Stránka 1 z 1

Astra 1.6 combi-LPG+automat?

Napsal: 02 lis 2007, 07:09
od aleš75
Ahojte všichni,všechny zdravím-jsem tady teprve od včerejška.Prošel jsem pár témat na tomhle fóru,našel spoustu důležitých informací,ale chtěl bych se zeptat na pár věcí-v horizontu cca dvou měsíců totiž chci koupit nějakou pěkně jetou Astřičku(mám na to asi 220 tisíc,tak snad to vyjde :) Hlavně prosím kdyby se mi ozvali ti,kteří Astru combi 1.6 už mají a vyjádřili své názory a zkušenosti.Hlavně pak by mě zajímal váš názor na použití automatické převodovky u tohoto vozítka(servis,jak to ovlivní moc spotřebu a taky cenu auta) a jestli je možné takové vozítko s automatem případně provozovat i na LPG(doteď mám Felinu na plyn a zvyk je zvyk :D )
Díky moc všem za vaše názory!

Napsal: 02 lis 2007, 08:17
od Okura
s LPG nevidím problém, a to si chceš nechat namontovat?

Napsal: 02 lis 2007, 08:27
od aleš75
No,jelikož je asi menší pravděpodobnost sehnat Astřici s už namontovaným LPG(hodně se pak zužuje výběr),tak bych volil asi dodatečnou montáž-kamarád co se mi po celou dobu staral o plyn na Felině by mi jej namontoval snad bez problému.Cena je samozřejmě asi někde okolo 30 tisíc,ale pak to ježdění za poloviční cenu :D

Napsal: 02 lis 2007, 10:41
od Okura
to určitě kvuli te ceně, ale šel bych do sekvenčních systému.
u feliny máš asi jednobod že? typuju na český Lovtec ?

Napsal: 02 lis 2007, 10:52
od AstraDTI
Byt tebou bych si rozmyslel tu automatickou prevodovku. Pocitej litr spotreby navic. Dale vetsi ztraty v prevodech - mensi vykon na kolech, coz ve spojeni je se 4 rychlostmi pro jizdu vpred nic moc. Je potreba si uvedomit, ze v americe kde ma automat vsechno jezdej velkoobjemovy motory s dostatecnym zatahem z celem spektru otacek! Pokud automat do mensiho motoru tak 5 a vice kvaltu! Taky pak treba nemuzes tahnout auto na lane, takze kdyz ti nekde zdechne tak musis volat odtahovku.

Napsal: 02 lis 2007, 12:49
od aleš75
Hm,že tam je spotřeba asi litr navíc vím,ale to by zas pokud by to bylo na LPG až tak nevadilo.Asi máš pravdu to s tím výkonem a čtyřma rychlostma a taky s tím odtahem to není nejlepší zpráva.
Po pravdě-mi ten automat taky nikdy moc neseděl-ale žena to teď vyzkoušela v New Beatlu a samozřejmě už by ho chtěla i v Astřici...
Já osobně bych dal přednost klasickému manualu a jen bych to asi každopádně dal překopat na LPG.Taky se mi zdá,že mít LPG i automat je už trochu moc složitostí najednou :)
Teď už jen přesvědčit o nevýhodách automatu a výhodách manuálu manželku :D

Napsal: 02 lis 2007, 12:55
od aleš75
Okura píše:to určitě kvuli te ceně, ale šel bych do sekvenčních systému.
u feliny máš asi jednobod že? typuju na český Lovtec ?

u Feldy mám toroid od LOVATA-ale už to má taky těch sedm let,tak teď už jsiu určitě vymakanější systémy.Nemáte někdo konkrétnější přehled kolik taková montáž LPG do Astry combi stojí?

Napsal: 02 lis 2007, 13:41
od Okura
podle toho jaký systém ti tam hodí.
šel bych do Stag300, Landi renzo omegas nebo AG-Sgi.
asi nic jiného

Napsal: 03 lis 2007, 08:12
od Trdlo
Okura píše:podle toho jaký systém ti tam hodí.
šel bych do Stag300, Landi renzo omegas nebo AG-Sgi.
asi nic jiného
AG-Sgi, moje řeč. A cena montáže cca 40. :wink:

Napsal: 03 lis 2007, 19:55
od milosh
No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.

Napsal: 04 lis 2007, 11:57
od Okura
Sgičko montují pár lidí v republice (nevím proč, ale asi bych šel do toho taky) V holandsku už se dávno montuje SGI2, který u nás nikdo nedělá.
Podařilo se mi sehnat na tyto sestémy diagnostiku (Dgi,Sgi,Sgi2) přímo z holandska.
Výhoda Ag oproti jiným sekvenčím systémum, nevyuživá informaci z lambdy sondy k časování vstřikování. A u Sgi2 nepotřebuje žádnou kalibraci, protože softwarová mapa v ECU je dána pro každý typ motoru přímo od výrobce.
Sgičko využívá pouze informaci z benzínové ecu, dále ze snímače tlaku paliva Pvap, tlaku v sání MAP a z teplotní čidla ECT.
Z parametrů tlaku se vytvoří hodnota Delp. pro vstřikování.
Podle mého názoru se jedná o nejmodernější vstřikování s normou EOBD.
Takže těch 40litrů se to myslím vyplatí :D

Napsal: 05 lis 2007, 13:36
od aleš75
milosh píše:No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.
A jaké přesně máš provedení Astry s tím automatem?Jakou máš spotřebu a funguje automat bez problémů?Jak dlouho už s automatem jezdíš?Díky

Napsal: 05 lis 2007, 22:22
od milosh

Napsal: 06 lis 2007, 06:48
od aleš75
milosh píše:Alesi, staci to takto? https://www.astra-g.cz/opel-astra-g-1-6-16v-automat/
Určitě,díky,moc hezká Astřička :D

Napsal: 06 lis 2007, 10:55
od milosh
Dik, na jare bude jeste hezci 8)