Zdravím Vás,
včera jsem byl v servisu se svoji Astrou G 1.4 16 V r.v. 98 s problémem na levém zadním bubnu. Něco tam hrozně harašilo, myslel jsem že se tam odlomil kus koroze ale kvůli špatnému šroubu jsem s tím musel do servisu.
Tam po rozebrání bubnu zjistili že tam prasklo pérko (nějaké malé) a pak je tam nějaké větší a to je v naprostém pořádku. Mechanik si stav brzd velice chválil, ovšem řekl že kvůli prasklému pérku budu muset vyměnit nějakou celou část která vyjde na cca 800Kč.
Prý že samostatné pérko je neprodejné a ještě k tomu musím koupit sadu na nápravu což by mi vyšlo na 1600 Kč a to bez práce.
Rád by jsem se Vás zeptal jestli mechanik "nekecá" a chce mít jen nějaké kšefty a nebo jestli stačí někde z vrakoviště sehnat to pérko (když se údajně nedá sehnat nové).
Opravdu mi přijde přehnané za prasklé pérko chtít přes 2000 Kč a kupovat nějakou celou část "ani nedokázal říci jakou".
Brzdový buben
Brzdový buben
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw
- Reklama
Re: Brzdový buben
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat