Mal som presne taketo problemy na 1.8 16V 85kw, tak isto som zacal svieckami, vycistenim skrtiacej klapky, vycistenim EGR.....a vsetkymi tu uz zmienovanymi pokusmi. Nakoniec to bola zapalovacia lista, vymenil som a odvtedy je chvalabohu pokoj.jonbredy píše:Zdravím,mám Opel Astru G 1.6,16v,r.v.1998,najeto 280000km,můj dotaz zní,je to asi týden,co mi auto po mírném zahřátí začalo cukat,jako by vynechával jeden válec,volnoběh jde normálně i startování bez problémů,cukání motoru se projevuje jen v nízkých otáčkách,když třeba uberu plyn a chci jet ustálenou rychlostí,tak to semtam zacukne a po přidání plynu auto jede,ale zdá se mi nižší výkon a větší spotřeba i oleje,ale olej to žralo i předtím dost,tak jsem to neřešil.Celý to začalo tím,že se mi ucpal zadní tlumič výfuku skelnou tlumící vatou,stím jsem nějakou dobu jezdil,nežli jsem si toho všiml,že mi z výfuku čouhá kus vaty,tak jsem výfuk rozdělal,vatu vytahal a zprůchodnil,ale cukání přetrvává,tak se chci zeptat,zda by na to mohl mýt vliv koncový tlumič výfuku?Dále mě napadlo,že tím ucpáním vatou se mohl poškodit,nebo ucpat katalizátor?
Skoušel jsem vyměnit svíčky,bez uspěchu,dále jsem vyčistil škrtící klapku,ERG ventil,odsávání z motoru od emulze,také bez uspěchu,tak mě ještě napadlo problém s zapalovací lištou,ale to by asi dělalo pořád ne?
Dále čidlo teploty motoru,těsnění pod hlavou,ale voda se nestrácí,nebo v nejhorším případě,čehož se bojím nejvíc,že motor už dosloužil,těch příspěvků s podobnýma problémama jsem tu pár našel,ale nikde jsem nenašel řešení,tak budu rád za každou radu,nerad bych do toho cpal peníze a nakonec zjistil,že je už vháji motor.
Uz ti tu snad 5 ludi pisalo, vyskusat inu zapalovaciu listu. V rozvijani debaty bez vyskusania tejto alternativy by som nepokracoval.