Stránka 1 z 1
Srovnani s Fiatkem :)
Napsal: 18 lis 2008, 21:52
od philips412
Napsal: 18 lis 2008, 21:58
od APiK
to zas bude
Napsal: 18 lis 2008, 22:16
od Honz@
To je zas srovnání
. Každej si bdue hájit to svoje, ale tady mi přijde, že Fiatík je vždycky na konci tabulek ve spolehlivosti ...
A pár komentů od Fiaťáků, kterejm shnil 5x bouranej první Kadett, je opravdu hodnotných
Ale lepší je mlčet, vono by se to zas zvrtlo (vono se to zvrtne, já vim
)
Napsal: 18 lis 2008, 22:52
od RomanK
Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
Napsal: 18 lis 2008, 23:18
od Princ William
RomanK píše:Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
no tak abych řekl to má taky jedinou výhodu že se s nima dal do paktu protože lepší krok ani udělat nemohli
myslim jako že v tomhle se jim aspoň jednou něco povedlo hlavám od GM
Napsal: 19 lis 2008, 11:15
od palix
Opel a Fiat... Priaznivci VW aj tak dajú tie značky na jednu úroveň - obe tie značky sú nekvalita...
. Ale my vieme svoje. Kolega má Fiat Mareu a je spokojný. Bratranec má Zafiru, je tiež spokojný. Ja s Astrou zatiaľ tiež plná spokojnosť. Záleží skôr od šťastia - aby človek nenatrafil na zlý kus...
V podstate osobne ani nepoznám človeka, ktorý by mal nejaký väčší problém s novým autom, skôr to sú jazdené autá v zlom stave, alebo po havárii...
Napsal: 19 lis 2008, 11:42
od spermin
všechno je to o údržbě a to mi nikdo nevyvrátí, ale je pravda, že němci jsou precisnější ale musí se porovnat
ITAL S NĚMCEM!!!
Napsal: 19 lis 2008, 12:13
od RomanK
Záleží co se porovnává. Je třeba si uvědomit, že ne všechny díly si dělá fabrika. Samozřejmě karoserii, nárazníky a všechno co souvisí s designem. Ale co se týče ostatního, fabrika je nakupuje u subdodavatelů jako je Hella, Bosch, Delphi, Delco, Siemens, VDO, Denso, SKF, TRW, Ronal, atd... Subdodavatelů je celá řada a nechce se mi je tady všechny jmenovat. Fabrika si dělá většinou taky motory (OPEL v současné době nemontuje do aut žádný svůj diesel!!!) a převodovky. Ale i tady se šetří na vývoji a fabrika raději někde nakoupí motory a prodá pořevodovky (které má kvalitní), než aby vyvíjela svůj vlastní motor (dieselový).
A ještě jedna poznámka. Výroba a prodej pokryje náklady s tím spojené. Netvoří se tam nijak závratný zisk. Je tedy otázka kde vzít na vývoj. Odpovědí je prodej náhradních dílů. Z těchto zisků Opel financuje vývoj nových modelů a komponentů. Je tedy logické, že kdyby prodával "neporuchová auta" tak si tento zisk sníží a nemusí to stačit na další vývoj. Fabrika má velmi dobrý přehled o tom, co se nejčastěji porouchá a co se nejvíc prodává. Samozřejmě může tyto díly přepracovat a vylepšit, ale proč to dělat u stávajícího modelu? A tak to přepracuje a použije v modelu novém. Výsledkem je nižší poruchovost u dříve problematických dílů.
A ještě jedna malá poznámka na konec. Opel opět podražil nové díly. I přes klesající kurz Eura vůči koruně se toto nikdy neprojevilo na levnějších dílech.
Napsal: 13 pro 2008, 13:24
od Svaja
fiat-podle mě jedny z nejvíc poruchových aut.s oplem se to vůbec nedá srovnávat.akorát jak jste tu probírali diesly,tak si myslim že opel dieslama neviniká,za to benzíny jsou cajk
a takovej 2,0 8v ve vectře si myslim že by se těžko hledala konkurence-nesmrtelný motor.já s ním měl nalítáno 350.tisíc a byl tichej a krásně táhnul
Napsal: 13 pro 2008, 13:45
od santik
Obe vyzeraju dobre
Napsal: 13 pro 2008, 13:47
od m1lan
...ale predsa len... ten opel
ma nieco do seba !
Napsal: 13 pro 2008, 13:50
od santik
aj ten fiat
Napsal: 13 pro 2008, 22:54
od Svaja
Zigi píše:Fiat má a vždycky měl dobrý motory, ať benzíny nebo diesely, jen problémy s elektrikou a elektronikou ho vždycky trápily
souhlasím