Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Takže, aby byla nějaká zpětná vazba. Trvalá chyba 1120, 1122 v kombinaci s 1482 dle autoelektrikáře znamená vadnou řídící jednotku motoru. Oprava řídící jednotky v Opavě cca 6000 - 7000 kč.
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Já dával minulý rok kolem 8tis. holt se to sere no...dudik1 píše:Takže, aby byla nějaká zpětná vazba. Trvalá chyba 1120, 1122 v kombinaci s 1482 dle autoelektrikáře znamená vadnou řídící jednotku motoru. Oprava řídící jednotky v Opavě cca 6000 - 7000 kč.
Jinak dneska mě šmoulina nechala na holičkách v Zábřehu.. nešlo nastarovat na benzín kuckalo to nešlo do otáček.. Bohu díky, že jsem se tak tak dostal nad 2000rmp a tím se to přeplo na LPG - pak auto jelo naprosto v pohodě až domů. Teď na benzín nechytá sem tam kuckne. vyčteny chyby viz obrázek - někdo nějakou radu? Předpokládám že bude chyba někde v cestě paliva (benzin) protože na LPG to jede naprosto normálně - hadička v nádrži měněná před půl rokem, test čerpadla v nádrži bez problémů tlačí) Nechci jí poslat do šrotu ani omylem tak že se bude opravovat... zase
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj.
Chyby zjevně nejsou aktivní, když by bylo něco s klapkou, nebo pedálem nepojede to ani na LPG.
Čerpadlo tlačí, jak píšeš, určitě si taky kontroloval tlak ve vstřikovací rampě, byť jen pomocí toho odtlakovávacího ventilku, takže palivo se dotlačí až ke vstřikům.
Osobně bych si pak přisadil na chybu v odpojení vstřikovačů benzínu, je tam dost letování, řídí to jednotka LPG, nebo jen teplem vyskočené konektory benzínových vstřikovačů, po motáži LPG kolikrát ani nejsou díky nekvalitní práci ani zajištěny drátovou pojistkou.
Ale zase se divým, že když to jde tam blbě, že to nevyhodilo chybu zapalovani některého válce.
Zkusil bych taky odpojit pojistkou řizení LPG, zda to nedá pokoj a co že to je za systém LPG a do jakých míst Ti umístili tu ŘJ LPG.
Mára
Chyby zjevně nejsou aktivní, když by bylo něco s klapkou, nebo pedálem nepojede to ani na LPG.
Čerpadlo tlačí, jak píšeš, určitě si taky kontroloval tlak ve vstřikovací rampě, byť jen pomocí toho odtlakovávacího ventilku, takže palivo se dotlačí až ke vstřikům.
Osobně bych si pak přisadil na chybu v odpojení vstřikovačů benzínu, je tam dost letování, řídí to jednotka LPG, nebo jen teplem vyskočené konektory benzínových vstřikovačů, po motáži LPG kolikrát ani nejsou díky nekvalitní práci ani zajištěny drátovou pojistkou.
Ale zase se divým, že když to jde tam blbě, že to nevyhodilo chybu zapalovani některého válce.
Zkusil bych taky odpojit pojistkou řizení LPG, zda to nedá pokoj a co že to je za systém LPG a do jakých míst Ti umístili tu ŘJ LPG.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Já bych viděl 2 příčiny- jednak plyn, buď se něco z ventilů nezavře, nebo nějaký plynový ventil pouští, čímž to na benzín nechytne. Nejsem plynař, ale něco takového tam nastat může. To už psal Marek.
No a pak možnost, jestli jezdíš jen na plyn, že se ti zblbly hodnoty pro benzínovou jednotku.
A ještě to , co nechceš slyšet, tyhle chyby...že by jednotka? Ale vůbec netuším, jak moc jsou mezi sebou navázané jednotky plynu a benzínu.
No a pak možnost, jestli jezdíš jen na plyn, že se ti zblbly hodnoty pro benzínovou jednotku.
A ještě to , co nechceš slyšet, tyhle chyby...že by jednotka? Ale vůbec netuším, jak moc jsou mezi sebou navázané jednotky plynu a benzínu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Aleši jednotka je po repasu od ecu.de za bratru 8tis... ale to bylo to první co mě napadlo... Je na ní 2roky záruka tak když něco zašlu.. Kamoš mě poradil zkusit auto nastartovat studené na plyn a chytlo na drc. na benál ani omylem. Nevím asi to nebudu sám řešit dám to tam co mě dělali plyn - jsou docela dobří tak že jim věřím ale jsou taky fest drahý a bohužel mají volno až 10.7...
tlak na liště vstřiku jsem nekontroloval to ně nenapadlo juknu na to - LPG mám už 5 let od nova a bez závady. jednotka je z boku autobaterie.
Ještě mě tak napadlo - zanesené vstřiky? Jezdím jen na LPG
tlak na liště vstřiku jsem nekontroloval to ně nenapadlo juknu na to - LPG mám už 5 let od nova a bez závady. jednotka je z boku autobaterie.
Ještě mě tak napadlo - zanesené vstřiky? Jezdím jen na LPG
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj.
A na ty konektory vstřiků si koukal?
Ty nestartuješ na benzín? To by mělo benzinovým vstřikovačům stačit na běžné očistění. Jinak jsem tomu nevěřil, ale soused má skůtr, YAMAHU a loni se mu nedařilo nastartovat, když už ho natočil a jal se ho projet, vyměnil svíčku, tak po několika Km skončil a musel dotlačit zpět. Zjistili jsme zalepenej vstřikovač. Na Allegru jsem sehnal jinej a frčel dál, původní se nechal vyčistit a šup s ním do zálohy.
Jinak v autorizáku chtěli přes 12tKč, přes Allegro 700Kč za vstřikovač z bouračky.
Tím chci řict, že když se "poštěstí" a natankuješ opravdu shit benzín, tak zalepení vstřikovačů je celkem reálné.
Jelikož jezdím na LPG a v nádrži na benzín toho moc nevozím, snažim se tu trošku vyjet měsic co měsíc, aby tam byl relativně čerstvej benzín, a ještě kvalitní, takže beru u ověřené konkrétní Benziny a prokládám to i Vervou, někdo dává VIF. Jde principielně o to, že benzín vydrží čerstvej tak týden, slušně aditivovaný údajně až měsíc, s VIF a dalšíma aditivama, napřiklad od Hechtu až tři měsice.
Nepsal si náhodou už dřiv, že si dával vstriky čistit u Fedora?
Mára
A na ty konektory vstřiků si koukal?
Ty nestartuješ na benzín? To by mělo benzinovým vstřikovačům stačit na běžné očistění. Jinak jsem tomu nevěřil, ale soused má skůtr, YAMAHU a loni se mu nedařilo nastartovat, když už ho natočil a jal se ho projet, vyměnil svíčku, tak po několika Km skončil a musel dotlačit zpět. Zjistili jsme zalepenej vstřikovač. Na Allegru jsem sehnal jinej a frčel dál, původní se nechal vyčistit a šup s ním do zálohy.
Jinak v autorizáku chtěli přes 12tKč, přes Allegro 700Kč za vstřikovač z bouračky.
Tím chci řict, že když se "poštěstí" a natankuješ opravdu shit benzín, tak zalepení vstřikovačů je celkem reálné.
Jelikož jezdím na LPG a v nádrži na benzín toho moc nevozím, snažim se tu trošku vyjet měsic co měsíc, aby tam byl relativně čerstvej benzín, a ještě kvalitní, takže beru u ověřené konkrétní Benziny a prokládám to i Vervou, někdo dává VIF. Jde principielně o to, že benzín vydrží čerstvej tak týden, slušně aditivovaný údajně až měsíc, s VIF a dalšíma aditivama, napřiklad od Hechtu až tři měsice.
Nepsal si náhodou už dřiv, že si dával vstriky čistit u Fedora?
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
ty kontakty jsou cajk. Jo u Fedora se čistily ultrazvukem.. čím dál více si myslím jestli nebudou zalepený... tak jak píšeš
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Taak a jedeme dál... Představte si že odešla (opět!!) hadička v nádrži co jsem minulý rok vyměnil! Totálně zpuchřelá! Dával jsem oboustranně odolnou benzínu jen že ouha co mě bylo vysvětleno je třeba tam dát plastovou spešl protože jinak biosložky v benálu tu hadičku rozleptají opět. Tak vyřešeno ale mám další problém a už se mi to přestává líbit!
Auto na benzín nejede moc dobře. studený start sice nastartuju ale chod je nesouměrný moc se mu nechce do otáček a vypisuje chybu P0170 - směs příliš chudá nebo bohatá. -
Dal jsem novou delphy lambdu (před katem) nepomohlo,
vyčištěná klapka (i ten malý otvor) nepomohlo,
vyčištěná váha vzduchu - nepomohlo
jiná zap lišta -nepomohlo
nové zapalovací svíčky - taky nic
mohl by se mi někdo prosím podívat na livedata? Něco sem natočil ale párkrát nevím proč se mi sekl opcom. dám sem odkaz na ně na uložto.
https://uloz.to/file/cNpNqa7H6YAE/lived ... zafira-rar
Díval jsem se na opcom a nezdá se mi tam nějaká hodnota vyložene špatná ale přiznám se že tomu moc nerozumím
Jinak tady dávám co jsem vyčetl za chyby před výměnou lambdasondy - buď tam už byly z dřívějška nebo nevím. Zaráží mě i ta chyba plynového pedálu . ta se objevila i po vymazání tak že zde si nejsem jist zda zkusit senhat jiný pedál?
Byl bych moc rád za jakoukoliv radu - šmoulinu nechci odepsat protože na plyn jede parádně bez jakéhokoliv zaváhání, koroze skoro žádná, co je to se snažím hned opravit a auto je fakt jinak v supr stavu jen ten motor no teď poslední dobou nějak zlobí
první napíchnutí - svítí kontrolka motoru: Po smazání a jízdě se objevilo tohle bez toho aby svítila kontrolka motoru: po smazání chyb viz hore a další jízdě už s novou lambdasondou delphi bez rozsvícení kontrolky motoru: jinak v v odkazu na livedata by ty chyby měli nějak i být vidět? nevím.
Auto na benzín nejede moc dobře. studený start sice nastartuju ale chod je nesouměrný moc se mu nechce do otáček a vypisuje chybu P0170 - směs příliš chudá nebo bohatá. -
Dal jsem novou delphy lambdu (před katem) nepomohlo,
vyčištěná klapka (i ten malý otvor) nepomohlo,
vyčištěná váha vzduchu - nepomohlo
jiná zap lišta -nepomohlo
nové zapalovací svíčky - taky nic
mohl by se mi někdo prosím podívat na livedata? Něco sem natočil ale párkrát nevím proč se mi sekl opcom. dám sem odkaz na ně na uložto.
https://uloz.to/file/cNpNqa7H6YAE/lived ... zafira-rar
Díval jsem se na opcom a nezdá se mi tam nějaká hodnota vyložene špatná ale přiznám se že tomu moc nerozumím
Jinak tady dávám co jsem vyčetl za chyby před výměnou lambdasondy - buď tam už byly z dřívějška nebo nevím. Zaráží mě i ta chyba plynového pedálu . ta se objevila i po vymazání tak že zde si nejsem jist zda zkusit senhat jiný pedál?
Byl bych moc rád za jakoukoliv radu - šmoulinu nechci odepsat protože na plyn jede parádně bez jakéhokoliv zaváhání, koroze skoro žádná, co je to se snažím hned opravit a auto je fakt jinak v supr stavu jen ten motor no teď poslední dobou nějak zlobí
první napíchnutí - svítí kontrolka motoru: Po smazání a jízdě se objevilo tohle bez toho aby svítila kontrolka motoru: po smazání chyb viz hore a další jízdě už s novou lambdasondou delphi bez rozsvícení kontrolky motoru: jinak v v odkazu na livedata by ty chyby měli nějak i být vidět? nevím.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
cus chlapiska nikdo neporadí? zkusím ještě vyměnit palivový filtr a možná snad jestli čerpadlo nestíhá dát nové?
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj.
Prolez všechny hadice přívodu vzduchu. U klapky, tam je kolínko, měl jsem ho děravé, všechny hadice od vstřiků LPG a k MAP sensoru pro LPG. Taky koukni, nevím zda máš teda EGR, zda nepraskl jeho nálitek na sání motoru a zda sedí dobře trubka vedoucí k posilovači brzd, je tam i takovej plastovej talíř - zpětná záklopka, v neposlední řadě trubička s hadicí vedoucí k ventilu recilkulace benzínových par.
Také MAP senzor ŘJ motoru může být netěsný, je na ókroužek nasazen v sání.
Může to někde přisávat falešný vzduch a když to jede na LPG, tak by to mohlo přisávat vzduch někde hadicí na LPG v době, kdy tam LPG není puštěno.
Předpokládám, že na hodnoty teploty nasávaného vzduchu a teplotu chladící kapaliny si koukal a jsou odpovídající realitě.
Dalo by se zkusit sundat hadici sání z klapky a klapku rukou na volnoběhu motoru zacpat, motor by měl chcípnout, když ne, pak by se dal šikovně poslechem najít zdroj přisávání vzduchu.
Mára
Prolez všechny hadice přívodu vzduchu. U klapky, tam je kolínko, měl jsem ho děravé, všechny hadice od vstřiků LPG a k MAP sensoru pro LPG. Taky koukni, nevím zda máš teda EGR, zda nepraskl jeho nálitek na sání motoru a zda sedí dobře trubka vedoucí k posilovači brzd, je tam i takovej plastovej talíř - zpětná záklopka, v neposlední řadě trubička s hadicí vedoucí k ventilu recilkulace benzínových par.
Také MAP senzor ŘJ motoru může být netěsný, je na ókroužek nasazen v sání.
Může to někde přisávat falešný vzduch a když to jede na LPG, tak by to mohlo přisávat vzduch někde hadicí na LPG v době, kdy tam LPG není puštěno.
Předpokládám, že na hodnoty teploty nasávaného vzduchu a teplotu chladící kapaliny si koukal a jsou odpovídající realitě.
Dalo by se zkusit sundat hadici sání z klapky a klapku rukou na volnoběhu motoru zacpat, motor by měl chcípnout, když ne, pak by se dal šikovně poslechem najít zdroj přisávání vzduchu.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.