JIHLAVA vs Nejbližší diagnostika z fora
- Reklama
-
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 14 zář 2008, 20:31
- Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
- Kontaktovat uživatele:
to si řeklo i to "posraný" auto přijdu, sednu, otočim klíček, kontrolka nebliká, otočim, otočí se motor a chytlaRáno moudřejší večera
můj závěr? no asi zamrzl imobilizér ale pořád mě žerou tři věci...
1) proč byla vycuclá baterka a kdy s tím můžu zase počítat?
2) pokud to byl imobilizér, jak tomu předejít?
3) kdo mi může pomoct nejblíž s diagnostikou kromě manliho?
-
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 14 zář 2008, 20:31
- Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
- Kontaktovat uživatele:
denny píše:Immobilizer /a hlavně zkontroluj ten klíč.Vytáhni dálk.ovl.a podívej se,jestli v tom zbytku klíče na tebe kouká hranolek zasunutý v drážce/rozměry čipu jsou cca 5x2x10mm.
Jo a na diag.fakt nemusíš je to100proc.immo.Stačí si přečíst návod k obsluze.
jen pro zpestření, předpokládám, že to je ono
Osobně si myslím, že Ti zdechla baterka. Protože jsi byl zbrklý a narval si tam hned jinou, ŘJ se "trochu zblbla" a pak Ti začala blikat ta kontrloka a nenastartoval jsi. Pak jsi to odpojil, ŘJ se tak resla (viz Frydex), namontoval jsi dobitou baterku a jsi OK. Jen být tebou bych si proměřil ty klidový odběry. Aby se Ti to nestalo podruhý.
Jinak ten čip v klíčku a tvé foto - ANO to je ono. Já jsem si tam pro jistotu kápnul malinkatou kapku vteřinovýho lepidla, abych ho neztratil.
Jinak ten čip v klíčku a tvé foto - ANO to je ono. Já jsem si tam pro jistotu kápnul malinkatou kapku vteřinovýho lepidla, abych ho neztratil.
Naposledy upravil(a) APiK dne 18 pro 2008, 10:42, celkem upraveno 2 x.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
-
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 14 zář 2008, 20:31
- Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
- Kontaktovat uživatele:
no auto tři dny stálo, to je fakt, neproměřím to, měřák jsem poslední odpálil kdy, jsem ho nastavenej z auta nepřepl a pích na 230V
plánuju si koupit stejně Ampérmetr do auta, jen maj samý ručičkový a já bych chtěl digitální
Jinak mám asi stejnou diagnótu jako jsi psal to víš, první auto co má ŘJ a tak, odkojil jsme se na 120 a podobných autech, pořád se učím
udělal jsem si otáčkovou jízdu do Jihlavy aby se to dobylo a zatím je vše Ok, jen mi začala o něco drnkat vrtule topení, ale rádio to přeřve
plánuju si koupit stejně Ampérmetr do auta, jen maj samý ručičkový a já bych chtěl digitální
Jinak mám asi stejnou diagnótu jako jsi psal to víš, první auto co má ŘJ a tak, odkojil jsme se na 120 a podobných autech, pořád se učím
udělal jsem si otáčkovou jízdu do Jihlavy aby se to dobylo a zatím je vše Ok, jen mi začala o něco drnkat vrtule topení, ale rádio to přeřve
Někdy je lepší ručičkový, ale ten je náchylnější na otřesy, takže pokud do auta tak digitální multimetr .new-name píše:no auto tři dny stálo, to je fakt, neproměřím to, měřák jsem poslední odpálil kdy, jsem ho nastavenej z auta nepřepl a pích na 230V
plánuju si koupit stejně Ampérmetr do auta, jen maj samý ručičkový a já bych chtěl digitální
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Já myslím že je to baterkou ,zkus někde kde je prodávají at ti ji vyzkouší a budeš to vědět hned.Stačí když je trochu špatná a už to nejede.To není 120ka.Větrák topení jde rozmontovat,je za přihrádkou u spolujezdce.Mě to bouchalo a když jsem to rozdělal tak jsem tam měl myšku,měla prostrčený tlapky ven a brzdila větrák.Tak hodně štěstí.
Re: JIHLAVA vs Nejbližší diagnostika z fora
Ve ždáru ti dagnostiku udělá grebeníček za asi 400kč já jsu taky ze zr