zdechání motoru při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, cukání,

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

zdechání motoru při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, cukání,

Příspěvek od kure » 26 bře 2012, 23:37

Zdravím všechny, mám Opel Astra G 1.4 16V rok výroby 1998 mám najeto něco přes 150 000, když jsem to koupil měla najeto 98 000 kamarád automechanik, když kontroloval motor a měnil rozvody tak říkal, že kilometry cca odpovídají opotřebení.

Mám takový problém, jeden je už dlouhodobější ten popíšu teď. Stává se to, že když nastartuju a motor je studený a nenechám ho aspoň 5 minut "vrčet" aby se zahřál (což eliminuje tento problém v zimě - škrábání oken - ) tak po ujetí cca 300m a kor do kopce najednou motor ztratí výkon můžu šlapat na plyn jak chci a nic, když včas podřadím tak se to jakžtakž zbrchá, ale většinou prostě zastavím a motor chcípne, když se tohle stane, tak nenastartuju aspoň minutu, když se o to pokouším, tak to zní při otočení klíčku jakoby někdo zabíjel prase, kvičení, jak kdyby něco prokluzovalo, no a potom se teda uráčí motor nahodit, ale je to jak kdybych ho točil klikou. tohle když udělá tak potom už jede normálně drží volnoběh všechno, začalo to jednou v zimě potom to na léto přestalo a teď poslední rok to dělá pořád. Jakmile je ale motor zahřátý stačí bídných 70 tak to neudělá.

Problém č 2.

Motor jede občas na 3 válce, když stojím na červené na křižovatce vyřazené, motor na volnoběhu, tak vidím, jak ručka otáčkoměru chvílemi lítá skoro pod 700 pak na 1000 a přitom se celé auto jemně zachvěje,, když se chci rozjet a šlápnu opravdu jemně na plyn tak je to ok, ale jak chci přidat trochu víc tak jeden válec vynechá a zní to jako traktor, nejhorší je rozjíždění do kopce a vůbec jízda, když má motor táhnout, to chvíli jedu na 3v pak na 4 a tak dokola cuká to, z venku někdy vypadám jak kdybych měl čerstvý řidičák, když to chci protáhnout šlápnu tomu jedu na 3v a vždy u 4tisících + - 500 se sepne 4 válec, myslel sem že je to sáním, tak sem si tam dal sportovní filtr, tím se to trochu oživilo tak teď když jedu na 3v tak je to výkonnostně stejné jako když mi to nedělalo a měl sem standartní sání.

Tak teď co sem pro to už vše udělal :

Výměna vysokonapěťové cívky
výměna svíček
kontrola komprese ve válcích
kontrola konektorů a kabeláže
zaslepení EGR
Montáž sportovního filtru
Tankuju V-power


Děkuju moc za rady. Lukin . klidně mi písněte i na mobil 773 675 345, pokud někdo má fakt dobrou radu, zavolám nazpět
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mirďa
Příspěvky: 731
Registrován: 15 bře 2009, 19:34
Bydliště: 0strava
Kontaktovat uživatele:

Re: zdechání motoru při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, cuk

Příspěvek od Mirďa » 27 bře 2012, 00:06

Já bych to viděl na přidírající se ventily ve vodítkách,nebo některý vstřik je zanesený a špatně rozprašuje palivo :D Měl jsem skoro to samé, letošní zimu jsem dával do benzínu přísadu na pročištění vstřikovací soustavy od Sonaxu každou 2-3nádrž a byl klid,takže u mě to problém nejspíš vyřešilo 8) A taky to po zahřátí trošku protočím 8) Krátké trasy po městě tomu moc nesvědčí :D A taky jsem tankoval předtím u Tesca, od té doby jen OMW, a taky pokoj a klid 8) Koukni jestli nemáš benzín v oleji :| Něco tady:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=35&t=16665
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie

kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: zdechání motoru při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, cuk

Příspěvek od kure » 04 dub 2012, 16:07

Tak jsem vyčistil vzduchovou klapku, po 150 tisících vypadala hrozně, škoda, že jsem ji nevyfotil jak vypadala před tím, ale nafotil jsem seskládání zpět. Ale myslím, že mám v háji zapalovací lištu. Tak ještě zkusím to a uvidím.
Přílohy
hotovo :-)
hotovo :-)
Montáž sání
Montáž sání
klapka po vyčištění
klapka po vyčištění
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: zdechání motoru při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, cuk

Příspěvek od Marťasek » 04 dub 2012, 16:58

No hlavně pročistit všechny dírky v klapce. Já měl tu malinkou tak zacpanou, že se mi jí podařilo vyčistit až jehlou jak byla silně zanesená... Auto po tom chytlo dostova šok jak jelo a spotřeba ve volnoběhu najednou klesla o polovinu!!
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Odpovědět