odšroubuje ještě jeden torx.
4. Šroubovákem se vypáčí celý mechanizmus popelníku a zapalovače, jakoby zboku (mě to šlo lépe zleva) a vytáhne se.
5. Odpojí se konektor od zapalovače.
6. Pokud se mění žárovka podsvícení zapalovače a popelníku (1,1W jako v přístrojovce), musí se za žárovku trochu zabrat. Pod žárovkou je taková malá černá plastová krytka, kterou pokud možno neztratit (zkus si jak to svítí bez ní a s ní a pochopíš proč tam je - hlavně při otevírání popelníku :-)

7. Opačným postupem zase složit.

POZOR - nerozebírat otevírací mechanizmus popelníku (třeba ze zvědavosti jako já). Složit to dohromady se všemi pérky a brzdícím kolečkem tak aby to fungovalo je trochu porod!
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Příspěvek od dimi » 29 zář 2008, 18:48

Super popis, moc díky. Zrovna si vyměnim žárovičku na osvětlení zásuvky. :)

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 29 zář 2008, 19:01

Apíku sorry za OT, ale ty si teda patolog :D :D
Mobil : 602318645

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 29 zář 2008, 19:02

Defender píše:Apíku sorry za OT, ale ty si teda patolog :D :D
A z čeho tak usuzuješ? :D
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 29 zář 2008, 19:05

Neber to jako urážku, ale stále se v něčem pitváš :) (samozřejmě z toho profitujem všichni 8) ), taky jsem mohl napsat technik, ale to by nebylo tak výstižný :D
Mobil : 602318645

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 29 zář 2008, 19:11

V poho. :) Já měnil tu žárovku, tak jsem se v tom trochu pohrabal :lol: . Jsou ale věci, do kterých se nepustím sám ani za boha. Tohle jsou jen takový prkotinky 8) .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?

Příspěvek od manli2 » 25 bře 2009, 20:08

klucí problém.... zapalovač zapaluje ale když do něj zapojim maják tak jen svítí žarovka ale neoáčí se...... a když ten maják zapojim přímo na baterku tak noemálně v poho... kde je error? :( :lol:


včera mi propadla 50 §5 :mrgreen:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Lucky
Příspěvky: 489
Registrován: 08 črc 2008, 20:33
Bydliště: Ostrava

Re: Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?

Příspěvek od Lucky » 15 bře 2010, 20:40

Potřebuji si také dodělat nepřetžitě napájenou zásuvku na 12V ale nevím odkud přesně si mám vzít trvalé napětí a kam kopnout zem. Přímo na spínačku se mi to dávat nechce. Spíše někde od té pojistkovky. Tam ale nevím odkud.
Dík za rady
Opel Astra G Caravan 1.6 16V X16XEL Comfort

Odpovědět