Baterie v klicku

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
hombre
Příspěvky: 1
Registrován: 08 úno 2009, 00:19

Baterie v klicku

Příspěvek od hombre » 08 úno 2009, 00:26

Nemate nekdo zkusennost, jak dlouho vydrzi, resp. po jak dlouhe dobe je dobre nechat vymenit baterku v klici? Mam nefunkcni zamek (nejde mechanicky odemknout), klice jsou z roku 2003 a obavam se, ze jednoho dne se do vozu proste nedostanu (pripadne ho nezamknu). U druhych nahradnich klicu nemam dalkove ovladani...
Jde ta baterie vymenit doma, nebo je tam nejake riziko ztraty kodu? (jaky cas muze byt dalka bez napeti)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Štráda » 08 úno 2009, 00:33

klíček rozebereš úplně v poho doma nějakým slabím šroubováčkem,je to na něm, vidět a ze spodní strany je takovej výlisek na to.Kod nestratíš a podle baterky si koupíš novou někde v elekře,já ¨jí tam taky kupoval a v poho,stála něco kolem 30,-!
Jinak náhradní klíč mám taky s centrálem úplně stený,ale to je jedno....
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Mike.S » 08 úno 2009, 09:55

tady to máš i s obrázkem: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 03#p114603 co se týče toho jak dlouho vydrží, záleží taky na tom jak často ho používáš, jestli 1x 2x týdně tak dlouho, a jestli denně jako já, tak poměrně taky dlouho, já ji tam měnil někdy před rokem a čtvrt a furt jede, jestli chceš mít jistotu, tak si ji jednou za rok, rok a půl vyměň a máš po starostech
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od HonzaL » 08 úno 2009, 13:46

Máme auto 6,5 roku a ještě jsem baterku neměnil, zatím funguje bez problémů.
Meriva B 1,4T 88kW

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 14 úno 2009, 18:05

Měla by vydržet minimálně 2 roky, já ji měnil po 4 letech, preventivně. Při výměně je dobré mít již připravenou novou, aby se nezablokoval imobilizér.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od spermin » 14 úno 2009, 19:04

Zdeněk Lbc píše:Měla by vydržet minimálně 2 roky, já ji měnil po 4 letech, preventivně. Při výměně je dobré mít již připravenou novou, aby se nezablokoval imobilizér.
dovolím si opravit, né imobilizér, ale aby se nerozhodil kod zámku, proto Ti doporučuji při výměně nejdříve odemknout, potom můžeš vždy synchronizovat. A můj postřeh, nová baterka byla silnější, a dálka blbla, proto jsem tam dal starší z dálkového ovladače a bez problému.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od APiK » 14 úno 2009, 19:05

Zdeněk Lbc píše:aby se nezablokoval imobilizér.
Imobilizér? Spíš dálka na centrál, ne?
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od APiK » 14 úno 2009, 19:06

spermin: byl jsi rychlejší... :D
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 14 úno 2009, 19:17

APiK píše:
Zdeněk Lbc píše:aby se nezablokoval imobilizér.
Imobilizér? Spíš dálka na centrál, ne?
8)

Uživatelský avatar
Hrubking
Příspěvky: 12
Registrován: 15 bře 2009, 16:55
Bydliště: Planá u Mar. Lázní

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Hrubking » 17 bře 2009, 09:35

Ahojki jak psal Štráda je to sranda rozebrat. Tetka uz zalezi jenom na tobe jakou koupis kvalitni baterku. jednou jsem nutne potreboval koupi. Tak jsem ji vzal u vetnamcu a vydrzela tejden. Tak vybirej. Cusik.

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Zralok » 10 úno 2011, 10:18

Jen takový dotázek. Včera jsem náhodou zjistil že v Ostravě se na Nádražní ruší prodejna Datartu tak že tam jsou velké slevy. My potřebujeme koupit vysavač a asi brzy i pračku tak jsem tam šel. Prodejna už byla vybrakovaná a už tam nebylo skoro vůbec nic, jen jsem si všiml že u pokladny měli ještě plno baterií. Tak jsem si řekl že koupím CR2032 která je do klíče a já stejný typ potřebuji i do puškohledu (i táta) a do kolimátoru. CR 2032 už neměli, ale uvědomil jsem si že doma mám jeden ovladač kde je baterie CR2025. Tu měli ve dvojbalení značku Panasonic kus za 15kč tak jsem to vzal. A pamatuji se že jednou mi v ovladači baterka klekla a já na chvíli do něj než jsem koupil 2025 dal 2032 kterou jsem měl doma do zásoby. Obě jsou 3V, obě mají shodný průměr jen ta 2032 je o 0,7mm vyšší. V ovladači je ta baterka nadlouho tak mám jednu 2025 navíc. Zkusil jsem ji do klíče a ten s ní funguje normálně, baterka v něm drží pevně a vůbec se neviklá. Myslíte teda že by se ta 2025 dala použít jako provizorní náhrada např. v tom klíči, bez nějakých následků?

Edit: tak jsem trochu googlil a našel jsem že obě mají vybíjecí proud 0,2mA a jen 2025 má o něco menší kapacitu. Tak mi moje logika říká že by problém snad být neměl, jen asi 2025 vydrží kratší dobu, ale rád bych aby mi to objasnil někdo znalejší.

Edit II: Tak tady víceméně píšou to co jsem si myslel, když se dá CR2032 použít místo CR2025 tak to jde určitě i opačně.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Mitom
Příspěvky: 345
Registrován: 07 zář 2007, 20:48
Bydliště: Severni Morava

Re: Baterie v klicku

Příspěvek od Mitom » 10 úno 2011, 12:38

Ja bych jeste doplnil, ze pri vymene baterky v klicku je treba to otvirat a vytahovat baterku opatrne, aby se neurvaly kontakty mezi pouzdrem pro baterku a tistenym spojem pod nim. Ja si totiz dovezl auto z IT, dalka u klicku nefungovala, byl tam dodatecne namontovany alarm s dalsim ovladacem - tento se mi postentoval, a kdyz jsem pote pozdeji zprovoznoval oba klicky, zjistil jsem, ze u obou byly ty kontakty urvane a proto asi "paprikari" v IT dodali dalsi "dalku" :D Tak jsem to opatrne napajel a oba byly po "sladeni" plne funkcni (teda dnes po ztrate uz jenom jeden :twisted: )
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)
Obrázek

Odpovědět