kompletní prohlídka

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
tesyno
Příspěvky: 207
Registrován: 19 črc 2008, 08:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

kompletní prohlídka

Příspěvek od tesyno » 23 úno 2011, 13:54

Ahoj astráci, měl bych dotaz.
Uvažuji o předělání na plyn ale vzhledem k tomu že si nejsem stoprocentně jist stavem auta chtěl bych ho nejprve nechat zkontrolovat, abych nezainvestoval veliké peníze do plynu a pak se mi auto neodporoučelo, chtěl bych se zeptat máte někdo nějaké zkušenosti s kvalitními servisy? Popřípadě kolik by mohla odhadem stát celková prohlídka? Včetně těsnosti motoru elektronika, tlaky v motoru a prostě všecko možný? Aby mě jen prohlídka nestála víc než dybych vše vyměnil :-D.
aktuálně vím že se mi ztrácí kamsi voda (do oleje bych řekl že ne jelikož ten mizí taky... už ne tolik jako před víměnou těsnění na víčku ale mizí) svítí kontrolka airbagů ale to se mi už jednou stalo a udajně je to tím že v pravých dveřích při velké zimě nějak zlobí čidlo a jak už se rozsvítí tak nezhasne a je třeba vymazat závadu přes diagnostiku, a taky mám závažný problém a nevím čím to, při studeném motoru (teď v zimě při těch krutých mrazech) mi auto jede zřejmě na tři válce, vždy než se trochu zahřeje, pak už OK - nevíte co by to mohlo být? Jo a ještě abych nezapomněl auto cuká při konstatních otáčkách.. zaslepil sem egr a dělá to stále, tak jsem egr uplně odpojil (odpojil jsem o něho konektor) a sice v autě svítí kontrolka emisí ale auto jede OK - je vada opravdu v egru? proč cuká i když je zaslepen?
Auto viz popis.
Díky tesyno
historie: Opel Astra G Caravan, r.v. 1999, Motor X16XEL, 1,6 - 16V - 74kW - 101koníků;-)
nově: Zafira B, r.v. 2006, Motor Z18XER, 1,8 - 16V - 103kW - 140koníků;-)

Reklama
 

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od p.somik » 23 úno 2011, 18:10

V podstatě se dá říct, že auto po předělání na plyn jede stejně jako na benzín. Při sekvenčním vstřikování BRC určitě ano. Takže jak ti to jezdí teď, pojede to i potom na LPG. Hlavně si pak vyber dobrou firmu na předělání ať ti tam nedají polské díly- nevydrží a občas blbnou.
Nejlépe na prohlídku by jsi to asi měl k dennymu- i když to je cca 160km- dobrý servis se těžko hledá :?:
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od Alzafir » 23 úno 2011, 19:07

p.somik píše: Nejlépe na prohlídku by jsi to asi měl k dennymu- i když to je cca 160km- dobrý servis se těžko hledá :?:
Tesino v tvém případě určitě. Jak to popisuješ, tak toho máš víc než dost, co je třeba dát dokupy. A až to bude vše fungovat, tak můžeš uvažovat o plynu.
Jinak nemáš žádné neobvyklé závady pro tenhle motor, už je tu toho popsáno mraky 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

tesyno
Příspěvky: 207
Registrován: 19 črc 2008, 08:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od tesyno » 24 úno 2011, 06:54

jj pročetl jsem toho už celkem dost, celkem se bojim že bude muset hlava dolu, nejvíc mě ale vrtá hlavou proč auto cuká dyž zapojim egr a přitom je zaslepenej? a proč to jede někdy na 3 válce ale jen za studena? lišta je měněna před rokem..... taky jsem uvažoval že bych to odjel k denymu.... chtěl bych vědět kolik by do toho bylo třeba nainvestovat, zda se mi už pak nevyplatí auto prodat tak jak je a to co bych dal do oprav a do předělání na plyn raději dát k té částce co bych dostal a pořídit něco jiného buď v TDi nebo v plynu.
historie: Opel Astra G Caravan, r.v. 1999, Motor X16XEL, 1,6 - 16V - 74kW - 101koníků;-)
nově: Zafira B, r.v. 2006, Motor Z18XER, 1,8 - 16V - 103kW - 140koníků;-)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od Alzafir » 24 úno 2011, 07:31

Tak cenu ti neodhadnu :( , TDi ti nedoporučím :lol: , to jinde jsme, ale DTi to je jiná :mrgreen: 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

tesyno
Příspěvky: 207
Registrován: 19 črc 2008, 08:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od tesyno » 24 úno 2011, 07:43

pročpak nedoporučíš TDi??? máš s ním nějaké větší problémy? jezdím denně cca 70km a ta cena benzínu a ta spotřeba je fakt něco... proto bych nejraději to LPG ale bojím se stavu auta...
historie: Opel Astra G Caravan, r.v. 1999, Motor X16XEL, 1,6 - 16V - 74kW - 101koníků;-)
nově: Zafira B, r.v. 2006, Motor Z18XER, 1,8 - 16V - 103kW - 140koníků;-)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od Alzafir » 24 úno 2011, 07:47

Protože jsme na Opel fóru a Opel používá motory DTi :lol: :lol:
TDička, to je vw koncern. To ti nedoporučím, páč to neznám :mrgreen:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

tesyno
Příspěvky: 207
Registrován: 19 črc 2008, 08:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: kompletní prohlídka

Příspěvek od tesyno » 24 úno 2011, 08:15

Aha tak to jo :-D to mě absolutně nenapadlo :-D
historie: Opel Astra G Caravan, r.v. 1999, Motor X16XEL, 1,6 - 16V - 74kW - 101koníků;-)
nově: Zafira B, r.v. 2006, Motor Z18XER, 1,8 - 16V - 103kW - 140koníků;-)

Odpovědět