Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
může se to napojit do pojistkové skříňky, ale z důvodu pracné demontáže a špatného přístupu jsem to napojoval do spínačky, tzn odšrobovat oba kryty slupku řízení a kabel natáhnout ke spínačce. Tam musíš proměřit ten kábl, který je pořád pod napětím, na ten se pak napíchnout. No a mezi spínačku a zásuvku dát tu pojistkovou šachtu. Jak budu mít volněji, můžu tu spínačku nafotit, ale nevím kdy to bude, spíš bude rychlejší, pokud máš někoho v okolí s měřákem, aby ti našel ten kábl.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
- Reklama
Já bych se ještě vrátil k té zásuvce v kufru. (pro ledničku). Nevíte někdo jestli je tam připravená někde nějaká díra? Zatím jsem nic nenašel. Možná tam někdo má zásuvku origo. Raději bych to zabudoval tam, kde je to již připravené a nedělal zbytečně díru novou. Dráty a elektrika nebudou problém.
Ještě bych upozornil na možnost vybít zcela baterku přes zásuvku trvale napájenou. K tomuto účelu se dělají ochrany, které hlídají napětí baterky a když už má baterka namále, tak zásuvku vypnou. (Konkrétně u ledničky je to velmi vhodné, protože má příkon cca 50W.)
Takovou ochranu má v nabídce i OPEL. Je to uvedeno v souboru "Astra G Příslušenství.PDF, který jsem tady někde našel a stáhnul. Kód to má: 17 22 169. Samozřejmě se to dá sehnat i jinde a asi za lepší cenu.
Zásuvku s gumovou krytkou jsem koupil v elektro za cca 70 Kč.
Ještě bych upozornil na možnost vybít zcela baterku přes zásuvku trvale napájenou. K tomuto účelu se dělají ochrany, které hlídají napětí baterky a když už má baterka namále, tak zásuvku vypnou. (Konkrétně u ledničky je to velmi vhodné, protože má příkon cca 50W.)
Takovou ochranu má v nabídce i OPEL. Je to uvedeno v souboru "Astra G Příslušenství.PDF, který jsem tady někde našel a stáhnul. Kód to má: 17 22 169. Samozřejmě se to dá sehnat i jinde a asi za lepší cenu.
Zásuvku s gumovou krytkou jsem koupil v elektro za cca 70 Kč.
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Tak samozřejmě musíš myslet na to, pokud tam napojíš na tu trvale zapojenou zásuvku třeba ledničku, že to asi vybere baterku, ostatně ta lednička má být zapojena jen pokud jede auto. Je to na šoférovi, aby na to myslel, že tam má něco napojené. Co se týče díry na zásuvku, tak asi pohledat, jinad dráty natáhnout dozadu není problém, v příspěvku k couvacímu asistentovi jsem nafotil trasu až do kufru.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Kastlík je jen ,,zacvaknutý,, pokud odděláš ten gumový kobereček, jsou tam dvě packy , je potřeba je šroubováčkem nadzvednout, to samé nahoře, pak ho bez problémlů vysuneš. Přiznám se ten zapalovač, jsem rozhozený neměl, jak jsem osunul ten kastlík, tak jsem se dostal k tomu kabelu zapalovače zezadu, tak jsem ho nedemontoval.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Zapalovač se domontuje:
1. Demontuje se přepážka mezi řadící pákou a popelníkem - zboku lehce vypáčit šroubovákem. Odpojej se konektrovy vyhřívání sedaček, TC apod. (pokud jsou).
2. Otevře se popelník a vyšroubujou se (tuším 3) šrouby torx.
3. Plastová krytka před zapalovačem se šroubovákem lehce vypáčí - plastický zámek 2x, ale jde to snadno. Pak se odšroubuje ještě jeden torx.
4. Šroubovákem se vypáčí celý mechanizmus popelníku a zapalovače, jakoby zboku (mě to šlo lépe zleva) a vytáhne se.
5. Odpojí se konektor od zapalovače.
6. Pokud se mění žárovka podsvícení zapalovače a popelníku (1,1W jako v přístrojovce), musí se za žárovku trochu zabrat. Pod žárovkou je taková malá černá plastová krytka, kterou pokud možno neztratit (zkus si jak to svítí bez ní a s ní a pochopíš proč tam je - hlavně při otevírání popelníku
7. Opačným postupem zase složit.
POZOR - nerozebírat otevírací mechanizmus popelníku (třeba ze zvědavosti jako já). Složit to dohromady se všemi pérky a brzdícím kolečkem tak aby to fungovalo je trochu porod!
1. Demontuje se přepážka mezi řadící pákou a popelníkem - zboku lehce vypáčit šroubovákem. Odpojej se konektrovy vyhřívání sedaček, TC apod. (pokud jsou).
2. Otevře se popelník a vyšroubujou se (tuším 3) šrouby torx.
3. Plastová krytka před zapalovačem se šroubovákem lehce vypáčí - plastický zámek 2x, ale jde to snadno. Pak se odšroubuje ještě jeden torx.
4. Šroubovákem se vypáčí celý mechanizmus popelníku a zapalovače, jakoby zboku (mě to šlo lépe zleva) a vytáhne se.
5. Odpojí se konektor od zapalovače.
6. Pokud se mění žárovka podsvícení zapalovače a popelníku (1,1W jako v přístrojovce), musí se za žárovku trochu zabrat. Pod žárovkou je taková malá černá plastová krytka, kterou pokud možno neztratit (zkus si jak to svítí bez ní a s ní a pochopíš proč tam je - hlavně při otevírání popelníku
7. Opačným postupem zase složit.
POZOR - nerozebírat otevírací mechanizmus popelníku (třeba ze zvědavosti jako já). Složit to dohromady se všemi pérky a brzdícím kolečkem tak aby to fungovalo je trochu porod!
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?
klucí problém.... zapalovač zapaluje ale když do něj zapojim maják tak jen svítí žarovka ale neoáčí se...... a když ten maják zapojim přímo na baterku tak noemálně v poho... kde je error?
včera mi propadla 50 §5
včera mi propadla 50 §5
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: Máte nedostatek zásuvek pro nabíjení?
Potřebuji si také dodělat nepřetžitě napájenou zásuvku na 12V ale nevím odkud přesně si mám vzít trvalé napětí a kam kopnout zem. Přímo na spínačku se mi to dávat nechce. Spíše někde od té pojistkovky. Tam ale nevím odkud.
Dík za rady
Dík za rady
Opel Astra G Caravan 1.6 16V X16XEL Comfort