Astra 1.6 combi-LPG+automat?
Astra 1.6 combi-LPG+automat?
Ahojte všichni,všechny zdravím-jsem tady teprve od včerejška.Prošel jsem pár témat na tomhle fóru,našel spoustu důležitých informací,ale chtěl bych se zeptat na pár věcí-v horizontu cca dvou měsíců totiž chci koupit nějakou pěkně jetou Astřičku(mám na to asi 220 tisíc,tak snad to vyjde Hlavně prosím kdyby se mi ozvali ti,kteří Astru combi 1.6 už mají a vyjádřili své názory a zkušenosti.Hlavně pak by mě zajímal váš názor na použití automatické převodovky u tohoto vozítka(servis,jak to ovlivní moc spotřebu a taky cenu auta) a jestli je možné takové vozítko s automatem případně provozovat i na LPG(doteď mám Felinu na plyn a zvyk je zvyk )
Díky moc všem za vaše názory!
Díky moc všem za vaše názory!
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
- Reklama
No,jelikož je asi menší pravděpodobnost sehnat Astřici s už namontovaným LPG(hodně se pak zužuje výběr),tak bych volil asi dodatečnou montáž-kamarád co se mi po celou dobu staral o plyn na Felině by mi jej namontoval snad bez problému.Cena je samozřejmě asi někde okolo 30 tisíc,ale pak to ježdění za poloviční cenu
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
Byt tebou bych si rozmyslel tu automatickou prevodovku. Pocitej litr spotreby navic. Dale vetsi ztraty v prevodech - mensi vykon na kolech, coz ve spojeni je se 4 rychlostmi pro jizdu vpred nic moc. Je potreba si uvedomit, ze v americe kde ma automat vsechno jezdej velkoobjemovy motory s dostatecnym zatahem z celem spektru otacek! Pokud automat do mensiho motoru tak 5 a vice kvaltu! Taky pak treba nemuzes tahnout auto na lane, takze kdyz ti nekde zdechne tak musis volat odtahovku.
Hm,že tam je spotřeba asi litr navíc vím,ale to by zas pokud by to bylo na LPG až tak nevadilo.Asi máš pravdu to s tím výkonem a čtyřma rychlostma a taky s tím odtahem to není nejlepší zpráva.
Po pravdě-mi ten automat taky nikdy moc neseděl-ale žena to teď vyzkoušela v New Beatlu a samozřejmě už by ho chtěla i v Astřici...
Já osobně bych dal přednost klasickému manualu a jen bych to asi každopádně dal překopat na LPG.Taky se mi zdá,že mít LPG i automat je už trochu moc složitostí najednou
Teď už jen přesvědčit o nevýhodách automatu a výhodách manuálu manželku
Po pravdě-mi ten automat taky nikdy moc neseděl-ale žena to teď vyzkoušela v New Beatlu a samozřejmě už by ho chtěla i v Astřici...
Já osobně bych dal přednost klasickému manualu a jen bych to asi každopádně dal překopat na LPG.Taky se mi zdá,že mít LPG i automat je už trochu moc složitostí najednou
Teď už jen přesvědčit o nevýhodách automatu a výhodách manuálu manželku
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
Okura píše:to určitě kvuli te ceně, ale šel bych do sekvenčních systému.
u feliny máš asi jednobod že? typuju na český Lovtec ?
u Feldy mám toroid od LOVATA-ale už to má taky těch sedm let,tak teď už jsiu určitě vymakanější systémy.Nemáte někdo konkrétnější přehled kolik taková montáž LPG do Astry combi stojí?
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Sgičko montují pár lidí v republice (nevím proč, ale asi bych šel do toho taky) V holandsku už se dávno montuje SGI2, který u nás nikdo nedělá.
Podařilo se mi sehnat na tyto sestémy diagnostiku (Dgi,Sgi,Sgi2) přímo z holandska.
Výhoda Ag oproti jiným sekvenčím systémum, nevyuživá informaci z lambdy sondy k časování vstřikování. A u Sgi2 nepotřebuje žádnou kalibraci, protože softwarová mapa v ECU je dána pro každý typ motoru přímo od výrobce.
Sgičko využívá pouze informaci z benzínové ecu, dále ze snímače tlaku paliva Pvap, tlaku v sání MAP a z teplotní čidla ECT.
Z parametrů tlaku se vytvoří hodnota Delp. pro vstřikování.
Podle mého názoru se jedná o nejmodernější vstřikování s normou EOBD.
Takže těch 40litrů se to myslím vyplatí
Podařilo se mi sehnat na tyto sestémy diagnostiku (Dgi,Sgi,Sgi2) přímo z holandska.
Výhoda Ag oproti jiným sekvenčím systémum, nevyuživá informaci z lambdy sondy k časování vstřikování. A u Sgi2 nepotřebuje žádnou kalibraci, protože softwarová mapa v ECU je dána pro každý typ motoru přímo od výrobce.
Sgičko využívá pouze informaci z benzínové ecu, dále ze snímače tlaku paliva Pvap, tlaku v sání MAP a z teplotní čidla ECT.
Z parametrů tlaku se vytvoří hodnota Delp. pro vstřikování.
Podle mého názoru se jedná o nejmodernější vstřikování s normou EOBD.
Takže těch 40litrů se to myslím vyplatí
A jaké přesně máš provedení Astry s tím automatem?Jakou máš spotřebu a funguje automat bez problémů?Jak dlouho už s automatem jezdíš?Díkymilosh píše:No, automat, ja uz bych nemenil, jezdim hlavne mesto takze to je jasna volba, ale treba na dalnici ta 5 chybi, ale po dalnici jedu tak 10x za rok takze me to zase tolik netrapi.
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Alesi, staci to takto? https://www.astra-g.cz/opel-astra-g-1-6-16v-automat/
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Určitě,díky,moc hezká Astřičkamilosh píše:Alesi, staci to takto? https://www.astra-g.cz/opel-astra-g-1-6-16v-automat/
Opel Astra Caravan 1.6 8V,Z16SE,r.v.2002
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Dik, na jare bude jeste hezci
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet