Stránka 1 z 1
Astra 1.6 combi-LPG+automat?
Napsal: 02 lis 2007, 07:09
od aleš75
Ahojte všichni,všechny zdravím-jsem tady teprve od včerejška.Prošel jsem pár témat na tomhle fóru,našel spoustu důležitých informací,ale chtěl bych se zeptat na pár věcí-v horizontu cca dvou měsíců totiž chci koupit nějakou pěkně jetou Astřičku(mám na to asi 220 tisíc,tak snad to vyjde
Hlavně prosím kdyby se mi ozvali ti,kteří Astru combi 1.6 už mají a vyjádřili své názory a zkušenosti.Hlavně pak by mě zajímal váš názor na použití automatické převodovky u tohoto vozítka(servis,jak to ovlivní moc spotřebu a taky cenu auta) a jestli je možné takové vozítko s automatem případně provozovat i na LPG(doteď mám Felinu na plyn a zvyk je zvyk
)
Díky moc všem za vaše názory!
Napsal: 02 lis 2007, 08:17
od Okura
s LPG nevidím problém, a to si chceš nechat namontovat?
Napsal: 02 lis 2007, 08:27
od aleš75
No,jelikož je asi menší pravděpodobnost sehnat Astřici s už namontovaným LPG(hodně se pak zužuje výběr),tak bych volil asi dodatečnou montáž-kamarád co se mi po celou dobu staral o plyn na Felině by mi jej namontoval snad bez problému.Cena je samozřejmě asi někde okolo 30 tisíc,ale pak to ježdění za poloviční cenu
Napsal: 02 lis 2007, 10:41
od Okura
to určitě kvuli te ceně, ale šel bych do sekvenčních systému.
u feliny máš asi jednobod že? typuju na český Lovtec ?
Napsal: 02 lis 2007, 10:52
od AstraDTI
Byt tebou bych si rozmyslel tu automatickou prevodovku. Pocitej litr spotreby navic. Dale vetsi ztraty v prevodech - mensi vykon na kolech, coz ve spojeni je se 4 rychlostmi pro jizdu vpred nic moc. Je potreba si uvedomit, ze v americe kde ma automat vsechno jezdej velkoobjemovy motory s dostatecnym zatahem z celem spektru otacek! Pokud automat do mensiho motoru tak 5 a vice kvaltu! Taky pak treba nemuzes tahnout auto na lane, takze kdyz ti nekde zdechne tak musis volat odtahovku.
Napsal: 02 lis 2007, 12:49
od aleš75
Hm,že tam je spotřeba asi litr navíc vím,ale to by zas pokud by to bylo na LPG až tak nevadilo.Asi máš pravdu to s tím výkonem a čtyřma rychlostma a taky s tím odtahem to není nejlepší zpráva.
Po pravdě-mi ten automat taky nikdy moc neseděl-ale žena to teď vyzkoušela v New Beatlu a samozřejmě už by ho chtěla i v Astřici...
Já osobně bych dal přednost klasickému manualu a jen bych to asi každopádně dal překopat na LPG.Taky se mi zdá,že mít LPG i automat je už trochu moc složitostí najednou
Teď už jen přesvědčit o nevýhodách automatu a výhodách manuálu manželku
Napsal: 02 lis 2007, 12:55
od aleš75
Okura píše:to určitě kvuli te ceně, ale šel bych do sekvenčních systému.
u feliny máš asi jednobod že? typuju na český Lovtec ?
u Feldy mám toroid od LOVATA-ale už to má taky těch sedm let,tak teď už jsiu určitě vymakanější systémy.Nemáte někdo konkrétnější přehled kolik taková montáž LPG do Astry combi stojí?
Napsal: 02 lis 2007, 13:41
od Okura
podle toho jaký systém ti tam hodí.
šel bych do Stag300, Landi renzo omegas nebo AG-Sgi.
asi nic jiného
Napsal: 03 lis 2007, 08:12
od Trdlo
Okura píše:podle toho jaký systém ti tam hodí.
šel bych do Stag300, Landi renzo omegas nebo AG-Sgi.
asi nic jiného
AG-Sgi, moje řeč. A cena montáže cca 40.
Napsal: 03 lis 2007, 19:55
od milosh
No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.
Napsal: 04 lis 2007, 11:57
od Okura
Sgičko montují pár lidí v republice (nevím proč, ale asi bych šel do toho taky) V holandsku už se dávno montuje SGI2, který u nás nikdo nedělá.
Podařilo se mi sehnat na tyto sestémy diagnostiku (Dgi,Sgi,Sgi2) přímo z holandska.
Výhoda Ag oproti jiným sekvenčím systémum, nevyuživá informaci z lambdy sondy k časování vstřikování. A u Sgi2 nepotřebuje žádnou kalibraci, protože softwarová mapa v ECU je dána pro každý typ motoru přímo od výrobce.
Sgičko využívá pouze informaci z benzínové ecu, dále ze snímače tlaku paliva Pvap, tlaku v sání MAP a z teplotní čidla ECT.
Z parametrů tlaku se vytvoří hodnota Delp. pro vstřikování.
Podle mého názoru se jedná o nejmodernější vstřikování s normou EOBD.
Takže těch 40litrů se to myslím vyplatí
Napsal: 05 lis 2007, 13:36
od aleš75
milosh píše:No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.
A jaké přesně máš provedení Astry s tím automatem?Jakou máš spotřebu a funguje automat bez problémů?Jak dlouho už s automatem jezdíš?Díky
Napsal: 05 lis 2007, 22:22
od milosh
Napsal: 06 lis 2007, 06:48
od aleš75
Určitě,díky,moc hezká Astřička
Napsal: 06 lis 2007, 10:55
od milosh
Dik, na jare bude jeste hezci