Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Zdravím,
Chtěl bych poprosit o radu. asi týden zpátky se mi stalo, když jsem jel asi 10min daleko do obchodu, že jsem se vrátil do auta a při otočení klíčku do 3 pozice auto nijak nereagovalo. Byl jsem v obchodě asi 10 minut. Kontrolky se rozsvítí, světla i radio funguje, centrál také. Akorát při tom otočení do 3. polohy auto ani neškytlo, necvaklo atp.. Kontrolky zůstaly furt stejně rozsvícené ani neproblikly.
Nakonec se mi auto podařílo na bohužel zpátečku roztlačit a nastartovat v pohybu. Předtím jsem to zkoušel na trojku i zařadit jedničku a s autem mírně pohnout, kdyby to náhodou bylo zaseknutým startérem.
Dojel jsem tedy před dům a auto zase nestartovalo, kontrolky atp. svítily stejně jako předtím. Vytáhl jsem baterii, očistil kontakty a baterii doma nabil. Asi týden jsem jezdil v pořádku a před pár dny sem mi stalo opět to samé, tentokrát mi auto stojí v garáži v práci.. tak jsem opět vytáhl baterii nabil i když ukazovala hodnoty před nabitím něco nad 16V.. při nabíjení to stále stoupalo, po nabití měla baterie něco nad 14V.
Dnes jsem koupil novou baterii, zapojil opět do auta, kontrolky opět svítí, ale auto stejně nestartuje.. Doma v klidu před nabitím mi nová baterie ukazuje cca 14.6v na multimetru. Momentálně jí zkouším ještě nabít a při nabíjeni hodnoty klesly na cca 13.3. Vím, že baterie by v klidu měla mít 12.6V. Momentálně se stále nabíjí už cca 2h a rychlo nabíječka z lídlu neukazuje plné nabití.
Neměl někdo již podobnou zkušenost? Případně nepoukazuje výše popsaný problém na specifickou část, který by mohla být vadná? Dnes nebo zítra zkusím opět novou baterii vložit do auta a uvidím..
Děkuji za případné rady.
Richard
Chtěl bych poprosit o radu. asi týden zpátky se mi stalo, když jsem jel asi 10min daleko do obchodu, že jsem se vrátil do auta a při otočení klíčku do 3 pozice auto nijak nereagovalo. Byl jsem v obchodě asi 10 minut. Kontrolky se rozsvítí, světla i radio funguje, centrál také. Akorát při tom otočení do 3. polohy auto ani neškytlo, necvaklo atp.. Kontrolky zůstaly furt stejně rozsvícené ani neproblikly.
Nakonec se mi auto podařílo na bohužel zpátečku roztlačit a nastartovat v pohybu. Předtím jsem to zkoušel na trojku i zařadit jedničku a s autem mírně pohnout, kdyby to náhodou bylo zaseknutým startérem.
Dojel jsem tedy před dům a auto zase nestartovalo, kontrolky atp. svítily stejně jako předtím. Vytáhl jsem baterii, očistil kontakty a baterii doma nabil. Asi týden jsem jezdil v pořádku a před pár dny sem mi stalo opět to samé, tentokrát mi auto stojí v garáži v práci.. tak jsem opět vytáhl baterii nabil i když ukazovala hodnoty před nabitím něco nad 16V.. při nabíjení to stále stoupalo, po nabití měla baterie něco nad 14V.
Dnes jsem koupil novou baterii, zapojil opět do auta, kontrolky opět svítí, ale auto stejně nestartuje.. Doma v klidu před nabitím mi nová baterie ukazuje cca 14.6v na multimetru. Momentálně jí zkouším ještě nabít a při nabíjeni hodnoty klesly na cca 13.3. Vím, že baterie by v klidu měla mít 12.6V. Momentálně se stále nabíjí už cca 2h a rychlo nabíječka z lídlu neukazuje plné nabití.
Neměl někdo již podobnou zkušenost? Případně nepoukazuje výše popsaný problém na specifickou část, který by mohla být vadná? Dnes nebo zítra zkusím opět novou baterii vložit do auta a uvidím..
Děkuji za případné rady.
Richard
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Řešili jsme to samé, jen u jiného vozu.
Stávalo se, že člověk přišel k autu, normálně odemkl, kontrolky naběhly, ale pak NIC. Naprosto ticho. Takhle se různě opakovalo (někdy auto normálně nastartovalo).
V autor. servisu "odborně" usoudili, že je špatná baterie, tak dali novou.
Samozřejmě se po chvíli opakovalo to samé.
Řešení - byla povolená kostra na startéru. Stačilo utáhnout matičku. Toť vše.
Takže zkus jít po něčem podobném.
Stávalo se, že člověk přišel k autu, normálně odemkl, kontrolky naběhly, ale pak NIC. Naprosto ticho. Takhle se různě opakovalo (někdy auto normálně nastartovalo).
V autor. servisu "odborně" usoudili, že je špatná baterie, tak dali novou.
Samozřejmě se po chvíli opakovalo to samé.
Řešení - byla povolená kostra na startéru. Stačilo utáhnout matičku. Toť vše.
Takže zkus jít po něčem podobném.
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Zdravím,
Díky za odpověd. Ještě dneska jsem dojel s novou ted tedy nabitou baterii k autu do práce. Baterii jsem zapojil a auto stejně nestartovalo, ted jsme na to byli dva, takže jsem měl možnost si poslechnout jak auto reaguje při otočení klíčku do třetí polohy a startér či co to dělá aspoň cvakal nebo spíše sepnul? No tak se nám to nakonec podařilo rozběhnout alespoň na trojku když mě kolega roztlačil.
Auto jsem si odvezl před dům. Vypl jsem motor chvíli počkal a zkusil párkrát startovat a za tepla to šlo téměř jakoby se nic nedělo, na první pokus se tomu teda moc nechtělo na podruhé už to bylo jako zamlada
Každopádně mi ted dělá starosti zvuk motoru, nebo spíše zespoda motoru? Zkoušel jsem auto projíždět a nemělo úplně běžný zvuk. Kolega usedl za volant a na neutrál trochu přišlápl plyn. Při uvolnění plynu, když se motor přestane vytáčet to zní jakoby tam něco snad bouchalo nebo trochu drhlo.. ale věřím, že to už raději rovnou za mechanikem pokud ráno za studena nastartuji.. Každopádně za jakýkoliv návrh či radu budu rád.
Díky.
Díky za odpověd. Ještě dneska jsem dojel s novou ted tedy nabitou baterii k autu do práce. Baterii jsem zapojil a auto stejně nestartovalo, ted jsme na to byli dva, takže jsem měl možnost si poslechnout jak auto reaguje při otočení klíčku do třetí polohy a startér či co to dělá aspoň cvakal nebo spíše sepnul? No tak se nám to nakonec podařilo rozběhnout alespoň na trojku když mě kolega roztlačil.
Auto jsem si odvezl před dům. Vypl jsem motor chvíli počkal a zkusil párkrát startovat a za tepla to šlo téměř jakoby se nic nedělo, na první pokus se tomu teda moc nechtělo na podruhé už to bylo jako zamlada
Každopádně mi ted dělá starosti zvuk motoru, nebo spíše zespoda motoru? Zkoušel jsem auto projíždět a nemělo úplně běžný zvuk. Kolega usedl za volant a na neutrál trochu přišlápl plyn. Při uvolnění plynu, když se motor přestane vytáčet to zní jakoby tam něco snad bouchalo nebo trochu drhlo.. ale věřím, že to už raději rovnou za mechanikem pokud ráno za studena nastartuji.. Každopádně za jakýkoliv návrh či radu budu rád.
Díky.
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Ještě by možná bylo vhodné dodat, že na volnoběh má motor zvuk normální nebo tedy aspon takový na jaký jsem zvyklý.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
Podezříval bych starter, pastorek se magnetem nevysune dostatečně a nesepne hlavní okruh starteru, po případném nastartování se asi pastorek nezasune a dělá ty podivné zvuky. Starter bych vytáhl ven a nechal zkontrolovat. Teď v zimě celkem opruz, ležet pod autem a odpojovat, hodí se jáma nebo zvedák .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
No já ted podezřívám úplně vše, kostru auta pokud to tedy byla ona jsem očistil a dotáhl. Víceméně jsem očistil všechny možné spoje co jsem viděl Auto ted startuje i za studena. Nejlepší bude to hodit na diagnostiku a poptat se někde v servisu, sám se v tom příliš nevyznám a ten neobvyklý zvuk při sešlápnutí plynu na volnoběh mi přijde jako výfuk.. no kdo ví uvidíme jestli mě zase někde nechá.. Diky.
Re: Opel Astra G 1.4 16v r.v. 2000
V tomto případě diagnostiku s klidem vynech. Jak už kolega psal, kontrola startéru, spínač, uhlíky...
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor